آموزش مبانی تقلب صورت مایا

Maya Facial Rigging Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه یک دکل انیمیشن صورت انعطاف پذیر و محدود ایجاد کنید که به انیماتورها امکان ایجاد حالت های معنادار صورت را می دهد. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1m 49s دانش بنیادی درباره تقلب صورت 13 متر 53s ابرو زدن 39 متر 39 ایجاد کنترل برای دکل صورت 39 متر 52 تقلب دهان 1 ساعت و 29 دقیقه 57 تقلب در چشم ها 36m 28s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

دانش بنیادی درباره تقلب صورت Fundamental Knowledge About Facial Rigging

  • مقدمه ای بر روی صورت Introduction to Facial Rigging

  • قابلیت تنظیم صورت Facial Rigging Usability

  • ایجاد کانال های صورت Creating Facial Channels

  • متحرک سازی با استفاده از کانال های صورت Animating Using Facial Channels

  • متحرک سازی با استفاده از کنترل های صورت Animating Using Facial Controls

ابرو زدن Rigging the Eyebrows

  • کار با اتصالات و Blend Shapes Working with Joints and Blend Shapes

  • قرار دادن اتصالات Placing Joints

  • نامگذاری و جهت گیری اتصالات Naming and Orienting Joints

  • افزودن اتصالات به عنوان تغییر شکل دهنده Adding Joints as Deformers

  • ویرایش وزن پوست Editing Skin Weights

  • ایجاد اشکال ترکیبی Creating Blend Shapes

  • افزودن شکل های ترکیبی به عنوان تغییر شکل دهنده ها Adding Blend Shapes as Deformers

  • ویرایش اشکال ترکیبی Editing Blend Shapes

  • جوانب مثبت و منفی مفاصل و اشکال ترکیبی Pros and Cons of Joints and Blend Shapes

ایجاد کنترل برای دکل صورت Creating Controls for a Facial Rig

  • الگویی برای کنترل لغزنده ایجاد کنید Create a Template for a Slider-control

  • تنظیمات محدودیت تغییر شکل برای کنترل لغزنده Setup Transformation Limitations for the Slider-control

  • الگویی برای کنترل هواپیما ایجاد کنید Create a Template for a Plane-control

  • استفاده از الگوهای ایجاد کنترل ابرو Using the Templates for Creating the Eyebrow-controls

  • اتصال Blend Shapes به کنترل ها Connecting the Blend Shapes to the Controls

  • اتصال اتصالات به کنترل ها Connecting the Joints to the Controls

  • جوانب مثبت و منفی بیشتر اتصالات و اشکال ترکیبی More Pros and Cons of Joints and Blend Shapes

تقلب دهان Rigging the Mouth

  • تصمیم گیری بین اتصالات یا شکل های ترکیبی Deciding Between Joints or Blend Shapes

  • قرار دادن مفاصل برای دهان Placing Joints for the Mouth

  • اضافه کردن اتصالات به عنوان تغییر شکل دهنده و پوست فک Adding Joints as Deformers and Skinning the Jaw

  • هموار کردن وزن فک Smoothing out the Jaw-weighting

  • اختصاص مناطق کاملاً وزنی پوست به مفاصل لب Assigning Fully Weighted Areas of Skin to Lip Joints

  • هموار سازی وزن لب Smoothing Out the Lip-weighting

  • پوست اندازی را با قرار دادن عبارات خشن امتحان کنید Test Skinning by Posing Rough Expressions

  • ایجاد کنترل های دهان و اتصال کانال گوشه لب بالا و پایین به اتصالات Creating Mouth Controls and Connecting the Lip Corner Up/Down Channel to Joints

  • ایجاد تغییر شکل برای کانال دهان/کانال باریک Creating Deformation for Mouth Wide/Narrow Channel

  • ایجاد تغییر شکل برای کانال های فک Creating Deformation for Jaw Channels

  • ایجاد تغییر شکل برای کانالهای لب بالا/پایین Creating Deformation for the Lip Up/Down Channels

  • ایجاد تغییر شکل برای دهان به بالا و پایین و آینه کانال های گوشه لب Creating Deformation for Mouth Up/Down and Mirroring Lip Corner Channels

  • تنظیم دوربین UI و اصلاحات نهایی وزن پوست براساس تغییر شکل کانال Setting up a UI-camera and Final Skin Weight Tweaks Based on Channel Deformations

  • ویرایش منحنی های کلیدی رانده شده برای تصحیح ترکیب کانال ها Editing Driven Key Curves to Correct Channel-combinations

  • ادامه ویرایش منحنی های کلید رانده شده برای تصحیح ترکیب کانال ها Continuing to Edit Driven Key Curves to Correct Channel-combinations

  • ایجاد احساسات اساسی با کنترل های دهان Creating Basic Emotions with Mouth Controls

  • ایجاد ترکیب های اصلاحی برای کانال باریک دهان Creating Corrective Blendshapes for Mouth Narrow Channel

  • اتصال مخلوط های اصلاحی به کنترل ها Connecting Corrective Blendshapes to Controls

  • آینه ترکیبی اصلاح کننده و اصلاحات ترکیبی ایجاد می کند Mirror Corrective Blendshapes and Create Combination Correctives

  • اصلاحاتی که باعث می شود واج های OOO و UUU کار کنند Correctives to Make the OOO and UUU Phonemes Work

  • اتمام و آزمایش دکل دهان Finishing and Testing the Mouth Rig

تقلب در چشم ها Rigging the Eyes

  • ایجاد کنترل برای ناحیه چشم و تنظیم کنترل های گونه Creating Controls for the Eye-region and Setting up the Cheek Controls

  • ایجاد تغییر شکل پلک با استفاده از اشکال ترکیبی بین Creating the Eyelid Deformation by Using in-between Blend Shapes

  • ایجاد تغییر شکل پلک در سمت راست Creating the Eyelid Deformation on the Right Side

  • ویرایش مفصل هد Editing the Head-joint

  • ایجاد کنترل برای چشم ها Creating the Controls for the Eyes

  • اتصال کنترل های چشم با استفاده از محدودیت هدف Connecting the Eye-controls by Using an Aim-constraint

  • ایجاد تنظیمات چشم گوشتی Creating a Fleshy Eye Setup

  • کلمات نهایی Final Words

نمایش نظرات

آموزش مبانی تقلب صورت مایا
جزییات دوره
3h 41m
51
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Carla Heinzel
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Carla Heinzel Carla Heinzel

کارلا هاینزل استاد هنر فنی دانشگاه علوم کاربردی آلمان در دارمشت است ، جایی که او هنرهای سه بعدی را برای بازی ها و فیلم های انیمیشن تدریس می کند. او کار خود را با تحصیل انیمیشن در آکادمی فیلم آلمان آغاز کرد و بعدا برای فیلم هایی مانند 2012 ، جاویدان و اطلس ابر کار کرد. به عنوان یک هنرمند سه بعدی ، او تقریباً در هر بخش تولید سه بعدی تجربه دارد ، از مدل سازی گرفته تا شبیه سازی ، اما تمرکز او همیشه جعل شخصیت بود. او پس از چند سال کار در صنعت فیلم ، علاقه خود را به تدریس کشف کرد و ارتقا of استعدادهای جوان را حرفه خود کرد.