آموزش اصول بازی سازی سلاح بازی

Game Weapon Texturing Fundamentals

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این دوره شما به روشهای دقیق بیشتری برای انجام جزئیات با دستی در Substance Painter 2 غوطه ور می شوید ، بنابراین ضمن داشتن امکان انعطاف پذیری در یک خط لوله حرفه ای ، کنترل کامل بر روند بافت خود را حفظ خواهید کرد. نرم افزار مورد نیاز: ... گسترش همه بررسی اجمالی دوره 1m 24s پخت و تهیه در مواد رنگ 24 متر 46s بافت دسته 39 متر 26 ثانیه بافت فلز دهه 37 م ارائه در غیر واقعی 32m 42s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

پخت و تهیه در مواد رنگ Baking and Preparing in Substance Painter

  • تنظیمات اساسی پخت Basic Bake Settings

  • پوشاندن مواد Material Masking

  • جزئیات عمومی General Detail Materials

بافت دسته Texturing the Handle

  • با استفاده از منبع ماده Using Substance Source

  • استفاده از پارچه سازی برای جزئیات Using Fabric Masking for Details

  • ایجاد اشک در پارچه Creating Tears in the Fabric

  • ایجاد جزئیات مختلط قد Creating Complex Height Details

بافت فلز Texturing the Metal

  • تصفیه بافت پایه Refining the Base Texture

  • ایجاد قلم مو سفارشی Creating a Custom Brush

  • نقاشی تصفیه شده دست Refined Hand Painting

  • با استفاده از استنسیل Using Stencils

ارائه در غیر واقعی Presenting in Unreal

  • صادرات و واردات بافت Exporting and Importing Textures

  • ایجاد یک ماده اولیه با Fresnel Creating a Basic Material with Fresnel

  • ایجاد ماسک سفارشی در Substance Painter Creating a Custom Mask in Substance Painter

  • تصفیه سایه زن پارچه ای سفارشی Refining Your Custom Cloth Shader

نمایش نظرات

آموزش اصول بازی سازی سلاح بازی
جزییات دوره
2h 16m
16
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
10
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.