آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Scripting with C #

Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Scripting with C#

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: گواهی Unity شوید و به کارفرمایان نشان دهید که مهارت های Unity مورد نظر خود را دارند. شانس خود را برای رسیدن به آن کار رویایی با انجام کاری که بیشتر دوست دارید - ساخت بازی ، تجسم معماری یا فیلم - بهبود ببخشید. این دوره به شما کمک می کند برای بخشهایی از آزمون Unity Certified Associate: Game Developer که مربوط به برنامه نویسی و انتشار است ، مطالعه کنید. مربی آلن تورن اصول اسکریپت نویسی را توضیح می دهد ، نحوه ایجاد اسکریپت C # در Visual Studio ، چاپ در کنسول و ایجاد اسکریپت های مفید که باعث حرکت و واکنش اشیا 3D سه بعدی می شود را نشان می دهد. وی همچنین در مورد ایجاد رفتارهای به موقع ، تولید داده های یافتن مسیر برای کمک به شخصیت های غیر بازیگر (NPC) جهت یابی هوشمندانه در محیط ها و استفاده از ماشین های حالت محدود برای کمک به تصمیم گیری NPC ها صحبت می کند. به علاوه ، بیاموزید که چگونه برای یک شخصیت دشمن ، کشورهای متقاعد کننده گشت زنی ، تعقیب و حمله را ایجاد کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • برنامه نویسی با C # در Unity Scripting with C# in Unity

  • پرونده های همراه Companion files

1. اسکریپت فایلها و C # 1. Script Files and C#

  • ایجاد پرونده های C # Creating C# files

  • پیکربندی ویرایشگر کد Configuring the code editor

  • چاپ روی کنسول Printing to the console

  • اجزاء Components

  • شروع ، بیدار و به روز کنید Start, awake and update

2. کدگذاری با Unity 2. Coding with Unity

  • رفتارهای به موقع Timed behaviors

  • راه اندازها و رویدادها Triggers and events

  • بردارها Vectors

  • کواترنيون ها Quaternions

  • خواندن ورودی کاربر Reading user input

3. هوش مصنوعی و ماشین آلات دولتی 3. AI and State Machines

  • طراحی ماشین دولتی Designing a state machine

  • ساخت یک شبکه ناوبری Building a navigation mesh

  • آزمایش پیمایش Testing navigation

  • کار با عوامل و موانع Working with agents and obstacles

4. تکمیل پروژه هوش مصنوعی 4. Completing the AI Project

  • ایجاد دولت گشت Creating the Patrol state

  • ایجاد حالت Chase Creating the Chase state

  • ایجاد حالت حمله Creating the Attack state

  • بهینه سازی FSM Optimzing the FSM

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش Cert Prep: Unity Certified Associate Game Developer Scripting with C #
جزییات دوره
2h 21m
21
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
106
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Alan Thorn
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Alan Thorn Alan Thorn

بازی ساز ، نویسنده ، مربی Alan Thorn یک توسعه دهنده ، نویسنده و مربی بازی چند رشته ای با 17 سال تجربه صنعت است.

Alan بازی هایی را برای رایانه های شخصی ، موبایل و واقعیت مجازی می سازد. وی Wax Lyrical Games را تأسیس کرد و بازی برنده جایزه Baron Wittard: Nemesis of Ragnarok را ایجاد کرد و به عنوان طراح ، برنامه ریز و هنرمند کار می کرد. او 23 کتاب فنی در زمینه ساخت بازی نوشت و بسیاری از دوره های آموزشی ویدئویی ، شامل برنامه نویسی گیم ، توسعه Unity ، مدل سازی 3D و انیمیشن را ارائه داده است. وی در آموزش بازی سازی به عنوان مدرس ارشد دانشگاه Teesside ، یک معلم اصلی مدرسه Uppingham و یک مدرس مدعو دانشگاه South South Bank London کار کرده است. وی در حال حاضر رئیس گروه طراحی و توسعه بازی ها در مدرسه ملی فیلم و تلویزیون است.