آموزش مدلسازی شخصیت واقعی - قسمت 01 - مدلسازی پایه مش در مایا

Realistic Character Modeling - Part 01 - Base Mesh Modeling in Maya

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

سلام،  به بخش 01 مدلسازی شخصیت واقعی برای بازی خوش آمدید - Base Mesh Modeling در دوره مایا.

اگر یک دانش آموز مبتدی هستید که می خواهید مدل سازی شخصیت سه بعدی را یاد بگیرید. سپس به مسیر درستی رسیده اید. در این دوره شما مدلینگ مایا را با انجام کاراکتر، Clothing و Hustler یاد خواهید گرفت.

این موضوعات پوشش داده شده است

  • مبانی مایا
  • مدلسازی بدن
  • مدل سازی چهره
  • مدلسازی لباس
  • بسیاری از نکات و ترفندهای مدلسازی

اسم من Nalini Kanta Jena است، من یک هنرمند سه بعدی و مربی هستم. من از 2008 این کار را انجام می‌دهم. قبل از آن مدرک B.F.A در هنر داشتم. بنابراین، در این دوره، برخی از فرآیندهای مدل‌سازی جالبی را به شما آموزش می‌دهم که طی سال‌ها یاد گرفته‌ام.

پس بیایید کلاس را شروع کنیم و اگر در طول کلاس شک داشتید در تب بحث دوره بپرسید. من با پاسخ به شما باز خواهم گشت.

پس تجربه یادگیری خوبی داشته باشید.

عشق،

نالینی کانتا ینا 

  • در این پروژه شما باید مش پایه مدلی که من انجام می دهم را مدل سازی کنید. من تمام مرجع را در اینجا پیوست می کنم. بنابراین آن ها را دانلود کنید و شروع کنید.
  • اسکرین شات مدل خود را از 4 نمای مختلف مانند جلو، کنار، پرسپکتیو و پشت ارسال کنید.

سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • بند شانه و سگک Shoulder Strap and Buckles

  • مسدود کردن پا Blocking The Foot

  • مدل سازی نخل Modeling The Palm

  • مدل سازی Pauch دوم Modeling The Second Pauch

  • نگهدارنده تفنگ مدلینگ Modeling Gun Holder

  • اتمام بدنه شخصیت Finishing The Character Body

  • پالایش گوش Refining The Ear

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • پیدا کردن تصاویر مرجع Finding Reference Images

  • مقدمه Introduction

  • بمب های مدل سازی Modeling Bombs

  • تکمیل پایه تسمه Completing Strap Base

  • مدل سازی ناحیه فک Modeling The Jaw Area

  • ایجاد پوشه پروژه Creating Project Folder

  • مدلسازی بازو Modeling The Arm

  • ساخت مش پایه کلاه Making Hat Base Mesh

  • مدل سازی بند ران Modeling Thigh Straps

  • مدلسازی نیم تنه Modeling The Torso

  • مدل سازی بینی Modeling The Nose

  • با استفاده از ابزار Select، Lasso و Paint Selection Tool Using Select, Lasso and Paint Selection Tool

  • وارد کردن تصویر مرجع Importing Reference Image

  • مش پایه شلوار Pant Base Mesh

  • نمای کلی رابط Interface Overview

  • مدل سازی پا Modeling The Leg

  • مدل سازی مش پایه دستکش Gloves Base Mesh Modeling

  • تکمیل نیم تنه Completing The Torso

  • جزئیات رابط Interface Indetail

  • مدل سازی پد شانه Shoulder Pad Modeling

  • مدل سازی Pauch Modeling The Pauch

  • مدل سازی لب Modeling The Lip

  • مدل سازی پایه ژاکت Modeling The Jacket Base

  • تعریف نیم تنه Defining The Torso

  • تعریف چشم Defining The Eye

  • مدل سازی بطری شراب Wine Bottle Modeling

  • مدل سازی سگک بند Strap Buckle Modeling

  • پایه طراحی پنل پشتی Back Panel Design Base

  • مدلینگ پیراهن داخلی Modeling Inner Shirt

  • تعریف پایه ژاکت Defining The Jacket Base

  • ناوبری درگاه دید Viewport Navigation

  • پایان دادن به گوش Finishing The Ear

  • اتمام بند Finishing The Strap

  • مدلسازی بند دوم Modeling The Second Strap

  • گلوله های مدل سازی Modeling Buletts

  • با استفاده از ابزار Move، Rotate و Scale Using Move, Rotate and Scale Tool

  • مدل سازی بند Strap Modeling

  • مدلسازی جمجمه Modeling The Skull

  • مدل سازی گوش Modeling The Ear

  • مدل سازی چشم Eye Modeling

  • ایجاد اشیا و تنظیم ورودی ها Creating Objects and Adjusting Inputs

  • حالت های نمایش پورت نمای Viewport Display Modes

  • تعریف نخل Defining The Palm

نمایش نظرات

آموزش مدلسازی شخصیت واقعی - قسمت 01 - مدلسازی پایه مش در مایا
جزییات دوره
5h 44m
51
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
1,249
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Nexttut
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nexttut Nexttut

یک متخصص در آموزش CG

به آموزش Nexttut خوش آمدید، ما فقط دوره‌هایی را با متخصصان بسیار با استعدادی ایجاد می‌کنیم که حداقل ۵ سال سابقه کار در صنعت فیلم و بازی دارند.

هدف واحد آموزش Nexttut این است که به دانش آموزان کمک کند تا به یک هنرمند آماده تولید تبدیل شوند و در هر کجا که می خواهند شغل پیدا کنند. ما متعهد به ایجاد دوره های حرفه ای با کیفیت بالا برای دانشجویان سه بعدی هستیم. اگر دانشجویی هستید که از یک موسسه محلی یاد می‌گیرید یا یک هنرمند سه بعدی هستید که به تازگی کار در این صنعت را شروع کرده است یا هنرمندی هستید که چندین سال تجربه دارد، به جای درستی آمده‌اید.

ما شما و بازخوردتان را دوست داریم. لطفاً در مورد اینکه چگونه می‌توانیم دوره‌های بهتری برای شما بسازیم و چگونه می‌توانیم به هر نحوی به شما کمک کنیم، به ما بازخورد بدهید.

یا مبتدیان - یک

دریافت کنید