آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مدرن با استفاده از قلم و جوهر برای مبتدیان

Introduction to Modern Calligraphy Using a Dip Pen and Ink for Beginners

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

این مقدمه بر خوشنویسی مدرن با استفاده از قلم و جوهر با هدف مبتدی طراحی شده است.

قلم و جوهر اولین آشنایی من با خوشنویسی مدرن بود و برای من یکی از زیباترین تجربیات نوشتن خوشنویسی است. نوشتن با قلم و جوهر فرآیندی بسیار ارگانیک و قابل لمس است که به شما امکان می‌دهد خود را از طریق نوشتن به شیوه‌ای بسیار سنتی بیان کنید، اما با سبک‌های مدرن ما بسیار سازگار است!

آنچه می توانید در این کلاس یاد بگیرید؛

  • در مورد ابزارهایی که من در تمرین روزانه خوشنویسی خود توصیه و استفاده می کنم، خواهید آموخت.
  • نکات مهمی در مورد نحوه نگه داشتن قلم برای ایجاد سکته مغزی با سهولت و موفقیت خواهید آموخت!
  • شما یک PDF برای دانلود و استفاده در سرتاسر کلاس و فراتر از به اشتراک گذاشتن حروف گرم کردن دقیقی که باید یاد بگیرید و تمرین کنید تا یاد بگیرید چگونه حروف کوچک را یاد بگیرید، دریافت خواهید کرد
  • همچنین یاد می‌گیرید و تمرین می‌کنید که چگونه تک تک حروف را با حروف کوچک و با حروف کوچک تشکیل دهید تا در پایان کلاس و برگه‌های تمرینی خود اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید و عضله سازی کنید. حافظه برای ایجاد حروف آسان و سریع.
  • شما نکات و ترفندهای دقیقی را که من در کارگاه های حضوری ام آموزش می دهم، یاد خواهید گرفت که شما را در هر درس ویدیویی راهنمایی می کنم.
  • در پایان کلاس، ایده‌های سرگرم‌کننده و منحصربه‌فردی را با شما به اشتراک می‌گذارم که شامل حروف خوشنویسی مدرن من با استفاده از ابزارها و رسانه‌های مختلف است تا به شما الهام بخشد تا سبک خوشنویسی جدید یا بهبودیافته خود را کشف کنید!

اولین معرفی من برای خوشنویسی با قلم و جوهر سال ها پیش در Skillshare بود. خوشحالم که در این اولین کلاس خود، آنچه را که در طول راه یاد گرفته‌ام، با استفاده از حروف خوشنویسی مدرن در زندگی روزمره و در تجارت خلاقانه‌ام به اشتراک می‌گذارم!

اگر شما علاقه مند به یادگیری نحوه پیشرفت مهارت خوشنویسی مدرن خود هستید و می خواهید با من به یادگیری ادامه دهید، من دو کلاس بعدی دیگر ایجاد کرده ام تا به شما کمک کنم مهارت و تمرین خود را برای شکل دادن کلمات ایجاد کنید و شما را قادر به رشد کنید. تمرین خوشنویسی مدرن شما!

کلاس بعدی را که توصیه می‌کنم در اینجا تماشا کنید، ببینید https://skl.sh/2MD5vVA - چگونه مهارت‌های خوشنویسی مدرن خود را ارتقا دهید. سپس وقتی آماده یادگیری تسلط بر برخی کلمات رایج هستید، این کلاس را بررسی کنید https://skl.sh/2EMSyWB.

به سلامتی برای یادگیری چیزهای جدید.

نیکی

برای این کلاس مقدمه ای بر کلاس خوشنویسی مدرن، پروژه کلاس شما این است:

  1. برگه های گرم کردن تمرین خود را کامل کنید (هر چه بیشتر تمرین کنید بهتر است!) همه آنها را نگه دارید! به خصوص برگه اول، یا آنهایی که "خیلی زیبا نیستند".
  2. قبل از رفتن به حرف بعدی، چند بار ردیابی هر حرف کوچک را تمرین کنید (همه این برگه‌های تمرینی را نیز نگه دارید!)
  3. حروف کوچک حروف الفبا را بدون ردیابی بنویسید. از این برگه به‌عنوان نشانگری استفاده می‌کنید تا زمانی که شروع به رشد تمرین خوشنویسی مدرن خود می‌کنید، به گذشته نگاه کنید. باور کنید اگر به تمرین و تقویت حافظه عضلانی ادامه دهید، تفاوت زیادی خواهید دید!!
  4. در نهایت، یک عکس سریع از برگه‌های تمرین و حروف خود پست کنید تا همه ما ببینیم که چقدر برای مهارت جدید خود تلاش کرده‌اید، کارهای خط شما تا چه حد بهبود یافته است و ما می‌توانیم به یکدیگر الهام دهیم تا بیشتر تمرین کنید!

فهرست عرضه توصیه شده:

Nib - Nikko G یا Zebra G

قلم - قلم مستقیم

کاغذ - بوردن رایلی، شفاف (برای ردیابی)

جوهر - Speedball مات

شیشه آب، حوله کاغذی، نوار واشی

کاربرگها چاپ شده و آماده ردیابی هستند

از دیدن خطوط و حروف زیبای شما هیجان زده هستم!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • آموزش سکته های ضروری هنگام گرم کردن قسمت 1 Learning essential strokes while warming up Part 1

  • حروف کوچک حروف در زمان واقعی Lower Case Alphabet in Real Time

  • جایزه! ایده های سرگرم کننده پروژه BONUS! Fun Project Ideas

  • ابزار و نکات خوشنویسی مدرن Tools & Tips Modern Calligraphy

  • قاب بالایی قلم شیب دار Dip Pen Upper case

  • ضربه های ضروری و گرم کردن قسمت 2 Essential strokes & warm-up Part 2

  • مثال 2 با حروف بزرگ Upper case example 2

  • پروژه پایانی و کلاس شما Closing & Your Class Project

  • ویدیوی مقدماتی خوشنویسی مدرن برای مبتدیان Intro Video Modern Calligraphy for Beginners

  • مثال بزرگ 1 Upper Case Example 1

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مقدمه ای بر خوشنویسی مدرن با استفاده از قلم و جوهر برای مبتدیان
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 5m
10
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
05 مرداد 1397 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
2,451
4 از 5
دارد
دارد
دارد
Nicki Traikos

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Nicki Traikos Nicki Traikos

نامه نویس، آبرنگ و مدرس

اول از همه، به Skillshare خوش آمدید! من سال‌ها شاگرد این پلتفرم شگفت‌انگیز بوده‌ام و مهارت‌ها و تکنیک‌های ارزشمند و جدیدی را یاد گرفته‌ام که تا به امروز در کسب‌وکار خلاق فعلی‌ام از آن‌ها استفاده می‌کنم!

من عاشق همه چیزهایی هستم که با حروف خوشنویسی مدرن آبرنگ مرتبط هستند. من در رسانه های مختلفی کار می کنم مانند؛ آبرنگ، گواش و اکریلیک، تا طراحی الگوها، کار بر روی سفارش و حتی ایجاد طرح های خالکوبی!

یک واقعیت جالب کمی؟!

من کسب و کار خلاقانه خود را در خانه شروع کردم، زمانی که 40 ساله بودم و به گذشته نگاه نکرده ام! این کسب و کار خلاقانه من به من این امکان را داد که در خانه بمانم تا فرزندانم را به نوجوانان مستقلی تبدیل کنم که امروز هستند!! هیچ وقت برای تلاش کردن، انجام دادن و انجام هر چیزی که به آن علاقه دارید دیر نیست!

اکنون بیشتر روزهایم را صرف طراحی، و آموزش به دیگران می‌کنم که چگونه خلاق باشند! من یک پادکست سبوس دار جدید دارم که همه چیزهای هنری، کسب و کار خلاقانه و کمی زندگی روزمره را به اشتراک می گذارد - لطفاً گوش کنید.

تمرکز من الهام بخشیدن، به اشتراک گذاری و آموزش در حین داشتن یک زندگی خلاقانه است!

امیدوارم در Skillshare روی دنبال کردن کلیک کنید تا به شما کمک کند مهارت های خلاقانه جدیدی بیاموزید، اعتماد به نفس خود را افزایش دهید، و مهمتر از همه لذتی را که هنر، نقاشی و حروف نویسی ارائه می دهند، تجربه کنید!

حتماً مشترک خبرنامه من در این آدرس شوید تا بتوانید به کتابخانه خلاق من دسترسی داشته باشید، جایی که من منابع، موارد قابل چاپ و الهامات بیشتری در انتظار شما هستم - به صورت رایگان!!

هر چیزی که به شما کمک می کند زندگی ای را داشته باشید که شما طراحی کرده اید!

"من این کلاس را دوست داشتم! پس از بازی کردن با قلم موها و آموزش‌های یوتیوب، می‌خواهید یک ویدیوی دستورالعمل واضح داشته باشید، این خوب و آسان است که چگونه قلم خود را بارگیری کنید و قلم شیب خود را مونتاژ کنید و احساس کردم که پیشرفت من بسیار سریع بود! یک کلاس فوق العاده، من فقط مجبور شدم ویدیوی حروف الفبا را متوقف کنم تا خطوط کامل هر حرف را انجام دهم (البته) اما اکنون اصول اولیه را پایین آورده ام و احساس اطمینان بیشتری می کنم تا خودم تمرین کنم. متشکرم! ”

«با داشتن کمترین تعداد بیننده در بین تمام کلاس‌های خوشنویسی، این را در انتهای فهرست خود قرار دادم. شوک بزرگی بود که معلوم شد بهترین از همه چیز است. همچنین در حالی که به نظر می رسد سایر دروس بر روی 1-3 هنر کلمه بزرگ متمرکز شده اند (با فرض تبلیغات). من احساس می‌کنم این پایه بسیار بهتری برای دست‌خط خوب و همچنین آن قطعات هنری کلمه بزرگ است. ”

"کلاس عالی و نقطه شروع خوشنویسی. نیکی با توضیح گام به گام و همچنین ارائه دیدگاهی در مورد دانش عملی بر اساس تجربه کار بسیار خوبی انجام می دهد. ساده، آموزنده و مشتاقانه منتظر تمرین تکنیک ها است. "

"این کلاس و حال و هوای شیک و درمانی نیکی را دوست داشتم! مشتاقانه منتظر کلاس های بعدی او هستم!"

"کلمات بسیار زیادی، و همه آنها حروف به حرف به زیبایی ساخته شده اند. من عاشق این هستم که نیکی چگونه به ما نشان می دهد که چگونه هر حرف را از نظر اندازه و فاصله تغییر دهیم، و عبارات مختلفی را با هر کدام بسازیم. نسخه همان کلمه."

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.