آموزش 3ds Max: انسانهای دیجیتال برای تجسم معماری

3ds Max: Digital Humans for Architectural Visualizations

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

به خودی خود ، پروژه های تجسم معماری می توانند بیات به نظر برسند. افزودن افراد به تصاویر ، شخصیت و احساس واقع گرایی را به تصاویر اضافه می کند. در این دوره ، جورج مائستری به بینندگان نشان می دهد که چگونه با دارایی های 2D و 3D کار کنند تا انسان را به یک صحنه معماری اضافه کنند. جورج شما را در روند ایجاد و تقلب یک شخصیت در 3ds Max راهنمایی می کند و شما را به برخی منابع آنلاین هدایت می کند که می توانید برای پروژه خود مدل انتخاب کنید. او به شما نشان می دهد که چگونه ساختار و بافت مدل خود را تغییر دهید تا ظاهر تغییر کند. جورج شروع به ساختن اسکلت CAT برای شخصیت شما می کند و سپس شخصیت را با مش سه بعدی پوست می کند. شخصیت شما لازم نیست ثابت بماند. جورج نحوه متحرک سازی کاراکترها را با استفاده از CATMotion یا Biped ، ابزاری در 3ds Max ، بررسی می کند.


سرفصل ها و درس ها

معرفی Introduction

  • آشنایی با انسان های دیجیتال Introduction to digital humans

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. شروع کار 1. Getting Started

  • روند شخصیت The character process

  • مروری بر تقلب 3ds Max 3ds Max rigging overview

  • منابعی برای مدلهای سه بعدی Resources for 3D models

  • دستکاری و تکسچر مدل های سه بعدی Manipulating and texturing 3D models

2. ایجاد اسکلت در CAT 2. Creating Skeletons in CAT

  • ایجاد اسکلت در CAT Creating skeletons in CAT

  • نصب اسکلت CAT به یک مش Fitting a CAT skeleton to a mesh

  • تنظیم دقیق اسکلت Fine-tuning the skeleton

3. شخصیت های پوستی 3. Skinning Characters

  • پوست اندازی مش Skinning the mesh

  • تنظیم پاکت نامه ها Adjusting envelopes

  • تنظیم رئوس Adjusting vertices

  • نهایی کردن پوست Finalizing skinning

4. متحرک سازی شخصیت ها در CAT 4. Animating Characters in CAT

  • درک CATMotion Understanding CATMotion

  • ایجاد یک پیاده روی رویه ای Creating a procedural walk

  • تنظیم پیاده روی Adjusting a walk

  • حرکت از طریق صحنه Moving through the scene

  • قدم زدن در امتداد یک مسیر و قدم ها Walking along a path and footsteps

  • ایجاد مطلقه Creating poses

  • متحرک سازی در بین ژست ها Animating between poses

  • ذخیره و بارگیری کلیپ ها Saving and loading clips

5. کار با Biped 5. Working with Biped

  • نمای کلی بایپد Biped overview

  • حالت شکل دوقطبی Biped figure mode

  • پوست دو قلو Skinning bipeds

  • پیاده روی متحرک در Biped Animating walks in Biped

  • انیمیشن Keyframe در Biped Keyframe animation in Biped

  • ضبط حرکت در Biped Motion capture in Biped

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max: انسانهای دیجیتال برای تجسم معماری
جزییات دوره
1h 34m
28
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

George Maestri George Maestri

کارگردان و تهیه کننده انیمیشن جورج مائستری کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است. مشتریان او شامل دیزنی و کمدی مرکزی هستند.

جورج مائستری یک کارگردان و تهیه کننده انیمیشن است که در لس آنجلس مستقر است. او تعدادی کتاب درباره انیمیشن شخصیت های سه بعدی نوشته است ، از جمله انیمیشن شخصیت های دیجیتال (جدید سواران) و مایا با یک نگاه (کتاب های Sybex). اعتبار وی شامل کار در استودیوهایی مانند Nickelodeon ، Disney ، Warner Brothers و Comedy Central است.