لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش 3ds Max 2022 شروع سریع
3ds Max 2022 Quick Start
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
Autodesk 3ds Max ابزاری محبوب و قدرتمند است که توسط توسعه دهندگان بازی ، هنرمندان جلوه های بصری و طراحان گرافیک برای مدل سازی ، انیمیشن و رندر سه بعدی مورد استفاده قرار می گیرد. در این دوره مقدماتی کوتاه ، آرون راس اصول رابط 3ds Max و مفاهیم اصلی را پوشش می دهد. آرون به شما نشان می دهد که چگونه می توانید در برنامه جابجا شوید و شروع به مدل سازی ، سایه زدن ، نورپردازی ، انیمیشن و ارائه کنید. او از طریق رابط کاربری ، ایجاد و تبدیل اشیا ، استفاده از مواد مبتنی بر فیزیک ، نمایش مختصات نقشه UVW و موارد دیگر استفاده می کند. این که آیا شما در 3D 3D تازه کار هستید یا به سادگی با 3ds Max تازه کار هستید ، این دوره در مدت زمان کوتاهی پایه محکمی ایجاد می کند.
اهداف یادگیری
آشنا شدن با رابط کاربری
ایجاد و تبدیل اشیا
مدل سازی با Modifier Stack
مدل سازی مبتنی بر خط
استفاده از مواد مبتنی بر فیزیک
ارائه مختصات نقشه UVW
نورپردازی صحنه با نورهای فوتومتریک
ایجاد دوربین و کادربندی شات
انیمیشن Keyframe
ارائه یک توالی تصویر
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
شروع سریع در 3ds Max 2022
Quick start in 3ds Max 2022
با استفاده از فایل های ورزشی
Using the exercise files
1. اولین قدم ها
1. First Steps
تنظیمات برگزیده
Setting preferences
ایجاد و تبدیل اشیا
Creating and transforming objects
ناوبری Viewport
Viewport navigation
2. مدل سازی
2. Modeling
مدل سازی پارامتری با پشته اصلاح کننده
Parametric modeling with the modifier stack
مدل سازی منحنی با اشکال و خطوط شکسته
Curve modeling with shapes and splines
مدل سازی مش چند ضلعی با Edible Poly
Polygon mesh modeling with Editable Poly
3. مواد و روشنایی
3. Materials and Lighting
کاوش در ویرایشگر ماده Slate
Exploring the Slate Material Editor
نقشه برداری مختصات UVW
Mapping UVW coordinates
ایجاد چراغ های نورسنجی
Creating photometric lights
4. دوربین و انیمیشن
4. Camera and Animation
ایجاد یک دوربین فیزیکی
Creating a physical camera
متحرک سازی با کلید خودکار و تنظیم کلید
Animating with Auto Key and Set Key
ویرایش منحنی های عملکرد در Curve Editor
Editing function curves in the Curve Editor
آرون اف. راس یک متخصص سه بعدی، تهیه کننده ویدئو، نویسنده و معلم است.
آرون ویدیوهای انتزاعی و رایانه ایجاد می کند. انیمیشن آثار او در جشنوارهها و مکانهای معتبری مانند SIGGRAPH، ISEA، Berlin Interfilm، Geneva Videoweek و Exploratorium به نمایش درآمده است. در طول سال ها او به صورت حرفه ای در نقش های مختلفی از جمله کارگردان، تدوینگر، فیلمبردار، مدل ساز کامپیوتری سه بعدی، انیماتور و طراح صدا کار کرده است. آرون در انیمیشن های سه بعدی متخصص است و سه کتاب در این زمینه نوشته یا با هم نوشته است. در سال 1999 تدریس در سطح دانشگاه را آغاز کرد و در سال 2007 شروع به تدریس دوره های توسعه حرفه ای شتاب در مایا و 3ds Max کرد. او در حال حاضر یک وب سایت آموزشی برای هنرمندان سه بعدی، digitalartsguild.com دارد. آرون دارای مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته فیلم/ویدئو از موسسه هنرهای کالیفرنیا و لیسانس هنرهای زیبا از دانشکده انستیتو هنر شیکاگو است.
نمایش نظرات