آموزش استفاده از Lagoa در Softimage

Using Lagoa in Softimage

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، ما یاد خواهیم گرفت که چگونه از سیستم Lagoa Multiphysics در Softimage برای ایجاد شبیه سازی های دینامیک جذاب استفاده کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 Subscription Advantage Pack و بالاتر. در این سری از درس ها، نحوه استفاده از سیستم Lagoa Multiphysics در Softimage را برای ایجاد شبیه سازی های دینامیک جذاب یاد خواهیم گرفت. با استفاده از Lagoa، می‌توانیم به ابرهای ذرات خود خواص فیزیکی بدهیم و سپس صحنه خود را با استفاده از الگوریتم‌های مختلف فیزیک حل کنیم. ما این پروژه را با یادگیری نحوه ایجاد شبیه سازی های Lagoa با استفاده از پیش تنظیم های منوی Create آغاز خواهیم کرد. سپس با چهار بخش اساسی درخت یخ لاگوآ آشنا خواهیم شد. سپس برخی از تنظیمات نیرو و دقت را که می توانیم برای کنترل شبیه سازی خود استفاده کنیم، یاد خواهیم گرفت. پس از آن، ما وارد قلب سیستم لاگوآ، ماده اصلی لاگوآ خواهیم شد. ما چندین درس را صرف تجزیه هر جنبه از مواد می کنیم، زیرا تنظیمات مختلف می تواند ظاهر و تعامل ذرات کاملاً متفاوتی ایجاد کند. سپس نکات و ترفندهایی را برای کار با Lagoa در Softimage از جمله مشاهده حافظه پنهان ICE در حین شبیه سازی، استفاده از Polygonizer برای ایجاد شبکه در اطراف ذرات و نحوه استفاده از Lagoa Fluid Shaper برای ایجاد یک سیال واقعی تر یاد خواهیم گرفت. در نهایت، نحوه اعمال Cached Sim Post Effects را برای تغییر ابر ذرات خود بدون شبیه سازی مجدد خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: Softimage 2011 Subscription Advantage Pack و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Lagoa در Softimage Using Lagoa in Softimage

  • ایجاد شبیه سازی Lagoa و استفاده از گروه ها برای چندین شی Creating Lagoa Simulations and Using Groups for Multiple Objects

  • آشنایی با چهار بخش اصلی شبیه سازی لاگوآ Understanding the Four Basic Parts of a Lagoa Simulation

  • افزایش دقت با استفاده از مراحل فرعی و وضوح به مراحل فرعی Increasing Accuracy Using Sub-steps and Resolution to Sub-steps

  • تغییر نیروهای مؤثر بر ذرات ما Changing the Forces Effecting Our Particles

  • استفاده از از پیش تنظیم های مختلف مواد Lagoa Using Various Lagoa Material Presets

  • شکستن مواد اصلی - فشار Breaking Down the Main Material - Pressure

  • شکستن ماده اصلی - ویسکوزیته Breaking Down the Main Material - Viscosity

  • شکستن ماده اصلی - غیر الاستیک Breaking Down the Main Material - Inelastic

  • شکستن مواد اصلی - الاستیک Breaking Down the Main Material - Elastics

  • ذخیره سازی شبیه سازی Lagoa ما برای پخش در زمان واقعی Caching Our Lagoa Simulation for Real-time Playback

  • مشاهده کش ICE همانطور که در Softimage شبیه سازی می شود Viewing an ICE Cache as It Simulates in Softimage

  • استفاده از Polygonizer برای ایجاد سطوح از ابرهای نقطه Using Polygonizer to Create Surfaces from Point Clouds

  • ذخیره سازی سطح Polygonizer ما برای رندر سریعتر Caching Our Polygonizer Surface for Faster Rendering

  • استفاده از Lagoa Fluid Shaper برای رئالیسم بیشتر Using the Lagoa Fluid Shaper for Greater Realism

  • استفاده از Cached Sim Post Effects برای افزودن حباب در مایع Using Cached Sim Post Effects to Add Bubbles in Liquid

  • تبدیل مواد ما به یک جسم شکستنی Changing Our Material into a Breakable Object

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Lagoa در Softimage
جزییات دوره
2h 17m
17
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.