آموزش چگونه چاپ روی تیشرت خود را شروع کنیم.

How to start screen printing your own t-shirts.

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره:

در این کلاس به من بپیوندید و یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از چرخ فلک چاپ تی شرت دستی، چاپ روی تی شرت های خود را شروع کنید.

در این کلاس نشان خواهم داد که چگونه می‌توانید یک طرح سه رنگ را روی تی‌شرت چاپ کنید و برند و بسته‌بندی شخصی‌شده خود را اضافه کنید. هنگام تکمیل این دوره، یاد می‌گیرید چگونه بهترین لباس‌ها را برای چاپ روی صفحه انتخاب کنید، چگونه آثار هنری خود را به درستی تنظیم کنید و چگونه کارهای تکمیلی حرفه‌ای را به تی‌شرت‌های خود اضافه کنید.

دروس ساده و آسانی را خواهید یافت که می‌تواند توسط یک چاپگر صفحه مبتدی اجرا شود. در اینجا فصول دوره آمده است:

  • انتخاب لباس. این فصل شامل  همه چیزهایی است که باید در مورد انتخاب لباس مناسب برای چاپ روی صفحه بدانید. برخی از بهترین ویژگی‌هایی را که باید هنگام انتخاب لباس خالی برای مارک تی‌شرت خود به آن‌ها توجه کنید، یاد خواهید گرفت.
  • اندازه و آماده سازی آثار هنری. این فصل بر جدا کردن آثار هنری شما و ایجاد بهترین اندازه برای تی شرت شما تمرکز دارد. می‌توانید منابع رایگان ما را دانلود کنید تا در این راه به شما کمک کند.
  • آماده سازی صفحه نمایش. این فصل همه چیز در مورد پوشش و نمایش صفحه نمایش شما است. ما تمام تجهیزات مورد نیاز برای راه‌اندازی صفحه‌نمایش حرفه‌ای آماده برای چاپ روی صفحه را پوشش خواهیم داد.
  • ثبت طرح های چند رنگ. این فصل بر روی چاپ یک اثر هنری 3 رنگ تمرکز دارد که در آن شما یاد خواهید گرفت که چگونه هر رنگ را برای دستیابی به یک چاپ عالی تراز کنید.
  • گزینه‌های جوهر.  این فصل شما را در 3 نوع مختلف جوهر چاپ روی صفحه راهنمایی می‌کند. مزایا و معایب هر نوع را خواهید آموخت و تعیین می‌کنید کدام جوهر برای تنظیم شما بهترین است.
  • تی شرت های چاپ روی صفحه. این فصل زاویه چرخش، تکنیک و تنظیم پرس شما را پوشش می‌دهد تا بتوانید مجموعه‌ای از تی‌شرت‌ها را به‌طور کامل چاپ کنید.
  • چاپ داخل لیبل های گردن. این فصل بر روی برندسازی تی شرت با استفاده از روشی ساده تمرکز دارد که می تواند در تمام طرح های تی شرت شما تکرار شود.
  • پاکسازی کنید. در این فصل می‌آموزید که چگونه صفحه‌نمایش خود را به طور کامل تمیز کنید تا بتوانید بعداً از آن دوباره استفاده کنید.
  • نام تجاری و بسته بندی. در فصل آخر، یاد می‌گیرید که چگونه به بسته‌بندی و کیسه‌های پستی ادامه دهید. این باعث می شود برند تی شرت شما با ظاهری برتر و حرفه ای متمایز شود.

دانشجویان برای شرکت در این دوره نیازی به تجربه قبلی ندارند، اما این کلاس تجهیزات حرفه‌ای چاپ صفحه را به نمایش می‌گذارد. تمام روش های مورد استفاده را می توان با استفاده از تجهیزات کوچکتر/مبتدی در صورت لزوم انجام داد.

هنگامی که این کلاس را به پایان رساندید،  با دانش خودی برای شروع چاپ روی صفحه طرح های خود روی تی شرت از جمله نحوه چاپ بسته بندی های شخصی شده در سطح حرفه ای را ترک خواهید کرد.

طرح تی شرتی را که روی صفحه چاپ کرده اید به اشتراک بگذارید.

چند عکس آپلود کنید و روند خود را به اشتراک بگذارید. به ما اطلاع دهید از چه تجهیزاتی استفاده کرده‌اید و آیا به ظاهری که می‌خواستید رسیده‌اید یا خیر. مواردی که باید در نظر داشته باشید:

  • از کدام تیشرت خالی استفاده کردید؟
  • از کدام جوهر استفاده کردید؟
  • آیا بسته بندی و مارک خود را روی صفحه چاپ کردید؟

منابع

تجهیزات اساسی

لطفاً توجه داشته باشید، تمام تجهیزات اولیه را می توان با استفاده از کد تخفیف ما خریداری کرد: CRP5

تجهیزات پیشرفته


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • چاپ داخل لیبل گردن Printing inside neck labels

  • Outro Outro

  • پاک کردن Clean up

  • گزینه های جوهر Ink options

  • آماده سازی صفحه نمایش Screen preparation

  • مقدمه Introduction

  • اندازه و آماده سازی آثار هنری Artwork sizing and preparation

  • برندسازی و بسته بندی Branding and packaging

  • انتخاب پوشاک Garment choices

  • تیشرت چاپ صفحه Screen printing t-shirts

  • ثبت طرح های چند رنگ Registering multi-colour designs

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش چگونه چاپ روی تیشرت خود را شروع کنیم.
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
1h 8m
11
Skillshare (اسکیل شیر) skillshare-small
06 دی 1400 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
266
4 از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chessie Rosier-Parker Chessie Rosier-Parker

Squeegee & Ink Screen Printing Studio

سلام، من Chessie از .

هستم

من یک چاپگر صفحه نمایش حرفه ای، کارگردان استودیو و مستقر در نیوبوری، انگلستان هستم. من فیلم های آموزشی می سازم و صفحه نمایش و فیلم مثبت را برای چاپگرهای صفحه نمایش می دهم.

چگونه چاپ روی صفحه نمایش می دهید؟ این یکی از رایج ترین سوالاتی است که هر روز از ما پرسیده می شود. ما مجموعه‌ای از کلاس‌ها را گردآوری کرده‌ایم تا به شما کمک کنیم طرح‌های خود را در کمترین زمان ممکن چاپ کنید.

ما چاپ صفحه نمایش را در دانشگاه شروع کردیم، در اتاق نشیمن خود تمرین کردیم، از وان حمام و شلنگ دوش برای ساخت صفحه نمایش خود استفاده کردیم. اکنون ما صاحب یک کالای حرفه ای و برتر هستیم و منحصراً برای مارک پوشاک خود چاپ می کنیم.

دوره‌های آموزشی ما نحوه چاپ روی صفحه را از ابتدا با تقریباً هر بودجه و توانایی پوشش می‌دهند. علاوه بر این، هنگامی که می خواهید تجهیزات یا مواد مصرفی جدید چاپ روی صفحه را خریداری کنید، دانشجویان ما می توانند از کدهای تخفیف ما در برخی از بزرگترین برندهای صنعت استفاده کنند. فقط بپرسید!

کانال های اجتماعی ما را در اینجا بررسی کنید:

.⁣

.⁣

.⁣

.⁣

#گلدوزی #نمایشگر #لباس_خیابانی #زندگی چاپی #برند لباس #screenprintinguk #طراحی تیشرت #سیلک‌اسکرین #طراحی گرافیکی #طراحی تی‌شرت #تیشرت #هودیس #تیز #اسکرین‌پرینتینگزندگی #تیشرت #لباس #عشق #پوشاک #اسکرینprintinglife #چاپ #پرورش #چاپ_اسکرین #printshop #fashion #art #tshirtprinting #printing #screenprint #design #screenprintingshop

Skillshare (اسکیل شیر)

اسکیل‌شر یک پلتفرم آموزشی آنلاین است که به میلیون‌ها افراد در سراسر جهان امکان یادگیری مهارت‌های جدید را فراهم می‌کند. این پلتفرم با ارائه دوره‌های متنوع در زمینه‌هایی از جمله هنر و طراحی، فناوری، کسب و کار، و زندگی موفق، به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا به صورت آنلاین به یادگیری بپردازند.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد سکیل‌شر، ارائه دوره‌های تدریس شده توسط صاحبان مهارت‌ها و افراد موفق در زمینه‌های مختلف است. این امر باعث می‌شود که کاربران از تجربیات و دانش عملی افرادی که در حوزه‌های مورد نظرشان موفق عمل کرده‌اند، بهره‌مند شوند و بهترین اطلاعات را برای بهبود مهارت‌های خود دریافت کنند. به این ترتیب، سکیل‌شر نه تنها یک پلتفرم آموزشی است، بلکه یک جامعه آموزشی است که افراد را به اشتراک گذاری دانش و تجربیات تشویق می‌کند و به آنها کمک می‌کند تا در مسیر پیشرفت و موفقیت خود ادامه دهند.