آموزش ایجاد یک شخصیت زن فوتورئالیستی در ZBrush و 3ds Max

Creating a Photorealistic Female Character in ZBrush and 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش با فرآیند تکسچر کاراکتر آشنا می شوید. نرم افزارهای مورد نیاز: ZBrush 4R6، 3ds Max 2012، Photoshop CS3، TopoGun و MARI 2.0. در این آموزش، فرآیند تکسچر کاراکتر را خواهید آموخت. ما در مورد چگونگی ایجاد چندین نمونه و اشیاء و نحوه ادغام آنها با چندین نرم افزار بحث خواهیم کرد. ما در مورد فرآیند رنگ آمیزی پوست، بافت و تنظیم نور با استفاده از نرم افزارها و تکنیک های مختلف بحث خواهیم کرد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6، 3ds Max 2012، Photoshop CS3، TopoGun و MARI 2.0.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک شخصیت زن فوتورئالیستی در ZBrush و 3ds Max Creating a Photorealistic Female Character in ZBrush and 3ds Max

  • منابع مرجع Reference Materials

  • نکات مدل سازی آناتومی Anatomy Modeling Tips

  • ایجاد ساختار در اطراف چشم و شروع چین و چروک Creating Structure Around the Eye and Begin Putting in Wrinkles

  • ادامه با چین و چروک دور چشم Continuing with Wrinkles Around the Eye

  • قرار دادن جزئیات منافذ اطراف چشم Putting Pore Detail Around the Eye

  • استفاده از UV Master Plug-in برای ایجاد جزئیات Using UV Master Plug-in to Create Details

  • بازسازی لباس در توپوگان Retopologizing the Dress in Topogun

  • باز کردن UVs روی لباس در ZBrush Unwrapping UVs on Dress in ZBrush

  • تصحیح اشعه ماوراء بنفش در 3ds Max Correcting UVs in 3ds Max

  • بافت لباس در فتوشاپ Texturing the Dress in Photoshop

  • جزئیات لباس در ZBrush Detailing the Dress in ZBrush

  • ایجاد مرواریدهای دستی Creating the Hand Pearls

  • ویرایش تصاویر مرجع برای بافت Editing Reference Images for Texturing

  • بافت جلوی سر Texturing the Front of the Head

  • نهایی کردن بافت جلوی سر Finalizing the Front of the Head Texturing

  • بافت کناری سر Texturing the Side of the Head

  • ایجاد بافت های پراکنده زیرسطحی Creating Subsurface Scattering Textures

  • مواد پراکنده زیرسطحی Subsurface Scattering Material

  • راه اندازی روشنایی Lighting Setup

  • ترکیب پاس های رندر Compositing the Render Passes

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش ایجاد یک شخصیت زن فوتورئالیستی در ZBrush و 3ds Max
جزییات دوره
2h 54m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Ruben Karamanites Ruben Karamanites

Ruben Karamañites متولد 14 آوریل 1982 ، دارای مدرک لیسانس در طراحی گرافیک و فوق لیسانس در آموزش و پرورش است. در سال 2004 وی در انیمیشن پردیس در انیمیشن 3D Animaton در بوینس آیرس آرژانتین تحصیل کرد. در آن دوره او همچنین در یک شرکت کوچک به نام MOCAP کار می کرد. روبن به هند سفر کرد و به عنوان هنرمند ارشد بافت در استودیوی Skywork ، برای تولید فیلم خون که در هند اکران شد ، کار کرد. در سال 2008 ، مقامات کانال پاناما او را به کار برای برنامه توسعه به عنوان هنرمند ارشد 3 بعدی برای کانال پاناما دعوت کردند. کارهای روبنس در چندین مجله بین المللی مانند 3DArtist و 3Dworld در میان مجلات دیگر ظاهر شده است. او دو بار برای کار خود در حوضچه های کانال پاناما گنجانده شده است. روبن همچنین عاشق موسیقی است و خواننده و آهنگساز گروه پیشرو متال به نام Valkeryon بوده است. وی در شرکت شخصی خود ، Schedya ، یک فیلم کوتاه سه بعدی را با دوستان خود توسعه داده و به پایان رسانده است. او در حال حاضر به عنوان استاد انیمیشن سه بعدی در Universidad Latina de Panama قرارداد دارد و در حال کار بر روی پروژه دیگری در مورد سرخپوستان بومی پاناما بر روی یک عکس ثابت سه بعدی است.