آموزش ایجاد بافت های محیط بازی با سوئیت Substance

Creating Game Environment Textures with Substance Suite

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این دوره، نحوه ایجاد تکسچر با استفاده از بسته‌های Substance Painter و Designer را بررسی خواهید کرد که یک تغییر اساسی در بافت‌سازی از تکنیک‌های قبلی با استفاده از Photoshop است. خط لوله بافت‌سازی محیط بازی از زمان معرفی Substance Designer و Painter به شدت در حال تغییر است. سوئیت، و سازگاری با آن می تواند دلهره آور باشد. این دوره آموزشی، ایجاد بافت‌های محیط بازی با سوئیت، به شما کمک می‌کند تا به این جریان‌های کاری بافت‌سازی مدرن تبدیل شوید. ابتدا، شما شکل های استیل شده را هم به صورت سنتی و هم به صورت رویه ای می سازید. سپس، تمام نقشه های لازم را برای استفاده در یونیتی ایجاد خواهید کرد. در آخر، شما از این بافت ها به طور مکرر بر روی چندین دارایی در هر دو Substance Designer و Painter استفاده می کنید. در پایان این دوره تکسچرینگ محیطی، شما درک کاملی از خطوط لوله فعلی صنعت خواهید داشت، در حالی که همچنان کیفیت و تکنیک های بافت سنتی را با استفاده از Zbrush در ارتباط با Substance Suite حفظ می کنید. نرم افزار مورد نیاز: Substance Designer، Substance Painter.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

اصول طراح مواد Substance Designer Fundamentals

  • مقدمه ای بر رابط طراح مواد Intro to Substance Designer Interface

  • مقدمه ای بر رابط طراح مواد Pt. 2 Intro to Substance Designer Interface Pt. 2

  • درک خروجی ها و نقشه های ارتفاع در طراح Understanding Outputs and Heightmaps in Designer

  • استفاده از مدل های Zbrush در Designer Using Zbrush Models in Designer

  • بهترین گره ها برای استفاده در طراح The Best Nodes to Use in Designer

  • ایجاد بافت کاشی کاری Creating a Tiling Texture

  • اضافه کردن فرم های ثانویه Adding Secondary Forms

رنگ، جزئیات و PBR در طراح مواد Color, Detail, and PBR in Substance Designer

  • ایجاد جزئیات سطح کوچک Creating Small Surface Detail

  • افزودن سنگ ها به شکاف ها Adding Rocks into the Crevices

  • ایجاد رنگ های پایه شما Creating Your Base Colors

  • افزودن جزئیات به رنگ های پایه Adding Detail to the Base Colors

  • ایجاد نقشه ناهمواری Creating a Roughness Map

  • بررسی یک ماده تصفیه شده بیشتر Reviewing a More Refined Substance

  • صادرات بافت های شما Exporting Your Textures

برش ورق و استفاده مجدد در طراح مواد Trim Sheets and Reuse in Substance Designer

  • ایجاد یک بافت برش برای طراح مواد در Zbrush Creating a Trim Texture for Substance Designer in Zbrush

  • استفاده از Trim Texture در Designer Using a Trim Texture in Designer

  • استفاده از مواد متعدد و افشای پارامترها Using Multiple Substances and Exposing Parameters

  • باورپذیرتر کردن کاشی کاری Making the Tiling More Believable

  • تکمیل بافت برش Finalizing the Trim Texture

بافت سازی هنر محیط در نقاش مواد Texturing Environment Art in Substance Painter

  • معرفی مواد طراح مواد در مدل ها Instatiating Substance Designer Materials Across Models

  • نقاط لنگر و اصلاح بافت Anchor Points and Texture Refinement

نمایش نظرات

آموزش ایجاد بافت های محیط بازی با سوئیت Substance
جزییات دوره
3h 25m
22
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
22
4.8 از 5
دارد
دارد
دارد
Dan John Cox
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dan John Cox Dan John Cox

دن جان کاکس به مدت 8 سال به عنوان یک هنرمند محیط زیست ، مفهومی و شخصیت در صنعت بازی کار کرده است. وی در ظرفیت های مختلف در Pseudo Interactive ، Frozen North Productions ، Bedlam Games ، Ubisoft Toronto و Capybara Games کار کرده است. وی همچنین به مدت 8 سال در کالج سنکا در تورنتو بازی هنر را تدریس کرده و در آوردن بسیاری از هنرمندان جدید به نیروی کار نیز کمک کرده است. او در رویدادهایی مانند GamerCamp ، IGDA ، Creativa Mexico ، GameConnection Paris و GDC 2014 و 2015 صحبت کرده است.