آموزش مقدمه ای بر سه بعدی در NUKE

Introduction to 3D in NUKE

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این سری از درس ها، نحوه استفاده از سیستم ترکیب سه بعدی NUKE را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: NUKE 5.2v1 یا بالاتر. در این سری از درس ها، نحوه استفاده از سیستم ترکیب سه بعدی NUKE را یاد خواهیم گرفت. با استفاده از این سیستم سه‌بعدی، می‌توانیم کارهای زیادی را انجام دهیم که در یک گردش کار دوبعدی خالص، دشوار یا زمان‌بر هستند، مانند ایجاد اختلاف منظر و اطمینان از همسویی چیزها در فضای سه بعدی. ما این پروژه را با بررسی هندسه اولیه و یادگیری نحوه حرکت در اطراف رابط سه بعدی آغاز خواهیم کرد. سپس اجزای اساسی یک سیستم سه بعدی را یاد می گیریم که شامل هندسه، صحنه، دوربین و رندر اسکن می شود تا همه آن را به داده های تصویر دو بعدی تبدیل کند. سپس یاد خواهیم گرفت که چگونه هندسه خارجی را وارد کنیم و چگونه از سایه بان ها، مواد و چراغ ها برای به دست آوردن کنترل بیشتر بر هندسه سه بعدی خود استفاده کنیم. ما همچنین نکات مختلفی را در مورد استفاده از گره های دو بعدی با گره های سه بعدی خواهیم آموخت. نرم افزار مورد نیاز: NOKE 5.2v1 یا بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مقدمه ای بر سه بعدی در NUKE Introduction to 3D in NUKE

  • اضافه کردن یک شی 3 بعدی و حرکت در اطراف Viewport Adding a 3D Object and Moving Around the Viewport

  • اجزای پایه یک سیستم سه بعدی Base Components of a 3D System

  • استفاده از تصاویر دو بعدی برای رنگ آمیزی اشیاء سه بعدی Using 2D Images to Color Our 3D Objects

  • استفاده از گره صحنه برای گرد هم آوردن چندین شی Using a Scene Node to Bring Together Multiple Objects

  • استفاده از گره ReadGeo برای آوردن مدل های خارجی Using the ReadGeo Node to Bring in External Models

  • افزودن سایه بان برای کنترل مواد یک شی Adding Shaders to Control an Object's Material

  • اضافه کردن نور به صحنه ما Adding Lights into Our Scene

  • استفاده از یک گره محور برای تبدیل چندین گره Using an Axis Node to Transform Multiple Nodes

  • ترفندهای نهایی و MultiSample Motion Blur Final Tweaks and MultiSample Motion Blur

نمایش نظرات

آموزش مقدمه ای بر سه بعدی در NUKE
جزییات دوره
1h 4m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Glick
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Glick Chris Glick

همراه با آموزش و ضبط آموزش ، او همچنین برای مدیریت تیم پشتیبانی و همکاری نزدیک با تیم توسعه تولید در Digital-Tutor ها ، اکنون یک شرکت Pluralsight است. او کار خود را با کار آزاد شروع کرد و به سرعت متوجه شد که می خواهد شرکتی را پیدا کند که بتواند با استفاده از استعدادهای خود به افراد در صنعت CG کمک کند. کریس به احتمال زیاد بیشتر از هر کس روی کره زمین آموزشهای خلاقانه Pluralsight را تماشا کرده است و این امر توسط مغز او و دانش دائرlopالمعارف آنیشتین در مورد همه چیزهای گرافیکی رایانه اثبات شده است. یکی از پروژه های مورد علاقه کریس در Pluralsight مشارکت وی در مجموعه خطوط تولید "Infiltrator": آهنگسازی در NUKE بوده است. اشتیاق کریس به دنبال یافتن راه های جدید و بهتر برای درک و استفاده از گرافیک رایانه ای او و کارش را سوق می دهد.