لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بازی Prop Workflows در مایا و کیسه ابزار Marmoset
Game Prop Workflows in Maya and Marmoset Toolbag
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از مایا برای مدل سازی و UVs، ابزارهای مختلف ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012 , Photoshop CS6 , nDo2 , dDo , Marmoset Toolbag , ZBrush4R4 . در این آموزش یاد می گیریم که چگونه با استفاده از Maya برای مدل سازی و UVs پروپ های مختلف ایجاد کنیم. از فتوشاپ برای تکسچرینگ استفاده میشود و افزونههای خلاقانه مانند Ndo2 و Ddo برای نقشهبرداری معمولی و افزودن جزئیات بیشتر به مدل ما استفاده خواهند شد. ما مرحله ارائه و آزمایش خود را با اجرای مدل ها از طریق موتور و رندر به نام Marmoset Toolbag به پایان خواهیم رساند. در پایان این آموزش، شما باید درک بیشتری از گردشهای کاری عملی خوب برای ایجاد وسایل داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: Maya 2012، Photoshop CS6، nDo2، dDo، Marmoset Toolbag، ZBrush4R4.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
بازی Prop Workflows در مایا و کیسه ابزار Marmoset
Game Prop Workflows in Maya and Marmoset Toolbag
کاوش در تمام ابزارهایی که از آنها استفاده خواهیم کرد
Exploring All the Tools We Will Be Using
با نگاهی به وسایلی که میخواهیم بسازیم
Looking at the Props We Are Going Build
مدل سازی جعبه چوبی
Modeling the Wooden Crate
ایجاد بافت پراکنده برای جعبه
Creating the Diffuse Texture for the Crate
ایجاد اولین نقشه عادی ما با Ndo2
Creating Our First Normal Map with Ndo2
بررسی نقشه ما در داخل Marmoset
Checking Our Map Inside of Marmoset
ایجاد یک پیش تنظیم چوب در Ndo2
Creating a Wood Preset in Ndo2
مدل سازی پالت چوبی ما
Modeling Our Wooden Pallet
آماده سازی مش ما برای چند رنگ آمیزی
Preparing Our Mesh for Polypainting
عیب یابی Obj صادر شده ما
Troubleshooting Our Exported Obj
ایجاد تابلوهای نهایی برای پالت ما
Creating the Final Boards for Our Pallet
ایجاد نقشه معمولی برای پالت ما
Creating the Normal Map for Our Pallet
روش جایگزین نقشه های پراکنده و عادی
Alternate Method Diffuse and Normal Maps
ایجاد بشکه فلزی
Creating the Metal Barrel
ایجاد UV برای بشکه ما
Creating the UVs for Our Barrel
شروع به بافت دهی بشکه
Starting to Texture the Barrel
اضافه کردن سایش و کثیفی به بافت ما
Adding Wear and Dirt to Our Texture
ایجاد نقشه عادی برای بشکه ما
Creating the Normal Map for Our Barrel
ایجاد مخروط ترافیک ما
Creating Our Traffic Cone
ایجاد نقشه پراکنده برای مخروط ما
Creating the Diffuse Map for Our Cone
کاوش Ddo و افزودن جزئیات به بافت ما
Exploring Ddo and Adding Detail to Our Texture
استفاده از Ddo برای ایجاد یک بافت پراکنده جایگزین
Using Ddo to Create an Alternate Diffuse Texture
آماده سازی مدل ما برای رفتن از مایا به کیسه ابزار
Preparing Our Model to Go from Maya to Toolbag
ایجاد یک رندر جذاب با کیسه ابزار Marmoset
Creating a Compelling Render with Marmoset Toolbag
لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.
نمایش نظرات