آموزش استفاده از Hybrido برای ایجاد شکلات فوتورئالیستی در RealFlow

Using Hybrido to Create Photorealistic Chocolate in RealFlow

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، گردش کار کامل را برای ایجاد یک سیال واقع بینانه و بسیار چسبناک یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012، Maya 2012، V-Ray 2.0 for Maya، NUKE 6. در این آموزش، گردش کار کامل را برای ایجاد یک سیال واقعی و بسیار چسبناک یاد خواهیم گرفت. در طول این آموزش، ما قصد داریم در مورد ویژگی های اصلی RealFlow صحبت کنیم. با شروع با اصول اولیه، پارامترهای اساسی یک سیستم استاندارد SPH و همچنین بررسی حل کننده Hybrido را مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین برخی از تکنیک‌های مش‌بندی را با استفاده از مش‌کننده ذرات RenderKit برای جلوگیری از مشکلات سوسو زدن پوشش خواهیم داد. سپس به نحوه رندر کردن مش خود در V-Ray برای مایا و در نهایت نحوه ترکیب پاس های خود در NUKE خواهیم پرداخت. پس از تکمیل این آموزش، درک بسیار بهتری از کل فرآیند برای ایجاد یک سیال واقعی و باورپذیر خواهیم داشت. نرم افزار مورد نیاز: RealFlow 2012، Maya 2012، V-Ray 2.0 for Maya، NUKE 6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

استفاده از Hybrido برای ایجاد شکلات فوتورئالیستی در RealFlow Using Hybrido to Create Photorealistic Chocolate in RealFlow

  • مروری بر RealFlow به عنوان یک سیستم SPH Overview of RealFlow as an SPH System

  • بررسی اجمالی حل کننده Hybrido Overview of the Hybrido Solver

  • صادرات صحنه ما به RealFlow Exporting Our Scene to RealFlow

  • راه اندازی شبیه سازی Setting up the Simulation

  • آماده سازی شبیه سازی نهایی Preparing the Final Simulation

  • ایجاد مش برای مایع ما Creating a Mesh for Our Fluid

  • بارگذاری مش ذرات در مایا Loading the Particle Mesh in Maya

  • رندر کردن شکلات ما با V-Ray برای مایا Rendering Our Chocolate with V-Ray for Maya

  • ترکیب نهایی رندر ما در NUKE Final Compositing of Our Render in NUKE

نمایش نظرات

آموزش استفاده از Hybrido برای ایجاد شکلات فوتورئالیستی در RealFlow
جزییات دوره
1h 57m
10
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Eduard Schulze-Battmann Eduard Schulze-Battmann

ادوارد شولز بتمن از زمان جوانی همیشه به کامپیوتر علاقه داشت. او کار خود را با یک Commodore 64 آغاز کرد و به یک ایستگاه کاری 12 هسته ای که اخیراً مونتاژ کرده بود، خاتمه داد. او تجربیاتی با انواع مختلفی از برنامه ها داشته است - برای مثال، در دوران دبیرستان، برخی از اصول ASP، MySQL را یاد گرفت و اولین وب سایت خود را با Macromedia Dreamweaver فقط برای سرگرمی ساخت. هنگامی که او برای اولین بار یک مدل سه بعدی را در 3ds Max در حال اجرا بر روی DOS دید، هرگز فکر نمی کرد که این به شغل او تبدیل شود! بعد از دبیرستان تصمیم گرفت برای ارتقای مهارت های خود در رشته گرافیک کامپیوتری در میلان ادامه تحصیل دهد. سپس، پس از فارغ التحصیلی، شروع به کار بر روی پروژه های آزاد کرد و متوجه شد که دینامیک، ذرات و سیالات خواسته او هستند.