با ارائه انیمیشن موجودات حرفهای به شکل پیاده روی پلنگ، در Autodesk Maya، گردش کار انیمیشن سه بعدی کارآمد را بیاموزید.
این دوره برای انیماتورهای متوسط طراحی شده است که اصول جریان کار را میدانند اما تلاش میکنند تا انیمیشن خود را آن سطح از کیفیت و باورپذیری معمول محصولات حرفهای را ارائه دهند. p>
همراه با پیاده روی و پرش، دویدن یکی از بلوک های کلیدی انیمیشن مکانیک بدن است. تسلط بر این حرکات ضروری در انیمیشن های سه بعدی به شما اعتماد به نفس و مهارت هایی می دهد تا شخصیت های انسانی خود را در نماهای مکانیکی بدن دقیق تر کنترل کنید.
در پایان این دوره شما میتوانید با اطمینان یک اجرای سبک را متحرک کنید، فیلم مرجع را برای انیمیشن تفسیر کنید، و تکنیکهای مشابهی را که متخصصان برای تولید انیمیشنهای استاندارد صنعت به کار میبرند، به کار بگیرید.
در مورد:
خواهید آموختاین دوره از نرم افزار استاندارد صنعتی Autodesk Maya استفاده می کند، اما همان اصول را می توان برای هر بسته سه بعدی اعمال کرد. میتوانید آموزشهای بیشتری را در
من بیابید.
میتوانید رندر کردن انیمیشن خود را در Unreal Engine از اینجا بیاموزید.
تکلیف شما انیمیشن موجودات به شکل پیاده روی پلنگ خواهد بود. شما می توانید در من که به صورت رایگان در دسترس است متحرک سازی کنید.
منابع:
کلیپ های مرجع اصلی (ویدیوهای ویرایش شده را پیوست شده بیابید):
https://www.youtube.com/watch?v=0lfWV0zpKao
https://www. .youtube.com/watch?v=iOZ7XGep_9o
https://www.pond5.com/stock-footage/item/637846-leopard-walking
چگونه پایتون 2 را در مایا 2022 مجبور کنیم:
مبدل پایتون 2 به 3: https://python2to3.com/
Studiolibrary:
Worldbake: http://morganloomis.com/tool/ml_worldBake/
Ml_utilities (شرایط لازم برای worldbake):
FCM Hider: https://francerchiara.gumroad.com/l/FCM_Hider
TweenMachine:
Quicktime -
همپوشانی:
می توانید رندر کردن انیمیشن خود را در Unreal Engine از اینجا بیاموزید.
کارگردان انیمیشن/مدرس
سلام، نام من Amedeo Beretta است و از سال 2003 در تولید انیمیشن میپردازم و به دانشآموزان و متخصصان آموزش میدهم. من روی ویژگیهای VFX و CGI کامل، سریالها، آگهیهای تلویزیونی، بازیهای ویدیویی و ویدیوهای تبلیغاتی کار کردم.
من در انیمیشن کاراکترها تخصص دارم، اما به عنوان یک متخصص عمومی شروع کردم و مهارتهای خود را در هنر مفهومی، مدلسازی سه بعدی، بافتسازی، ریگ کردن، سایهزنی، رندرینگ و ترکیببندی توسعه دادم.
کارنامههای من عبارتند از پل، جان کارتر، و سیاره 51، کارهایی که در شرکتهای برنده جایزه مانند Double Negative، Scanline VFX، و Ilion Animation Studios انجام شده است.
برای دیدن کارهای بیشتر من به اینجا سر بزنید!
نمایش نظرات