آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4R6

What's New in ZBrush 4R6

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش به بسیاری از به روز رسانی های اخیر در 4R6 خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6. از آنجایی که ویژگی ها به روز می شوند و ویژگی های جدیدی به ZBrush اضافه می شوند، مهم است که بدانید چه چیزی تغییر کرده است و چگونه می تواند زندگی شما را آسان کند. در این آموزش به بسیاری از به روز رسانی های اخیر در 4R6 خواهیم پرداخت. ما در مورد گزینه های قاب بندی منحنی جدید برای ایجاد سریع جزئیات در کنار ویژگی های مش صحبت خواهیم کرد. ما برخی از تغییرات DynaMesh را پوشش می‌دهیم و یاد می‌گیریم که از براش‌های جدید مانند براش‌های Trim جدید برای حذف و پوشاندن نواحی و براش Curve Bridge برای ایجاد هندسه جدید بین دو منحنی استفاده کنیم. ما همچنین در مورد به روز رسانی های مربوط به چند گروه، پوشش و عملکرد انفرادی صحبت خواهیم کرد. برای تکمیل، استفاده از ZRemesher را برای بازسازی سریع و خودکار توپولوژی مش برای اهداف مختلف بررسی می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R6.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ویژگی های جدید ZBrush 4R6 What's New in ZBrush 4R6

  • ویژگی های قاب بندی مش Framing Mesh Features

  • نگه داشتن Polypaint با Dynamesh Keeping Polypaint with Dynamesh

  • با استفاده از برس Curve Bridge Using the Curve Bridge Brush

  • با استفاده از برس های تریم جدید Using the New Trim Brushes

  • به روز رسانی ZBrush 4r6 ZBrush 4r6 Updates

  • با استفاده از ZRemesher Using ZRemesher

  • راهنمای توپولوژی ZRemesher Guiding ZRemesher Topology

نمایش نظرات

آموزش ویژگی های جدید ZBrush 4R6
جزییات دوره
0h 54m
8
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.