لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش بازی Unity Developer Masterclass 2021 (2D، 3D و FPS)
Unity Game Developer Masterclass 2021 (2D, 3D and FPS)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
اولین بازی یونیتی خود را بسازید - کلون FruitNinja، کلون Hausmeister، شوتر زامبی و غیره با استفاده از Csharp Learn C# با ساخت بازی های ویدیویی یاد بگیرید چگونه از unity برای ساخت اولین بازی خود استفاده کنید اولین بازی خود را بسازید، بدون نوشتن یک خط کد اصول اولیه زبان برنامه نویسی سی شارپ با ساخت چند بازی با کد سنگین ساخت بازی های دو بعدی و سه بعدی ساخت بازی های پیشرفته تری مانند پلتفرمر 3 بعدی ساخت کلون مهاجم فضایی 2 بعدی ساخت میوه نینجا کلون ساخت بازی تیراندازی اول شخص/بازی بازمانده از زامبی ها در مورد 3 بعدی اطلاعات زیادی کسب کنید انیمیشن ها، دشمنان، سیستم های سلامت، طراحی سطح، طراحی بازی پیش نیازها: رایانه ای با اتصال خوب به اینترنت رایانه ای که می تواند Unity 2021 را اجرا کند
آیا می خواهید به عنوان یک توسعه دهنده بازی شغلی پیدا کنید؟
یا شاید میخواهید با بازیهای خود درآمد کسب کنید؟
در هر صورت، این دوره شروع ایده آلی برای آن است. این دوره برای افراد مبتدی کاملاً عالی است که تجربه کدنویسی و به طور کلی هیچ تجربه ای در توسعه بازی ندارند.
شما قرار است همه چیز را گام به گام یاد بگیرید و در نتیجه یک توسعه دهنده بازی شوید.
ابتدا، ما یونیتی و ویژوال استودیو را نصب میکنیم، بهترین ابزارها برای توسعه بازی. سپس یاد خواهید گرفت که چگونه از unity برای ساخت اولین بازی خود بدون نوشتن یک خط کد استفاده کنید. در فصلهای بعدی، عمیقتر میشویم و شروع به کدنویسی و کشف ویژگیهای مختلف میکنیم.
در طول دوره، چندین بازی مانند:
خواهید ساخت
پلتفرمر سه بعدی، که در آن اطلاعات بیشتری در مورد فیزیک در توسعه بازی خواهید آموخت
کلون مهاجم فضایی، که یک بازی دو بعدی شگفت انگیز است. در اینجا چند ترفند ساده و مفید برای هر بازی دو بعدی
را یاد خواهید گرفت
کلون Fruit Ninja، که چند سال پیش در دنیای بازیهای موبایل موفقیت بزرگی داشت.
وقتی با همه این بازیهای جذاب اما نه چندان گرافیکی و ویژگیهای سنگین تمام شد، میخواهیم ساختن یک هیولای مطلق از یک بازی را شروع کنیم. یک بازی بازمانده زامبی تیراندازی اول شخص. در اینجا شما چیزهای زیادی در مورد انیمیشن های سه بعدی، دشمنان، سیستم های سلامت، طراحی سطح، طراحی بازی و خیلی چیزهای دیگر خواهید آموخت.
The final Project یک بازی Tycoon است، شبیه به Adventurist، یک بازی موبایل موفقیت بزرگ.
این دوره ویژگی هایی مانند Unity 3D Physics and Physics و توسعه بازی های 3D و 2D را به شما آموزش می دهد.
خواهید آموخت که انیمیشن ها و انیماتور چیست، تشخیص برخورد چیست؟
با نحوه کسب درآمد از بازی خود، نحوه ادغام Ads Manager و خریدهای درون برنامه آشنا خواهید شد.
ویژگیهای مختلف بازی عبارتند از مدیریت صحنه، طراحی محیط، ساخت نقشه مدولار، کنترل کاراکتر، مش ناوبری و بسیاری موارد دیگر.
برنامه درسی را برای درک عمیق تر از کل دوره بررسی کنید!
من دنیس پانجوتا هستم، مربی شما برای این دوره. من به بیش از 200000 دانش آموز در سراسر جهان برنامه نویسی آموزش داده ام و با تیمی متشکل از دو بازی ساز کار کرده ام تا این دوره را تا حد امکان عالی کنم. در بخش Q A با آنها آشنا خواهید شد، زیرا اگر در حین گذراندن دوره سؤالی داشتید به شما کمک خواهند کرد.
بنابراین شما محتوای دوره شگفت انگیزی دریافت می کنید، کدی که ارزش آن بیشتر از پرداخت شما است، پشتیبانی مشتری در صورت گیر افتادن و اگر همه اینها کافی نیست، 30 روز ضمانت بازگشت پول نیز دریافت می کنید.
آیا از تبدیل شدن به یک توسعه دهنده واقعی بازی هیجان زده هستید؟ پس تردید نکنید و همین الان دوره را شروع کنید!
30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه
این دوره با 30 روز ضمانت بازگشت کامل وجه ارائه می شود. در دوره شرکت کنید، هر سخنرانی را تماشا کنید و تمرینات را انجام دهید، و اگر احساس میکنید این دوره برای شما مناسب نیست، ظرف 30 روز درخواست بازپرداخت کامل کنید. تمام پول شما برگردانده می شود، سوالی پرسیده نمی شود.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
به دوره خوش آمدید - و چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد
Welcome to the course - And how to get most out of it
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
موتور بازی چیست؟
What is a game engine?
نصب یونیتی 2021.1.0
Installing Unity 2021.1.0
اولین پروژه و بررسی اتصال بین Unity و Visual Studio
First Project and Checking Connection between Unity And Visual Studio
Game Objects و Components in Action
GameObjects and Components in Action
Outro
Outro
معرفی
Introduction
به دوره خوش آمدید - و چگونه می توان بیشترین بهره را از آن برد
Welcome to the course - And how to get most out of it
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
بازی چیست؟
What is a game?
بازی چیست؟
What is a game?
موتور بازی چیست؟
What is a game engine?
نصب یونیتی 2021.1.0
Installing Unity 2021.1.0
اولین پروژه و بررسی اتصال بین Unity و Visual Studio
First Project and Checking Connection between Unity And Visual Studio
مروری بر رابط Unitys
Overview of Unitys Interface
مروری بر رابط Unitys
Overview of Unitys Interface
استفاده از پنجره های اضافی و تغییر طرح
Using extra windows and changing the layout
استفاده از پنجره های اضافی و تغییر طرح
Using extra windows and changing the layout
مقدمه ای برای Game Objects و Components
Intro To GameObjects and Components
مقدمه ای برای Game Objects و Components
Intro To GameObjects and Components
Game Objects و Components in Action
GameObjects and Components in Action
Outro
Outro
از این دوره بیشترین بهره را ببرید!
Get The Most Out Of This Course!
از این دوره بیشترین بهره را ببرید!
Get The Most Out Of This Course!
توپ سرگرم کننده بدون کد در یک بازی پیچ و خم
Code-less Fun Ball in a Maze Game
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
تغییر رنگ رنگ در حالت پخش کننده برای صرفه جویی در ساعت
Changing the Player-mode Tint Color to save hours
اتصال فیزیک بازی با رابط کاربری
Connecting Game Physics with UI
افزودن صدا به بازی
Adding Audio to the game
Outro
Outro
توپ سرگرم کننده بدون کد در یک بازی پیچ و خم
Code-less Fun Ball in a Maze Game
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی دیوارها
Setting up the Walls
راه اندازی دیوارها
Setting up the Walls
نحوه وارد کردن بسته های یونیتی - و استفاده از منابع دوره
How to Import Unity Packages - And Use the Course Resources
نحوه وارد کردن بسته های یونیتی - و استفاده از منابع دوره
How to Import Unity Packages - And Use the Course Resources
اضافه کردن پخش کننده
Adding the Player
اضافه کردن پخش کننده
Adding the Player
راه اندازی Player Rigidbody
Setting up the Player Rigidbody
راه اندازی Player Rigidbody
Setting up the Player Rigidbody
تغییر رنگ رنگ در حالت پخش کننده برای صرفه جویی در ساعت
Changing the Player-mode Tint Color to save hours
ویژگی جدید: مسیرهای یادگیری
New Feature: Learning Paths
ویژگی جدید: مسیرهای یادگیری
New Feature: Learning Paths
توضیح فیزیک و نیرو - جسم صلب و گشتاور
Explaining Physics and Force - Rigidbody and Torque
توضیح فیزیک و نیرو - جسم صلب و گشتاور
Explaining Physics and Force - Rigidbody and Torque
اضافه کردن یک Game Object و یک نیروی ثابت
Adding A Parent GameObject and a Constant Force
اضافه کردن یک Game Object و یک نیروی ثابت
Adding A Parent GameObject and a Constant Force
افزودن اولین رابط کاربری ما با افزودن دکمه ها
Adding our First UI by adding Buttons
افزودن اولین رابط کاربری ما با افزودن دکمه ها
Adding our First UI by adding Buttons
اتصال فیزیک بازی با رابط کاربری
Connecting Game Physics with UI
افزودن رابط کاربری برنده
Adding the Winning UI
افزودن رابط کاربری برنده
Adding the Winning UI
اضافه کردن یک لیوان
Adding a Glass
اضافه کردن یک لیوان
Adding a Glass
توقف بازی یک بار برد
Stopping the game once won
توقف بازی یک بار برد
Stopping the game once won
افزودن صدا به بازی
Adding Audio to the game
چیزی که یاد گرفتیم
What we learned
چیزی که یاد گرفتیم
What we learned
پرداخت بازی با استفاده از فروشگاه دارایی
Polishing the game by using the Asset Store
پرداخت بازی با استفاده از فروشگاه دارایی
Polishing the game by using the Asset Store
چالش پولیش
Polishing challenge
چالش پولیش
Polishing challenge
Outro
Outro
یادگیری سی شارپ با توسعه مینی بازی - عدد را حدس بزنید
Learning C# by Developing Mini Games - Guess the number
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
اضافه کردن رابط کاربری گرافیکی
Adding The GUI
اولین متغیر ما
Our first variable
اگر بررسی اجمالی بیانیه ها
If Statements Overview
اگر اظهارات
If statements
کار با اشیاء متنی در یونیتی و کد
Working with Text Objects in Unity and Code
چالش 1
Challenge 1
Outro
Outro
یادگیری سی شارپ با توسعه مینی بازی - عدد را حدس بزنید
Learning C# by Developing Mini Games - Guess the number
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
چرا سی شارپ
Why C#
چرا سی شارپ
Why C#
اولین کد ما
Our first Code
اولین کد ما
Our first Code
کلاس های سی شارپ
Classes in C#
کلاس های سی شارپ
Classes in C#
مقدمه شماره را حدس بزنید
Guess The Number Intro
مقدمه شماره را حدس بزنید
Guess The Number Intro
اضافه کردن رابط کاربری گرافیکی
Adding The GUI
اتصال یک اسکریپت به یک دکمه و استفاده از debug.log برای نوشتن روی آن
Connecting a script to a button and using debug.log to write on the
اتصال یک اسکریپت به یک دکمه و استفاده از debug.log برای نوشتن روی آن
Connecting a script to a button and using debug.log to write on the
مروری بر متغیرها
Variables overview
مروری بر متغیرها
Variables overview
اولین متغیر ما
Our first variable
متغیرها
Variables
متغیرها
Variables
دریافت ورودی کاربر و استفاده از آن در کد ما
Getting User Input and use it in our code
دریافت ورودی کاربر و استفاده از آن در کد ما
Getting User Input and use it in our code
تبدیل رشته ها به Ints با استفاده از روش تجزیه
Converting Strings to Ints by using the Parse Method
تبدیل رشته ها به Ints با استفاده از روش تجزیه
Converting Strings to Ints by using the Parse Method
اگر بررسی اجمالی بیانیه ها
If Statements Overview
اگر اظهارات
If statements
استفاده از شرایط در بازی ما
Using Conditions in our game
استفاده از شرایط در بازی ما
Using Conditions in our game
بررسی اینکه آیا کاربر حتی یک عدد را وارد کرده است یا خیر
Checking if the user even entered a number
بررسی اینکه آیا کاربر حتی یک عدد را وارد کرده است یا خیر
Checking if the user even entered a number
کار با اشیاء متنی در یونیتی و کد
Working with Text Objects in Unity and Code
مروری بر روش ها
Methods overview
مروری بر روش ها
Methods overview
مواد و روش ها
Methods
مواد و روش ها
Methods
استفاده از روشها در بازی Guess The Number
Using Methods in our Guess The Number Game
استفاده از روشها در بازی Guess The Number
Using Methods in our Guess The Number Game
چالش 1
Challenge 1
چالش 2
Challenge 2
چالش 2
Challenge 2
Outro
Outro
آموزش پیشرفته C# با توسعه Mini Games - Hangman
Learning Advanced C# by Developing Mini Games - Hangman
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مقدمه ای بر آرایه ها
Introduction to Arrays
برای Loops in Action، و Strings فقط یک آرایه از کاراکترها هستند
For Loops in Action, and Strings are just an Array of Chars
OnGui برای دریافت رویدادهای کلیدی - نحوه استفاده از Contains و شرایط متعدد در if s
OnGui to get Key Events - how to use Contains and multiple conditions in an if s
آشنایی با روش IndexOf
Understanding the IndexOf Method
در حالی که حلقه ها
While Loops
روش زیر رشته ای
The Substring Method
اضافه کردن منطق بازی به بازی مرد آویزان ما
Adding the game logic to our hang man game
برد یا باخت بازی
Winning or Losing the game
بازنشانی یک بازی با استفاده از SceneManager
Resetting a Game by using the SceneManager
جلاد کامل شد، چی یاد گرفتیم؟
Hangman complete, what did we learn?
آموزش پیشرفته C# با توسعه Mini Games - Hangman
Learning Advanced C# by Developing Mini Games - Hangman
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی رابط کاربری
Setting up the UI
راه اندازی رابط کاربری
Setting up the UI
راه اندازی جلاد
Setting Up the Hangman
راه اندازی جلاد
Setting Up the Hangman
استفاده از Deltatime برای نمایش تایمر
Using Deltatime to display a timer
استفاده از Deltatime برای نمایش تایمر
Using Deltatime to display a timer
مقدمه ای بر آرایه ها
Introduction to Arrays
استفاده از محدوده تصادفی و طول یک آرایه
Using Random Range and The Length of an Array
استفاده از محدوده تصادفی و طول یک آرایه
Using Random Range and The Length of an Array
برای حلقه ها و افزایش و کاهش
For Loops and Incrementing and decrementing
برای حلقه ها و افزایش و کاهش
For Loops and Incrementing and decrementing
برای Loops in Action، و Strings فقط یک آرایه از کاراکترها هستند
For Loops in Action, and Strings are just an Array of Chars
بررسی اجمالی OnGui
OnGui Overview
بررسی اجمالی OnGui
OnGui Overview
OnGui برای دریافت رویدادهای کلیدی - نحوه استفاده از Contains و شرایط متعدد در if s
OnGui to get Key Events - how to use Contains and multiple conditions in an if s
اول مباحث پیشرفته، چه چیزی یاد گرفتیم؟
First advanced topics, what did we learn?
اول مباحث پیشرفته، چه چیزی یاد گرفتیم؟
First advanced topics, what did we learn?
آشنایی با روش IndexOf
Understanding the IndexOf Method
در حالی که حلقه ها
While Loops
روش زیر رشته ای
The Substring Method
اضافه کردن منطق بازی به بازی مرد آویزان ما
Adding the game logic to our hang man game
برد یا باخت بازی
Winning or Losing the game
دریافت کلمات از یک فایل متنی به بازی
Getting Words from a Text File into the Game
دریافت کلمات از یک فایل متنی به بازی
Getting Words from a Text File into the Game
بازنشانی یک بازی با استفاده از SceneManager
Resetting a Game by using the SceneManager
جلاد کامل شد، چی یاد گرفتیم؟
Hangman complete, what did we learn?
Outro
Outro
2 بعدی - مهاجمان فضایی
2D - Space Invaders
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی نقشه ما
Setting up our Map
سختی بازی - گشت و گذار
Game Difficulty - Excurse
اضافه کردن فیزیک و ایجاد پیش ساخته ها
Adding Physics and creating prefabs
Inputmanager و Playermovement
Inputmanager and Playermovement
زمان خروج توضیح داده شده است
Has Exit Time explained
تخم ریزی گلوله ها با استفاده از Instatiate و InvokeRepeating
Spawning Bullets using Instatiate and InvokeRepeating
کاری کنید که گلوله ها و دشمنان حرکت کنند
Make Bullets and Enemies move
به سمت بازیکن شوت کنید
Shoot towards the player
نادیده گرفتن برخورد دهنده های فیزیکی خاص با استفاده از برچسب ها. گلوله ها می توانند نابود کنند
Ignoring specific Physics Colliders Using Tags. Bullets can destroy
در برخورد با دشمن، بازیکن را از بین ببرید
Destroy the player on collision with enemy
تخم ریزی هیولاها به صورت تصادفی با استفاده از Instantiate
Spawning Monsters Randomly using Instantiate
بازنشانی بازی هنگام مرگ بازیکن
Resetting the Game when the player dies
Outro
Outro
2 بعدی - مهاجمان فضایی
2D - Space Invaders
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
مقدمه - آنچه ما خواهیم ساخت
Introduction - what we will build
مقدمه - آنچه ما خواهیم ساخت
Introduction - what we will build
راه اندازی نقشه ما
Setting up our Map
برش و متحرک کردن گلوله ما
Slicing and Animating our bullet
برش و متحرک کردن گلوله ما
Slicing and Animating our bullet
انیماتور و متحرک کردن بازیکن
The Animator and Animating the Player
انیماتور و متحرک کردن بازیکن
The Animator and Animating the Player
جن و انیمیشن های دو بعدی
Sprites and 2D Animations
جن و انیمیشن های دو بعدی
Sprites and 2D Animations
سختی بازی - گشت و گذار
Game Difficulty - Excurse
اضافه کردن فیزیک و ایجاد پیش ساخته ها
Adding Physics and creating prefabs
Inputmanager و Playermovement
Inputmanager and Playermovement
سیستم ورودی
Input System
سیستم ورودی
Input System
راه اندازی انیمیشن ها در انیماتور
Setting up the Animations in the Animator
راه اندازی انیمیشن ها در انیماتور
Setting up the Animations in the Animator
اتمام تنظیمات Animator
Finishing the Animator settings
اتمام تنظیمات Animator
Finishing the Animator settings
زمان خروج توضیح داده شده است
Has Exit Time explained
تخم ریزی گلوله ها با استفاده از Instatiate و InvokeRepeating
Spawning Bullets using Instatiate and InvokeRepeating
کاری کنید که گلوله ها و دشمنان حرکت کنند
Make Bullets and Enemies move
کاری کنید که Bullets بازیکن را دنبال کند
Make Bullets follow the player
کاری کنید که Bullets بازیکن را دنبال کند
Make Bullets follow the player
به سمت بازیکن شوت کنید
Shoot towards the player
از بین بردن گلوله ها با OnCollisionEnter2D
Destroying the Bullets with OnCollisionEnter2D
از بین بردن گلوله ها با OnCollisionEnter2D
Destroying the Bullets with OnCollisionEnter2D
تخم ریزی گلوله ها متفاوت است
Spawning Bullets differently
تخم ریزی گلوله ها متفاوت است
Spawning Bullets differently
نادیده گرفتن برخورد دهنده های فیزیکی خاص با استفاده از برچسب ها. گلوله ها می توانند نابود کنند
Ignoring specific Physics Colliders Using Tags. Bullets can destroy
در برخورد با دشمن، بازیکن را از بین ببرید
Destroy the player on collision with enemy
تخم ریزی هیولاها به صورت تصادفی با استفاده از Instantiate
Spawning Monsters Randomly using Instantiate
بازنشانی بازی هنگام مرگ بازیکن
Resetting the Game when the player dies
Outro
Outro
فیزیک وحدت - خطر غلتشی
Unity Physics - Rolling Danger
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی زمین بازی
Setting up the Playground
حرکت بازیکن به صورت سه بعدی در عمق - Forcemode، Serializefield و Fixe
Player Movement in 3D in Depth - Forcemode, Serializefield and Fixe
اجتناب از Jumpspamming با استفاده از Collision Detection
Avoiding Jumpspamming using Collision Detection
Raycasting و اجتناب از پرش اسپم قسمت 2
Raycasting and Avoiding Jump spamming part 2
افزودن دشمنان - IsTrigger - TriggerEnter و Exit - درباره برخورد بیشتر بدانید
Adding Enemies - IsTrigger - TriggerEnter and Exit - learning more about collide
راه اندازی The Cannon
Setting up The Cannon
پیاده سازی Cannon Script قسمت 1
Implementing the Cannon Script part 1
اجرای Cannon Script قسمت 2 - تیراندازی با لیزر
Implementing the Cannon Script part 2 - shooting with lasers
مفاصل بهار
Spring Joints
بازنشانی بازی با استفاده از SceneManager
Resetting The Game using the SceneManager
باز کردن درها با کلیدها، چرخاندن و جابجایی اشیاء بازی از طریق کد
Opening Doors with Keys, Rotating and Moving GameObjects via Code
درک Gizmos و ایجاد آنها در کد
Understanding Gizmos and Creating them in Code
نمایش متن در فضای جهانی
Displaying Text in the World Space
Outro
Outro
فیزیک وحدت - خطر غلتشی
Unity Physics - Rolling Danger
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی زمین بازی
Setting up the Playground
حرکت بازیکن به صورت سه بعدی در عمق - Forcemode، Serializefield و Fixe
Player Movement in 3D in Depth - Forcemode, Serializefield and Fixe
اضافه بار
Overloading
اضافه بار
Overloading
اضافه کردن Jumping و استفاده از کلید Space برای آن
Adding Jumping and Using The Space Key for That
اضافه کردن Jumping و استفاده از کلید Space برای آن
Adding Jumping and Using The Space Key for That
اجتناب از Jumpspamming با استفاده از Collision Detection
Avoiding Jumpspamming using Collision Detection
Raycasting و اجتناب از پرش اسپم قسمت 2
Raycasting and Avoiding Jump spamming part 2
افزودن دشمنان - IsTrigger - TriggerEnter و Exit - درباره برخورد بیشتر بدانید
Adding Enemies - IsTrigger - TriggerEnter and Exit - learning more about collide
پیش ساخته ها
Prefabs
پیش ساخته ها
Prefabs
راه اندازی The Cannon
Setting up The Cannon
پیاده سازی Cannon Script قسمت 1
Implementing the Cannon Script part 1
اجرای Cannon Script قسمت 2 - تیراندازی با لیزر
Implementing the Cannon Script part 2 - shooting with lasers
مفاصل بهار
Spring Joints
بازنشانی بازی با استفاده از SceneManager
Resetting The Game using the SceneManager
باز کردن درها با کلیدها، چرخاندن و جابجایی اشیاء بازی از طریق کد
Opening Doors with Keys, Rotating and Moving GameObjects via Code
درک Gizmos و ایجاد آنها در کد
Understanding Gizmos and Creating them in Code
نمایش متن در فضای جهانی
Displaying Text in the World Space
پلتفرم برنده و کوروتین ها
Winning Platform and Coroutines
پلتفرم برنده و کوروتین ها
Winning Platform and Coroutines
Outro
Outro
موبایل - نینجا میوه
Mobile - Fruit Ninja
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
معرفی Fruit Ninja
Introducing Fruit Ninja
آنچه در ساخت Fruit Ninja یاد خواهید گرفت
What you will learn building Fruit Ninja
حلقه های Foreach
Foreach Loops
منفجر کردن میوه هایمان
Making our Fruits Explode
تخم ریزی میوه ها قسمت 2
Spawning Fruits Part 2
چالش - از بین بردن میوه های بریده شده
challenge - destroying the cut fruits
اضافه شدن GameManager و سیستم امتیازدهی
Adding the GameManager and Scoring System
تخم ریزی بمب به صورت تصادفی
Spawning Bombs randomly
GameOver GUI و تنظیم مجدد صحنه
GameOver GUI And Resetting the Scene
افزودن میوه های بیشتر
Adding more Fruits
ذخیره امتیاز و یادداشت های مهم برای بازی موبایل
Saving a score and important notes for mobile play
Outro
Outro
موبایل - نینجا میوه
Mobile - Fruit Ninja
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
معرفی Fruit Ninja
Introducing Fruit Ninja
آنچه در ساخت Fruit Ninja یاد خواهید گرفت
What you will learn building Fruit Ninja
حلقه های Foreach
Foreach Loops
منفجر کردن میوه هایمان
Making our Fruits Explode
تخم ریزی میوه ها قسمت 1
Spawning Fruits Part 1
تخم ریزی میوه ها قسمت 1
Spawning Fruits Part 1
تخم ریزی میوه ها قسمت 2
Spawning Fruits Part 2
چالش - از بین بردن میوه های بریده شده
challenge - destroying the cut fruits
ایجاد تیغه و بریدن میوه ها
Creating the Blade and cutting fruits
ایجاد تیغه و بریدن میوه ها
Creating the Blade and cutting fruits
روش شروع در مقابل بیدار
Start vs Awake Method
روش شروع در مقابل بیدار
Start vs Awake Method
تیغه
The blade
تیغه
The blade
اضافه شدن GameManager و سیستم امتیازدهی
Adding the GameManager and Scoring System
افزودن بمب به بازی ما و توقف آن یک بار
Adding the Bomb to our Game and Stop it once hit
افزودن بمب به بازی ما و توقف آن یک بار
Adding the Bomb to our Game and Stop it once hit
تخم ریزی بمب به صورت تصادفی
Spawning Bombs randomly
GameOver GUI و تنظیم مجدد صحنه
GameOver GUI And Resetting the Scene
امتیاز را نمایش دهید و آن را به طور دائم ذخیره کنید
Display the Highscore and Store it permanently
امتیاز را نمایش دهید و آن را به طور دائم ذخیره کنید
Display the Highscore and Store it permanently
افزودن میوه های بیشتر
Adding more Fruits
اضافه کردن صدا و کلیپ های صوتی
Adding Sound and AudioClips
اضافه کردن صدا و کلیپ های صوتی
Adding Sound and AudioClips
آماده سازی بازی برای موبایل
Preparing the Game for Mobile
آماده سازی بازی برای موبایل
Preparing the Game for Mobile
ذخیره امتیاز و یادداشت های مهم برای بازی موبایل
Saving a score and important notes for mobile play
Outro
Outro
Outro
Outro
بازی زامبی FPS
FPS Zombie Game
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
تنظیم صحنه و نگاه کردن به Skyboxes
Setting up the Scene and Looking at Skyboxes
ساختن محیط زیست ما - خیابان ها و خانه ها
Building our Environment - Streets and Houses
ساختن محیط ما - دکوراسیون و داستان
Building our Environment - Decorations and Story
افزودن دیوارهای نامرئی و محدودیت ها
Adding Invisible walls and limitations
چالش - شهر خود را بسازید
Challenge - build your own city
ترفندهای کاراکتر FPS
FPS Character tricks
اضافه کردن شخصیت اصلی به بازی - نحوه استفاده از Clipping
Adding the Main Character to the Game - How to use Clipping
نگاه کردن به اطراف با MouseLook - حساسیت به ماوس و بستن
Looking Around with MouseLook - MouseSensitivity and Clamping
حرکت بازیکن با استفاده از کنترلر کاراکتر
Player Movement using a Character Controller
اضافه کردن Gravity به صورت دستی و استفاده از لایه ها و ماسک ها
Adding Gravity Manually and using Layers and Masks
افزودن انیماتور و مکان یافتن انیمیشن ها (MIXAMO)
Adding an Animator and Where to Find Animations (MIXAMO)
پخت NavMesh و استفاده از NavMesh Agent
Baking the NavMesh and using the NavMesh Agent
با استفاده از NavMeshAgent به زامبی اجازه می دهد ما را دنبال کند
Using the NavMeshAgent to allow the zombie to follow us
شروع مجدد بازی در 0 Health و رفع فشار توسط زامبی
Restarting the Game at 0 Health and Fixing the Pushing up by the Zombie
استفاده از Raycasts برای عکسبرداری
Using Raycasts to shoot
اضافه کردن کراس مو
Adding A CrossHair
اضافه کردن یک انیمیشن پس زدن به سلاح
Adding a Recoil Animation to the weapon
فعال کردن انیمیشن پس زدن در عکس
Triggering the Recoil Animation on Shoot
افزودن مکان های Spawn
Adding Spawn locations
دشمنان خود را مرگ می نامند، و یک ترفند کوچک که به GameManager اختصاص می دهد
Enemies call their Death, and a neat little trick assigning the GameManager
نمایش سلامت
Displaying the Health
بازی روی صفحه
Game Over Screen
تنظیم منوی اصلی
Main Menu Setup
مکانیک اصلی برای این بازی زامبی FPS انجام شد، چه چیزی یاد گرفتیم؟
Core mechanics for this FPS zombie game done, what did we learn?
بازی زامبی FPS
FPS Zombie Game
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
راه اندازی پروژه FPS و HDRP در مقابل URP
Setting up the FPS Project and HDRP vs URP
راه اندازی پروژه FPS و HDRP در مقابل URP
Setting up the FPS Project and HDRP vs URP
راه اندازی و نگاه کردن به دارایی های URP
Setup and Looking at the URP assets
راه اندازی و نگاه کردن به دارایی های URP
Setup and Looking at the URP assets
تنظیم صحنه و نگاه کردن به Skyboxes
Setting up the Scene and Looking at Skyboxes
بررسی دارایی هایی که قرار است استفاده کنیم
Checking out the Assets we are going to use
بررسی دارایی هایی که قرار است استفاده کنیم
Checking out the Assets we are going to use
ساختن محیط زیست ما - خیابان ها و خانه ها
Building our Environment - Streets and Houses
ساختن محیط ما - دکوراسیون و داستان
Building our Environment - Decorations and Story
افزودن دیوارهای نامرئی و محدودیت ها
Adding Invisible walls and limitations
چالش - شهر خود را بسازید
Challenge - build your own city
ترفندهای کاراکتر FPS
FPS Character tricks
اضافه کردن شخصیت اصلی به بازی - نحوه استفاده از Clipping
Adding the Main Character to the Game - How to use Clipping
نگاه کردن به اطراف با MouseLook - حساسیت به ماوس و بستن
Looking Around with MouseLook - MouseSensitivity and Clamping
حرکت بازیکن با استفاده از کنترلر کاراکتر
Player Movement using a Character Controller
اضافه کردن Gravity به صورت دستی و استفاده از لایه ها و ماسک ها
Adding Gravity Manually and using Layers and Masks
ساختمان نقشه
Map Building
ساختمان نقشه
Map Building
اضافه کردن پرش
Adding Jumping
اضافه کردن پرش
Adding Jumping
افزودن انیماتور و مکان یافتن انیمیشن ها (MIXAMO)
Adding an Animator and Where to Find Animations (MIXAMO)
اضافه کردن انتقال و انیمیشن
Adding Transitions and Animations
اضافه کردن انتقال و انیمیشن
Adding Transitions and Animations
افزودن ترانزیشن های بیشتر و دارای زمان خروج
Adding more Transitions and Has Exit Time
افزودن ترانزیشن های بیشتر و دارای زمان خروج
Adding more Transitions and Has Exit Time
با هوش مصنوعی دشمن شروع کنید
Starting with the Enemy AI
با هوش مصنوعی دشمن شروع کنید
Starting with the Enemy AI
NavMesh و NavMesh Agent
NavMesh and NavMesh Agent
NavMesh و NavMesh Agent
NavMesh and NavMesh Agent
پخت NavMesh و استفاده از NavMesh Agent
Baking the NavMesh and using the NavMesh Agent
با استفاده از NavMeshAgent به زامبی اجازه می دهد ما را دنبال کند
Using the NavMeshAgent to allow the zombie to follow us
Enemy Run بعد از ما را بسازید و انیمیشن The Run را حلقه کنید
Make Enemy Run after us and Loop The Run Animation
Enemy Run بعد از ما را بسازید و انیمیشن The Run را حلقه کنید
Make Enemy Run after us and Loop The Run Animation
تشخیص برخورد بین دشمن و بازیکن
Detect Collision between Enemy and Player
تشخیص برخورد بین دشمن و بازیکن
Detect Collision between Enemy and Player
ایجاد PlayerManager و Health که با ضربه زدن کاهش می یابد
Creating the PlayerManager and Health that is reduced when Hit
ایجاد PlayerManager و Health که با ضربه زدن کاهش می یابد
Creating the PlayerManager and Health that is reduced when Hit
شروع مجدد بازی در 0 Health و رفع فشار توسط زامبی
Restarting the Game at 0 Health and Fixing the Pushing up by the Zombie
استفاده از Raycasts برای عکسبرداری
Using Raycasts to shoot
اضافه کردن کراس مو
Adding A CrossHair
افزودن Enemy Health و قابل کشتن آنها
Adding Enemy Health and Make them killable
افزودن Enemy Health و قابل کشتن آنها
Adding Enemy Health and Make them killable
اضافه کردن یک انیمیشن پس زدن به سلاح
Adding a Recoil Animation to the weapon
فعال کردن انیمیشن پس زدن در عکس
Triggering the Recoil Animation on Shoot
افزودن مکان های Spawn
Adding Spawn locations
نوشتن GameManager که به طور تصادفی از تخم ریزی دشمنان مراقبت می کند
Writing the GameManager that takes care of Spawning Enemies Randomly
نوشتن GameManager که به طور تصادفی از تخم ریزی دشمنان مراقبت می کند
Writing the GameManager that takes care of Spawning Enemies Randomly
دشمنان خود را مرگ می نامند، و یک ترفند کوچک که به GameManager اختصاص می دهد
Enemies call their Death, and a neat little trick assigning the GameManager
نمایش راندها
Displaying the Rounds
نمایش راندها
Displaying the Rounds
نمایش سلامت
Displaying the Health
بازی روی صفحه
Game Over Screen
نمایش آمار در پایان بازی
Displaying Statistics at the end of the game
نمایش آمار در پایان بازی
Displaying Statistics at the end of the game
ساخت بازی قابل پخش
Making the game Replayable
ساخت بازی قابل پخش
Making the game Replayable
تنظیم منوی اصلی
Main Menu Setup
بازگشت به منوی اصلی
Returning to Main Menu
بازگشت به منوی اصلی
Returning to Main Menu
مکانیک اصلی برای این بازی زامبی FPS انجام شد، چه چیزی یاد گرفتیم؟
Core mechanics for this FPS zombie game done, what did we learn?
هاوسمایستر سرمایه دار
Hausemeister Tycoon
مقدمه فصل
Introduction to the chapter
BigInteger
BigInteger
الگوی سینگلتون
The Singleton Pattern
اضافه کردن مدیر پول - Singletons و BigIntegers
Adding the Money Manager - Singletons and BigIntegers
یودمی یکی از بزرگترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان امکان دسترسی به دورههای متنوع و کاربردی را فراهم میکند. این پلتفرم امکان آموزش در زمینههای مختلف از فناوری اطلاعات و برنامهنویسی گرفته تا زبانهای خارجی، مدیریت، و هنر را به کاربران ارائه میدهد. با استفاده از یودمی، کاربران میتوانند به صورت انعطافپذیر و بهینه، مهارتهای جدیدی را یاد بگیرند و خود را برای بازار کار آماده کنند.
یکی از ویژگیهای برجسته یودمی، کیفیت بالای دورهها و حضور استادان مجرب و با تجربه در هر حوزه است. این امر به کاربران اعتماد میدهد که در حال دریافت آموزش از منابع قابل اعتماد و معتبر هستند و میتوانند به بهترین شکل ممکن از آموزشها بهره ببرند. به طور خلاصه، یودمی به عنوان یکی از معتبرترین و موثرترین پلتفرمهای آموزشی آنلاین، به افراد امکان میدهد تا به راحتی و با کیفیت، مهارتهای مورد نیاز خود را ارتقا دهند و به دنبال رشد و پیشرفت شغلی خود باشند.
بیش از 200000 دانش آموز را به codeHi آموزش می دهد. من دنیس هستم من مدرک مهندسی از دانشگاه علمی کاربردی کنستانز آلمان دارم و عشقم را برای برنامه نویسی در آنجا کشف کردم.
در حال حاضر ، بیش از 200000 دانشجو از دوره های من می آموزند. این به من انرژی زیادی می دهد تا دوره های جدیدی را با بالاترین کیفیت ممکن ایجاد کنم. هدف من این است که یادگیری کدنویسی را برای همه در دسترس قرار دهم ، همانطور که مطمئن هستم ، این آینده است!
بنابراین به دوره های من بپیوندید و ایجاد برنامه ، بازی ، وب سایت یا هر نوع برنامه دیگری را بیاموزید. امکانات بی حد و حصر است.
سلام. ایچ بن دنیس Ich habe einen لیسانس در Wirtschaftsingenieurswesen der HTWG Konstanz und habe dort meine Begeisterung für's Programmieren entdeckt.
Zur Zeit lernen bereits über 200.000 Studenten von meinen Kursen. می میرد gibt mir extreme viel Motivation und Energie noch mehr und bessere Kurse zu erstellen. Mein Ziel ist es، das Programmierenlernen so zugänglich wie möglich zu machen، denn ich bin überzeugt، IT ist die ZUKUNFT!
آموزش آنلاین دوره های آموزشی eu در آلمان مستقر است و دوره های آنلاین با کیفیت بالا را در مورد برنامه نویسی ایجاد می کند. به بیش از 200.000 دانش آموز ثبت شده اعتماد کنید و اکنون کار جدید خود را آغاز کنید! آیا در مورد کلاس های ما س questionsالی دارید یا دوره یا موضوعی را از دست می دهید؟ سپس با پیشنهادات خود برای ما پیامی بنویسید. با دوره های ما لذت ببرید! :-)
نمایش نظرات