آموزش افتر افکت: آهنگسازی انیمیشن از Animate CC

After Effects: Compositing Animation from Animate CC

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: آیا می خواهید چیز دیگری به پروژه های Animate CC خود اضافه کنید؟ افتر افکت حرکت دوربین را ارائه می دهد. جلوه های ویژه مانند مه فراکتال ، تاری حرکت و درخشش. و محیط های سه بعدی که نمی توانید در برنامه های مبتنی بر وکتور مانند Animate only به آنها دست پیدا کنید. این دوره خط لوله کامپوزیت Animate to After Effects را بررسی می کند ، با شروع وارد کردن صحنه های Animate به ترکیب لایه ای AE. مربی Dermot O 'Connor نحوه کنترل لایه های منفرد و افزودن فیلترها و افکت ها را برای دستیابی به ظاهری که می خواهید ، نشان می دهد. او نور و تنظیمات صدا و همچنین جلوه های جوی ، اعوجاج و انیمیشن دوربین را پوشش می دهد. سپس او نشان می دهد که چگونه می توان به سرعت یک محیط سه بعدی را جمع کرد و شخصیت های Animate خود را به صحنه وارد کرد. سرانجام ، Dermot توضیح می دهد که چگونه می توان ترکیب خود را ارائه داد و دارایی های نهایی را برای بایگانی و اشتراک گذاری جمع آوری کرد.
موضوعات شامل:
  • وارد کردن صحنه های متحرک در برنامه های After Effects
  • تکثیر کامپایل ها
  • تودرتوها
  • تنظیم رنگ و نور
  • ایجاد ماسک
  • افزودن جلوه های ویژه: مه ، تاری حرکت ، اعوجاج ، درخشش و موارد دیگر
  • ایجاد محیط های سه بعدی
  • متحرک سازی دوربین ها در یک صحنه سه بعدی
  • ارائه و نهایی سازی پروژه افترافکت

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • انیمیشن خود را با After Effects شارژ کنید Supercharge your animation with After Effects

1. مونتاژ صحنه 1. Assembling the Scene

  • نمای کلی رابط Overview of the interface

  • صادرات از Flash / Animate CC Exporting from Flash/Animate CC

  • وارد کردن صحنه های متحرک CC به آهنگسازی Importing Animate CC scenes into compositions

  • مقیاس ، چرخش ، موقعیت و کدورت Scale, rotation, position, and opacity

  • ترکیب های تکراری و لایه های کنترل Duplicating compositions and controlling layers

  • اضافه کردن صدا Adding audio

2. فیلترها و افکت ها 2. Filters and Effects

  • آهنگ های تودرتو Nesting compositions

  • تنظیم رنگ و تن Adjusting colors and tone

  • رعد و برق Lightning

  • ایجاد ماسک و لبه های پر دار Creating masks and feathered edges

  • مه و ابرهای فراکتال Fractal fog and clouds

  • تاری و عمق تاری Motion and depth blur

  • نقشه های عمق / تاری Depth/Blur maps

  • لایه های کودک و والدین Child-parent layers

  • ابزار تحریف Distort tool

  • کلاه گیس دوربین Camera wiggle

  • درخشش Applying Glow

  • استفاده از دانه های فیلم Applying film grain

3. صحنه های سه بعدی 3. 3D Scenes

  • مونتاژ یک محیط سه بعدی Assembling a 3D environment

  • وارد کردن کاراکترها Importing characters

  • اضافه کردن چراغ ها و سایه ها Adding lights and shadows

  • دوربین های متحرک Animating cameras

  • عمق میدان Depth of field

  • ابزار عروسکی Puppet tool

4. لمس نهایی 4. Final Touches

  • به روز رسانی دارایی Updating assets

  • ویرایش Editing

  • تفسیر Rendering

  • جمع آوری پرونده ها Collecting files

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش افتر افکت: آهنگسازی انیمیشن از Animate CC
جزییات دوره
2h 59m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
25,973
- از 5
ندارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Dermot O' Connor Dermot O' Connor

انیماتور برای دیزنی و دان بلوث

درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.

درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.