لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Unreal: AR Visualization 01 مفاهیم اساسی
Unreal: AR Visualization 01 Basic Concepts
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
موتور Unreal را توسط Epic Games کاوش کنید و با گذر از یک پروژه در دنیای واقعی ، نمای کلی از اصول واقعیت افزوده (AR) را دریافت کنید. در این دوره ، اولین دوره از یک مجموعه سه بخشی ، مربی امانوئل هنری تعریف واقعیت افزوده و الزامات یک پروژه AR را پوشش می دهد ، و نحوه راه اندازی و شروع به کار با موتور Unreal را نشان می دهد. وی نحوه افزودن مدل ، چراغ و موارد دیگر را قبل از نشان دادن نحوه استقرار صحنه در iOS و Android نشان می دهد.
موضوعات شامل:
بررسی مفاهیم واقعیت افزوده (AR) li>
نصب موتور غیرواقعی li>
راه اندازی پروژه در Unreal
ساخت صحنه AR li>
وارد کردن مدلها به حالت غیرواقعی li>
افزودن عناصر به صحنه li>
استقرار صحنه AR
اجرای برنامه li>
بررسی منوی اشکال زدایی li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
مفاهیم اساسی AR در غیرواقعی
Basic concepts of AR in Unreal
مدیر اجرایی با بیش از 20 سال تجربه در برنامه نویسی و طراحی
امانوئل هنری یک توسعه دهنده فول استک با 20 سال تجربه در برنامه نویسی، فناوری و طراحی است.
> امانوئل مسئول تمام جنبه های پروژه های وب و تلفن همراه مبتنی بر مشتری، از جمله جدول زمانی و محدوده بوده است. این پروژهها از ابزارهای JIRA/Atlassian، متدولوژیهای چابک، و زبانها و چارچوبهایی مانند React، Angular، Node، Meteor، GraphQL، JavaScript، Swift، HTML، CSS (Sass)، MongoDB و MySQL استفاده کردهاند. او همچنین در دنیای بازی های سه بعدی با استفاده از ابزارهایی مانند Unreal، ZBrush، Maya و چندین ابزار دیگر کار می کند. او علاقه زیادی به ایجاد برنامهها و بازیهایی دارد که از جدیدترین فناوریها در ابزارها، چارچوبها و زبانهای فوق استفاده میکنند.
نمایش نظرات