لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش یادگیری اصول انیمیشن 2 بعدی
Learning 2D Animation Principles
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
گروهی از شخصیت ها را زنده کنید. با پیروی از اصول اولیه انیمیشن ، می توانید شخصیت هایی بسازید که به طور طبیعی با محیطشان تعامل داشته باشند ، احساسات واقع گرایانه را منتقل کنند و متقاعد کننده صحبت کنند و راه بروند. در این دوره ، Dermot O 'Connor نشان می دهد که چگونه قبل از شروع کار ، شخصیت متحرک و صحنه و استوری بورد خود را طراحی کنید. او اصولی مانند پیش بینی و اسکواش و کشش را بررسی می کند ، که حس وزن و انعطاف پذیری را برای شخصیت ها فراهم می کند و به شما نشان می دهد چطور چرخه های پیاده روی و گفتگو را متحرک کنید. سرانجام ، بیاموزید که چگونه صحنه ها را از ابتدا تا انتها به تصویر بکشید ، بنابراین می توانید قبل از اینکه بخواهید به طور کامل رندر کنید ، اقدام را ترسیم کنید.
این درس ها با در نظر گرفتن Flash طراحی شده اند ، اما با هر برنامه انیمیشن 2 بعدی دیگر به همان خوبی کار می کنند.
موضوعات شامل:
ایجاد نقشه های ژست li>
مقایسه سبک های استوری بورد li>
کدو ، کشش و حجم li>
مقایسه زمان و فاصله li>
استفاده از پیش بینی ، براندازی ، تسویه حساب ، همپوشانی و پیگیری
ایجاد پیاده رویهای غیر عادی li>
ساخت اشکال سهام دهان برای گفتگو li>
ایجاد ریز عکسها li>
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
خوش آمدی
Welcome
با استفاده از پرونده های تمرینی
Using the exercise files
1. طراحی
1. Design
درک جذابیت و طراحی
Understanding appeal and design
مقایسه انواع بدن
Comparing body types
درک siluetette
Understanding silhouette
ایجاد نقشه های ژست
Creating gesture drawings
کشیدن نقاشی
Tying down the drawing
2. Staging ، Storyboard و Layout
2. Staging, Storyboard, and Layout
مقایسه سبک های داستانی
Comparing storyboard styles
درموت او کانر در دان بلوث و شرکت والت دیزنی انیمیشن های دیجیتالی و دستی را تمرین کرده است.
درموت وارد انیمیشن شد. صنعت در سال 1988، به مدت پنج سال برای استودیوی Don Bluth در ایرلند کار کرد. در آن زمان او در انیمیشن های سنتی با دست طراحی شد. در اواسط دهه 90 او عناوین تعاملی CD-ROM را برای Creative Capers Entertainment و Disney Interactive Studios کارگردانی کرد و روی پروژه هایی مانند Timon and Pumbaa's Gamebreak و Topsy Turvy Games کار کرد. او در سال 2000 با فلش آشنا شد و شروع به ساخت انیمیشن برای دیزنی در لس آنجلس و انیمیشن Fatkat در کانادا کرد. او در سال 2012 یک انیمیشن مستند نیم ساعته را به پایان رساند. در سال 2019 او انیمیشنی را که با دست طراحی شده بود در موزیک ویدیوی آلن پارسونز با عنوان "As Lights Fall" ساخت.
نمایش نظرات