آیا میخواهید مدلسازی سهبعدی را سریعاً به آسانی یاد بگیرید و داراییهایی برای بازیهای ویدیویی یا انیمیشن ایجاد کنید؟ میتوانید این کار را در این دوره انجام دهید و با ایجاد یک شمشیر کم پولی، اصول 3D Studio Max را بیاموزید! این کلاس برای هنرمندان بازیهای سهبعدی، توسعهدهندگان بازیهای موبایل، طراحان گرافیک، تصویرگران و هر کسی که میخواهد کمی مدلسازی سهبعدی را یاد بگیرد تا به طرحهای خود اضافه کند، عالی است. با مدلسازی سهبعدی شروع کنید. اکنون این دوره را برای یادگیری 3D Studio Max بگذرانید!
اصول را بیاموزید و از 3D Studio Max از ابتدا استفاده کنید.
یک مدلسازی اولیه در 3D Studio Max بیاموزید
با نحوه بافت مدلهای سه بعدی خود آشنا شوید
نحوه افزودن رنگ به مدل را بیاموزید
با نحوه ایجاد نقشه UV آشنا شوید
محتوا نمای کلی
این یک راه عالی برای مبتدیان است تا خود را با برنامههای سه بعدی مانند 3D Studio Max معرفی کنند. با شروع یک نمای کلی از برنامه، این دوره به شما کمک می کند تا ابتدا با ابزارهایی که نیاز دارید آشنا شوید. با تکمیل اصول اولیه، این دوره شما را با نحوه ایجاد شمشیر کم پلی گام به گام آشنا میکند. هر مرحله برای آسانتر کردن درک فرآیند، از ایجاد یک شکل سهبعدی ساده تا ایجاد مدل کامل، تجزیه میشود.
ما را دنبال کنید تا یک شکل اولیه سه بعدی ساده را در نظر بگیرید و گام به گام یک شمشیر Low Poly ایجاد کنید که می تواند در پروژه های انیمیشن یا بازی های ویدیویی خود استفاده شود.
من فایل OBJ را در اینجا قرار داده ام تا به عنوان مرجع از آن استفاده کنید. بنابراین میتوانید در کنار ویدیوها برای یادگیری و ایجاد شمشیر کم پولی خود کار کنید. لطفاً خلاقیت خود را نیز به اشتراک بگذارید!
طراح گرافیک | هنرمند بازی
سلام به همه! نام من جاناتان لام است و من یک هنرمند دیجیتال هستم و مأموریت دارم دانش آموزان خلاقی را مانند شما تقویت کنم، آموزش دهم و الهام بخشم تا مهارت های خلاقانه ای را که می خواهید به دست آورند! در حال حاضر من برای Ubisoft به عنوان یک هنرمند مفهومی و بازی کار می کنم. مهارت های من از طراحی گرافیک، تصویرسازی، انیمیشن، مدل سازی/مجسمه سازی سه بعدی، هنر مفهومی و ویرایش ویدیو متغیر است. برخی از پروژه هایی که من روی آنها کار کرده ام عبارتند از Hungry Shark World، Hungry Shark Evolution، Starbeard و بازی Kickstarter Funded به نام Eminence: Xander's Tales.
من همچنین با بسیاری از مشتریان برجسته از جمله Riot Games، Sony Entertainment، Hasbro و Google به عنوان طراح گرافیک و تصویرگر کار کردهام.
| یوتیوب |
نمایش نظرات