آموزش ایجاد محیط بلیزارد در Unreal Engine

Creating a Blizzard Environment in Unreal Engine

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش Unreal Engine، نحوه ایجاد اثرات آب و هوا و دارایی های محیطی برای یک محیط کولاک را یاد خواهیم گرفت. نرم افزار مورد نیاز: Unreal 4.6، Maya 2016، Photoshop CS5.5، Mudbox 2016، 3D-Coat 3.7. در این آموزش Unreal Engine، نحوه ایجاد اثرات آب و هوا و دارایی های محیطی برای یک محیط کولاک را یاد خواهیم گرفت. ما ساختارها و بافت های برفی را در Mudbox و Maya ایجاد خواهیم کرد. سپس اثرات آب و هوا و مواد پیشرفته را با استفاده از مواد لایه ای و روش های رنگ آمیزی راس ایجاد می کنیم. با پایان این آموزش Unreal Engine، می‌توانید محیط‌های پر استرس و آشفته بازی ویدیویی را برای پروژه بعدی خود تقلید کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unreal 4.6، Maya 2016، Photoshop CS5.5، Mudbox 2016، 3D-Coat 3.7.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد محیط بلیزارد در Unreal Engine Creating a Blizzard Environment in Unreal Engine

  • ایجاد بافت های قابل کاشی در Mudbox Creating Tileable Textures in Mudbox

  • صادرات بافت و ساخت مواد ما Exporting Our Texture and Building Our Material

  • نقاشی راس روی مدل Vertex Painting on the Model

  • ساخت سازه های برفی در مایا Building Snow Structures in Maya

  • راه اندازی سایه بان لایه ما Setting up Our Layer Shader

  • مواد تکمیل برای مواد لایه ای Finishing Material for Layered Material

  • ساخت دومین تابع مادی ما Making Our Second Material Function

  • در حال تکمیل دومین عملکرد مادی ما Finishing up Our Second Material Function

  • ایجاد یک گره ترکیبی تابع مواد Creating a Material Function Blend Node

  • در حال تکمیل مواد برفی لایه‌ای ما Finishing up Our Layered Snow Material

  • شروع مواد تابنده بلیزارد ما Starting Our Blizzard Emitter Material

  • در حال اتمام فرستنده ذرات روشن نشده ما Finishing Our Unlit Particle Emitter

  • اتصال مواد برف در حال محو شدن ما Connecting Our Fading Snow Flake Material

  • اتمام ما سرعت انتشار برف Finishing Our Velocity Snow Emitter

  • راه اندازی انتشار دهنده ذرات ما Starting Our Particle Emitter

  • اتمام پخش کننده برف ما Finishing Our Snow Emitter

  • اضافه کردن گره ها به Snow Emitter Adding Nodes to Snow Emitter

  • ایجاد یک سیستم ذرات سوم برای امیتر ما Creating a 3rd Particle System for Our Emitter

  • اتمام فرستنده ما برای اثر کولاک Finishing Our Emitter for the Blizzard Effect

  • در حال ویرایش محدوده بلیزارد ما Editing Our Blizzard Range

  • ایجاد عکس برگردان برای یک محیط برفی Creating Decals for a Snow Environment

  • ایجاد یک متریال برای نقاشی با جابجایی ورتکس ما Creating a Material for Our Vertex Displacement Painting

  • ایجاد نقاشی Vertex با استفاده از نقشه ارتفاع و متریال Creating Vertex Painting Using Height Map and Material

  • ویرایش مواد و مه برای محیط نهایی Editing Materials and Fog for Final Environment

نمایش نظرات

آموزش ایجاد محیط بلیزارد در Unreal Engine
جزییات دوره
3h 30m
25
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
11
از 5
دارد
دارد
دارد
Sean Spitzer
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Sean Spitzer Sean Spitzer

Sean 18 سال است که در صنعت بازی ها فعالیت می کند و هم در کنسول و هم در بازی های اجتماعی بازی می کند. او سابقه گسترده ای در زمینه آموزش هنر بازی و موضوعات مرتبط با طراحی در آکادمی دانشگاه هنر و موسسه هنر کالیفرنیا دارد. او دارای لیسانس هنری از SJSU و MFA در هنرهای زیبا و انیمیشن از موسسه هنر کالیفرنیا ، سانفرانسیسکو است. وی در طول مدت حضور در صنعت بازی در داخل و کنار شرکت هایی مانند Sony Entertainment ، Interplay ، Infogames ، Zynga ، Shiny Entertainment ، iWin و Gazillion کار کرده است. اعتبار و تجربه او شامل عناوینی مانند Run Like Hell ، Enter the Matrix ، Tribal Rivals ، Yo-ville ، Family Feud و Wheel of Fortune و همچنین عناوین دیگر است. در طول 8 سال گذشته او در صنعت صنعت بازی های اجتماعی متمرکز شده است و یک پایگاه دانش عمیق از روش های مختلف هنری و خطوط لوله ایجاد کرده است. تجربه شان شامل تولید تلویزیون و توسعه محتوای انیمیشن است. او با استودیوی نامزد اسکار ، استودیوی Bold در تلویزیون تعاملی و پروژه های تلویزیونی انیمیشن کودکان در اروپا کار کرده است.