آموزش پیری و پوسیدگی در زمان واقعی برای بازی ها در UDK و فتوشاپ

Real-Time Aging and Decay for Games in UDK and Photoshop

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این آموزش، ایجاد یک دارایی آسیب دیده و فرسوده از یک دارایی جدید و کنترل انتقال بلادرنگ بین دو حالت را مورد بحث قرار خواهیم داد. نرم افزار مورد نیاز: UDK(2012-2012),Photoshop CS5, Maya 2012, Ndo2, xNormal, ZBrush 4R4. در این آموزش ما ایجاد یک دارایی آسیب دیده و فرسوده از یک دارایی جدید و کنترل انتقال بلادرنگ بین دو حالت را مورد بحث قرار خواهیم داد. . شرایط، آسیب و کهنه شدن مواد برای هر دارایی که یک هنرمند ایجاد می کند، مهم است. آنها نه تنها باید بفهمند که شی در زمان جدید چگونه ایجاد شده است، بلکه باید چگونگی ایجاد سایش و آسیب بر روی سطوح و لبه های اشیا را نیز درک کنند. در پایان این آموزش شما باید درک بهتری از نحوه ایجاد دارایی های قدیمی و پوسیده برای بازی ها داشته باشید. نرم افزار مورد نیاز: UDK (2012-10)، Photoshop CS5، Maya 2012، Ndo2، xNormal، ZBrush 4R4.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

پیری و پوسیدگی در زمان واقعی برای بازی ها در UDK و فتوشاپ Real-Time Aging and Decay for Games in UDK and Photoshop

  • بررسی اجمالی دارایی ها و واردات دارایی ها به UDK Overview of Assets and Importing Assets into UDK

  • مجسمه سازی جزئیات به فلز صندوق پستی آسیب دیده Sculpting Detail to the Damaged Mailbox Metal

  • به مجسمه سازی جزئیات روی فلز صندوق پستی آسیب دیده ادامه می دهیم Continuing to Sculpt Detail to the Damaged Mailbox Metal

  • مجسمه سازی جزئیات به چوب صندوق پستی آسیب دیده Sculpting Detail to the Damaged Mailbox Wood

  • پخت نقشه های عادی آسیب دیده از شبکه های پلی بالا Baking Damaged Normal Maps from High Poly Meshes

  • ترکیب و وارد کردن نقشه های عادی آسیب دیده Compositing and Importing Damaged Normal Maps

  • ایجاد نقشه انتشار آسیب دیده Creating the Damaged Diffuse Map

  • افزودن جزئیات به بافت چوب آسیب دیده Adding Detail to the Damaged Wood Texture

  • افزودن جزئیات به بافت فلزی آسیب دیده Adding Detail to the Damaged Metal Texture

  • پوشش لایه های زنگ Masking Rust Layers

  • اضافه کردن لایه های خاک Adding Dirt Layers

  • ایجاد بافت اسپکولار آسیب دیده Creating the Damaged Specular Texture

  • ایجاد Lerp انتقالی Creating a Transitional Lerp

  • تنظیم دوربین و کنترل نمونه مواد Camera Setup and Material Instance Control

  • استفاده از یک بافت برای جلوه های انتقالی Using a Texture for Transitional Effects

  • ایجاد نقشه انتقالی Creating a Transitional Map

  • انتقال چوب و فلز به طور جداگانه Transitioning the Wood and Metal Separately

  • ایجاد اشکال ترکیبی در مایا Creating Blend Shapes in Maya

  • وارد کردن مش های اسکلتی به UDK Importing Skeletal Meshes into UDK

  • بستن و جمع بندی Closing and Recap

نمایش نظرات

آموزش پیری و پوسیدگی در زمان واقعی برای بازی ها در UDK و فتوشاپ
جزییات دوره
2h 49m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Clinton Crumpler Clinton Crumpler

کلینتون در سافولک ، ویرجینیا متولد و بزرگ شده است ، در حال حاضر یک هنرمند محیط زیست در استودیوی Battlecry واقع در مرکز شهر آستین ، تگزاس است. در سال 2012 وی کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در طراحی تعاملی و بازی و همچنین لیسانس هنرهای زیبا در انیمیشن را در کالج هنر و طراحی ساوانا (SCAD) ، در ساوانا ، جی جی ای به پایان رساند. قبل از SCAD ، وی لیسانس هنرهای زیبا را در زمینه طراحی گرافیک در دانشگاه لانگوود واقع در فارمویل ، ویرجینیا دریافت کرد.