لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مدلسازی خودرو در CINEMA 4D
Automotive Modeling in CINEMA 4D
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مدلهای سهبعدی خودروها پایه اصلی گرافیک رایانهای هستند. انواع بیشماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه میدهند. نرم افزار مورد نیاز: مدل های ماشین CINEMA 4D.3D پایه اصلی گرافیک کامپیوتری هستند. انواع بیشماری برای انتخاب وجود دارد و تمرین عالی در ساخت انواع هندسه ارائه میدهند. CINEMA 4D تعدادی گزینه عالی برای ساخت اتومبیل ارائه می دهد و در طول آموزش ما برخی از آنها را برای ساختن رولز رویس قرار می دهیم. در این آموزش CINEMA 4D از تعدادی روش مدل سازی جعبه برای ساخت بدنه اصلی خودرو استفاده می کنیم. ما در مورد جدا کردن پانل ها و اینکه چگونه می توانیم وضوح و جزئیات را به صورت انتخابی با استفاده از ابزارهایی مانند Knife و Extrude اضافه کنیم، صحبت خواهیم کرد. ما همچنین استفاده از Cloner Objects را برای ایجاد سریع مدلهای پیچیده مانند پرههای چرخهایمان پوشش خواهیم داد. هنگامی که مدل سازی ما کامل شد، زمان کمی را صرف اضافه کردن مواد و بافت خواهیم کرد تا در پایان، یک رندر نهایی زیبا از ماشین خود ارائه کنیم. ما انواع ابزارهای مدلسازی را لمس خواهیم کرد که نه تنها به شما امکان میدهند این وسیله نقلیه خاص را ایجاد کنید، بلکه میتوانید ماشینها و مدلهای سطح سخت خود را سریعتر و کارآمدتر بسازید. در مورد 10 نکته برای مدل سازی خودرو، نکات عالی و راهنمای مفید بیشتری را بیابید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مدلسازی خودرو در CINEMA 4D
Automotive Modeling in CINEMA 4D
وارد کردن تصاویر برگشتی
Importing Back Images
مسدود کردن شکل اصلی ماشین
Blocking Out the Main Shape of the Car
شکل دادن به بدن
Shaping the Body
جداسازی پانل ها
Separating the Panels
جداسازی بخش جلویی
Separating the Front Section
جزئیات گریل
Detailing the Grill
تکمیل فضای داخلی گریل
Finishing the Grill Interior
مسدود کردن گلگیرها
Blocking Out the Fenders
جزئیات و جداسازی گلگیرها
Detailing and Separating the Fenders
اتمام گلگیرها و مرحله
Finishing the Fenders and Step
اضافه کردن قطعات قاب
Adding the Frame Pieces
اتمام قسمت جلوی گریل
Finishing the Grill Front Area
اضافه کردن چراغ های جلو
Adding Headlights
اضافه کردن چراغ های کوچک
Adding Small Lights
ساختن ستون ها و پنجره ها
Building the Pillars and Windows
مدل سازی دستگیره درب و آینه
Modeling the Door Handles and Mirrors
راه اندازی Soft Top
Starting the Soft Top
افزودن چین و چروک به رویه نرم
Adding Wrinkles to the Soft Top
ساختن قسمت Soft Top Side Piece
Building the Soft Top Side Piece
مدلسازی پشت ماشین
Modeling the Back of the Car
اتمام پشت و اضافه کردن ضربه گیر
Finishing the Back and Adding Bumpers
افزودن دریچه های هوا به کناره خودرو
Adding Vents to the Side of the Car
کپی کردن قطعات به صورت متقارن
Copying Pieces Symmetrically
ساخت تایر
Building the Tire
مدل سازی چرخ
Modeling the Wheel
افزودن پره به چرخ با استفاده از اشیاء Cloner
Adding Spokes to the Wheel Using Cloner Objects
اتمام اسپک ها
Finishing the Spokes
ایجاد یک لوگوی اریب شده از Splines
Creating a Beveled Logo from Splines
مدل سازی زیور هود
Modeling the Hood Ornament
ایجاد یک فرمان و صندلی
Creating a Steering Wheel and Seats
افزودن مواد به بدنه و قطعات کروم
Adding Materials to the Body and Chrome Pieces
اتمام مواد
Finishing the Materials
اضافه کردن آج تایر و جزئیات چراغ جلو
Adding Tire Treads and Headlight Detail
Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرمهای آموزش آنلاین است که به میلیونها کاربر در سراسر جهان کمک میکند تا مهارتهای خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دورههای آموزشی در زمینههای فناوری اطلاعات، توسعه نرمافزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه میدهد.
یکی از ویژگیهای برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعهدهندگان و کارشناسان معتبر، دورههایی را ارائه میدهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژیها نگه میدارد. این امر به کاربران این اطمینان را میدهد که دورههایی که در Pluralsight میپذیرند، با جدیدترین دانشها و تجارب به روز شدهاند.
جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.
نمایش نظرات