آموزش ایجاد Walk-through برای Unity با Enlighten با استفاده از 3ds Max

Creating Walk-throughs for Unity with Enlighten Using 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: موتور Unity مجموعه ابزار قدرتمند و منحصر به فردی را در اختیار طراحان قرار می دهد. این دوره بهترین روش ها را هنگام استفاده از Unity با 3ds Max به شما آموزش می دهد. نرم‌افزار مورد نیاز: Unity 5، 3ds Max 2009، Photoshop CS3. بسیاری از طراحان از پتانسیل تجسم تعاملی سریع Unity استفاده نمی‌کنند، به دلیل منحنی یادگیری تند اولیه موتورها. موتور Unity مجموعه ابزار منحصر به فرد و قدرتمندی را برای تولید تصاویر با کیفیت بالا در اختیار طراحان قرار می دهد. در این دوره آموزشی، Creating Walk-throughs for Unity with Enlighten Using 3ds Max، مهارت هایی را که برای ایجاد تجسم های آماده و با کیفیت بالا نیاز دارید، یاد خواهید گرفت که می توانند با استفاده از Unity در چند پلتفرم مستقر شوند. ابتدا یاد خواهید گرفت که چگونه محتوای 3ds Max را برای Unity آماده کنید. در مرحله بعد، پروژه ها و صحنه های یونیتی را مونتاژ می کنید. سپس، خواهید فهمید که چگونه از Unity از نظر کیفیت بصری بیشترین بهره را ببرید. در نهایت، برخی از اصول استقرار را پوشش می‌دهید تا به شما در ارائه‌های مشتری و ارائه محتوا کمک کند. در پایان این دوره، درک کاملی در مورد نحوه تولید تجسم های تعاملی در موتور Unity خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Unity 5، 3ds Max 2009، Photoshop CS3.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

راه اندازی 3ds Max Scene Setting up the 3ds Max Scene

  • نمای کلی دوره و آماده سازی صحنه 3ds Max Course Overview and 3ds Max Scene Preparation

  • استفاده از داده های DWG از اتوکد برای تولید مجموعه اتاق Using DWG Data from AutoCAD to Produce a Room Set

  • بهترین روش ها هنگام توسعه یک فایل 3ds Max برای Unity Best Practices When Developing a 3ds Max File for Unity

  • سازمان مواد و مدیریت دارایی Material Organization and Asset Management

ایجاد بافت در فتوشاپ برای PBR Creating Textures in Photoshop for PBR

  • مقدمه ای بر PBR Introduction to PBR

  • آماده سازی و سازماندهی تکسچرها با فتوشاپ Preparing and Organizing Textures with Photoshop

  • کار با مواد PBR در داخل Working with PBR Materials Inside

وارد کردن صحنه 3ds Max به یونیتی Importing the 3ds Max Scene into Unity

  • وارد کردن فایل 3ds Max به پروژه یونیتی Importing the 3ds Max File into a Unity Project

  • رفع مشکلات بین 3ds Max و Unity Fixing Problems Between 3ds Max and Unity

  • کار با مواد تازه ایجاد شده در داخل یونیتی Working with the Newly Created Materials Inside Unity

کار با Unity PBR Materials Working with Unity PBR Materials

  • مقدمه ای بر PBR Introduction to PBR

  • چگونه PBR را می توان در یک تجسم معماری به کار برد How PBR Can Be Applied to an Architectural Visualization

کار با نورپردازی، بازتاب‌ها و دارایی‌های درون یونیتی Working with Lighting, Reflections, and Assets Within Unity

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • پیش ساخته ها و اشیاء بازی Prefabs and Game Objects

  • بچینگ استاتیک Static Batching

  • مقدمه ای بر HDR Introduction to HDR

  • تصاویر HDRI در یونیتی HDRI Images in Unity

  • مقدمه ای بر IES Profiles Inside of Unity Introduction to IES Profiles Inside of Unity

  • وارد کردن پروفایل های IES به یونیتی Importing IES Profiles into Unity

  • روشنایی و انتشار بلادرنگ Realtime Lighting and Emission

  • روش های نورپردازی در داخل یونیتی Lighting Methods Inside of Unity

  • مقدمه ای بر کاوشگرهای بازتابی Introduction to Reflection Probes

  • کاربرد پروب های بازتابی Application of Reflection Probes

  • مدیریت دارایی در داخل یونیتی Asset Management Inside of Unity

کار با زمان واقعی، از پیش محاسبه شده و روشنایی پخته شده در داخل Unity Working with Realtime, Pre-calculated, and Baked Lighting Within Unity

  • معرفی ماژول Module Introduction

  • روش های روشنایی بیدرنگ Realtime Lighting Methods

  • GI Realtime از پیش محاسبه شده Pre-computed Realtime GI

  • آماده سازی GI پخته شده Baked GI Preparation

  • آماده سازی نهایی برای پخت GI Final Preparation for Baked GI

کار با انیمیشن در یونیتی، برای کمک به عبور دوربین Working with Animation Within Unity, to Assist the Camera Flythrough

  • مقدمه Introduction

  • وارد کردن انیمیشن دوربین از 3ds Max Importing Camera Animation from 3ds Max

  • اعمال جلوه های تصویر بر روی دوربین Applying Image Effects to the Camera

  • متحرک سازی یک دوربین در داخل یونیتی Animating a Camera Inside of Unity

  • نگاهی بیشتر به جلوه های تصویر A Further Look into Image Effects

کار با فیزیک و کنترلرهای اول شخص در یونیتی Working with Physics and First Person Controllers in Unity

  • مقدمه Introduction

  • آماده سازی صحنه برای کنترلر اول شخص Scene Preparation for a First Person Controller

  • ایجاد یک کنترلر اول شخص Creating a First Person Controller

  • تکمیل کنترلر اول شخص ما Completing our First Person Controller

صادر کردن فایل های فیلم و مدیریت Unity Builds آماده برای مشتری Exporting Movie Files and Handling Unity Builds Ready for the Client

  • مقدمه Introduction

  • مروری بر فرآیندهای صادرات فیلم Overview of the Movie Export Processes

  • ضبط ویدیو از محتوای ساخته شده ما Capturing Video from Our Built Content

  • ایجاد یک فایل اجرایی تعاملی برای مشتری نهایی Creating an Interactive Executable File for the End Client

  • به اشتراک گذاری محتوای Unity با استفاده از بسته های Unity Asset Sharing Unity Content Using Unity Asset Packages

  • راه های اضافی برای اشتراک گذاری محتوای Unity Additional Ways of Sharing Unity Content

  • نتیجه گیری دوره Course Conclusion

نمایش نظرات

آموزش ایجاد Walk-through برای Unity با Enlighten با استفاده از 3ds Max
جزییات دوره
5h 0m
46
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Michael Calver Michael Calver

مایکل کالور یک طراح و CG Expert است که توانایی اثبات شده ای در ارائه پروژه های متنوع و با مشخصات بالا به سازمان های بزرگ و برجسته جهانی دارد. مایکل دانش گسترده ای در طیف کاملی از گرافیک رایانه ای دارد ، از واقعیت افزوده ، ابزارهای شبیه سازی و محیط های غوطه وری گرفته تا کارهای هنری ، خطوط تولید و ایجاد محتوای پیچیده. مایکل پس از کار در مکان های مختلف صنعت ، لذت بردن از مرزهای گرافیک رایانه ای و ایجاد روش های جدید و بهبود یافته برای استفاده از آنها را در برنامه های گسترده طیف می کند.