لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش مجسمه سازی نیم تنه موجود در ZBrush
Sculpting a Creature Bust in ZBrush
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
در این آموزش ZBrush، ما تمرکز خود را بر روی مجسمه سازی نیم تنه موجود با توجه خاص به هنر مفهومی متمرکز می کنیم. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6. در این آموزش ZBrush، ما توجه خود را بر روی مجسمه سازی نیم تنه موجود با توجه خاص به هنر مفهومی متمرکز می کنیم. ما عمیقاً به چگونگی ساخت نیم تنه موجود با استفاده از تنها یک قطعه از هنر مفهومی خواهیم پرداخت. ما در مورد مزایا و محدودیت های داشتن یک مفهوم برای کار و همچنین تکنیک های مختلف در داخل ZBrush صحبت خواهیم کرد که گردش کار شما را سرعت می بخشد. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R4، Photoshop CS6.
سرفصل ها و درس ها
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
معرفی و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مجسمه سازی نیم تنه موجود در ZBrush
Sculpting a Creature Bust in ZBrush
تجزیه و تحلیل هنر مفهومی ما
Analyzing Our Concept Art
شروع به مجسمه سازی مخلوق
Beginning to Sculpt the Creature
ادامه مسدود کردن Shapes of the Bust
Continuing to Block out the Shapes of the Bust
اصلاح تناسبات
Refining the Proportions
مجسمه سازی روی فایل QRemeshed ما
Sculpting on Our QRemeshed File
قرار دادن نشانه ها روی صورت
Placing Landmarks on the Face
پالایش جلوی مخلوق
Refining the Front of the Creature
کشف مناطق مشکل و عیب یابی
Discovering Problem Areas and Troubleshooting
ویرایش ناحیه گردن و سینه
Editing the Neck and Chest Area
اضافه کردن دندان به مدل ما
Adding Teeth to Our Model
اصلاح مدل قبل از تقسیم
Tweaking the Model Before Dividing
شکل دهی و جزئیات سر
Shaping and Detailing the Head
افزودن شاخ به بالای سر
Adding Horns to the Top of the Head
ساختن شاخ های اضافی روی سر
Building Extra Horns on the Head
درست کردن همه قطعات با هم
Making All the Pieces Fit Together
افزودن جزئیات به ناحیه دهان
Adding Detail to the Mouth Area
چرخاندن سر برای مطابقت با مفهوم
Rotating the Head to Match the Concept
افزودن جزئیات بیشتر به سر
Adding More Detail to the Head
پالایش ناحیه سینه و گردن
Refining the Chest and Neck Area
مجسمه سازی جزئیات بیشتر روی سنبله ها
Sculpting More Detail on the Spikes
ادامه به پالایش Spikes
Continuing to Refine the Spikes
اضافه کردن تمبر و آلفا به شاخ ما
Adding Stamps and Alphas to Our Horns
مجسمه سازی دندان ها
Sculpting the Teeth
افزودن منافذ پوست و جزئیات بیشتر به موجود ما
Adding Skin Pores and More Detail to Our Creature
بحث در مورد تغییراتی که در مدل ایجاد شده است
Discussing Changes That Were Made on the Model
چند رنگ کردن دندان
Polypainting the Teeth
افزودن رنگ به پوست مخلوق ما
Adding Color to Our Creature's Skin
به رنگ آمیزی پوست مخلوق خود ادامه می دهیم
Continuing to Color Our Creature's Skin
رنگ آمیزی شاخ ها
Coloring the Horns
تجزیه و تحلیل رندر نهایی در فتوشاپ
Analyzing the Final Render in Photoshop
لی مگالاهس از مدرک لیسانس در طراحی دیجیتال و مجازی از Istituto Europeu di Design (IED) در سائو پائولو فارغ التحصیل شد. او در حال حاضر یک هنرمند سه بعدی مستقل است و در پروژه های مختلفی در صنعت کار کرده است ، از مدل های basemesh برای انتشار Mudbox گرفته تا مدل های با کیفیت بالا برای فیلم ها و بازی ها. او بر هنر شخصیت ، تشریح و مجسمه سازی دیجیتال تمرکز دارد.
نمایش نظرات