آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در CINEMA 4D

Motorcycle Modeling Techniques in CINEMA 4D

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
توضیحات دوره: در این آموزش CINEMA 4D به مراحل ساخت موتور سیکلت می پردازیم. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13. در این آموزش CINEMA 4D به مراحل ساخت موتور سیکلت می پردازیم. ما با تنظیم تصاویر مرجع برای دوچرخه و سپس با استفاده از برخی ابزارها و تکنیک های مبتنی بر spline شروع به ساخت قطعات فیرینگ قالب گیری می کنیم. سپس از گردش کار سلسله مراتبی منحصر به فرد CINEMA 4D برای ساخت عناصر مختلف موتورسیکلت استفاده می کنیم. ما از تکنیک های مدل سازی جعبه برای ساختن قطعاتی مانند مخزن و سایر عناصر بدنه استفاده خواهیم کرد. ترکیب اسپلاین ها به ما این امکان را می دهد که سطوح سخت پیچیده ای مانند دیسک های ترمز بسازیم. در طول مسیر، در مورد تکنیک های هموارسازی و استفاده از تقارن برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود صحبت خواهیم کرد. در پایان، شما یک مدل موتور سیکلت و دانشی خواهید داشت که می توانید آن را برای دوچرخه یا مدل سفارشی خود اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: CINEMA 4D R13.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در CINEMA 4D Motorcycle Modeling Techniques in CINEMA 4D

  • تنظیم تصاویر مرجع Setting up Reference Images

  • شروع نمایش اصلی Starting the Main Fairing

  • تکمیل شکل اصلی فیرینگ Finishing the Main Fairing Shape

  • ترسیم مجدد توپولوژی فیرینگ Redrawing the Fairing Topology

  • مدل سازی دریچه ها Modeling the Vents

  • مدل سازی چراغ های جانبی Modeling the Side Lights

  • اتمام Fairing Finishing the Fairing

  • مدل سازی چراغ جلو Modeling the Front Light

  • ایجاد مخزن سوخت Creating the Fuel Tank

  • اتمام مخزن سوخت Finishing the Fuel Tank

  • مدل سازی صندلی Modeling the Seat

  • مسدود کردن در Back End Blocking in the Back End

  • اتمام Back End Finishing the Back End

  • مدل سازی چراغ ها در قسمت پشتی Modeling the Lights on the Back End

  • ساخت بخش میانی Building the Middle Section

  • پایان بخش میانی Finishing the Middle Section

  • ساخت لاستیک Building the Tires

  • ساختن چرخ ها Building the Wheels

  • اتمام چرخ ها Finishing the Wheels

  • ساخت دیسک های ترمز Building the Brake Discs

  • ساخت ضمیمه دیسک ترمز Building the Brake Disc Attachment

  • ساخت مجموعه ترمز Building the Brake Assembly

  • اضافه کردن چنگال ها Adding the Forks

  • ساختن درخت سه گانه Building the Triple Tree

  • افزودن گلگیر Adding the Fender

  • مدل سازی بازوی چرخشی Modeling the Swing Arm

  • ساخت گیره ها و شیفترها Building the Pegs and Shifters

  • راه اندازی لوله های اگزوز Starting Exhaust Pipes

  • تکمیل لوله های اگزوز Finishing Exhaust Pipes

  • ساخت دسته Building the Handlebars

  • اتمام فرمان Finishing the Handlebars

  • مدل سازی گیج ها Modeling the Gauges

  • افزودن آینه های دید عقب Adding Rear View Mirrors

  • افزودن شیشه جلو Adding the Windscreen

  • مدل سازی زنجیره Modeling the Chain

  • مدل سازی چرخ دنده Modeling the Sprocket

  • اضافه کردن قطعه بین Fairing و Body Adding Piece Between Fairing and Body

  • ساختن قطعه پایانی و اضافه کردن چراغ ها Building the End Piece and Adding Lights

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش تکنیک های مدل سازی موتور سیکلت در CINEMA 4D
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
5h 20m
39
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
12 خرداد 1391 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.