این کلاس برای هرکسی ایجاد شده است که میخواهد ایدههای خلاقانه خود را در زمینه ساخت مدلهای مطالعات موردی UI/UX زنده کند. این دوره تنها به کاربران Cinema 4D محدود نمی شود، زیرا تکنیک های پوشش داده شده در این دوره برای سایر برنامه های کاربردی سه بعدی مانند 3ds Max، Blender، یا Maya یکسان است.
تکنولوژی چیزی است که در حال حاضر جهان را به حرکت در میآورد، و طراحی محصول یا طراحی UI/UX یکی از خیرین اصلی در این حوزه است. به عنوان یک طراح محصول، نیاز به ایجاد یک مطالعه موردی برای ارائه پروژه شما وجود دارد. این باعث میشود طراحان برای ماکتها منبعی تهیه کنند تا تصاویر رابط کاربری خود را از اینترنت بچسبانند. اکثر این ماکت ها نیازهای ترکیب بندی طراح را برآورده نمی کنند. بنابراین، چرا طراحان باید بدانند که چگونه برای هر پروژه آنطور که میخواهند، مدلهای خود را بسازند.
در این کلاس، تعداد زیادی تکنیک را که در زیر ذکر شده است یاد خواهید گرفت:
این کلاس جالبی خواهد بود زیرا برای طراحان تمام سطوح طراحی شده است.
توجه
تمام چیزی که در این کلاس باید دنبال شود نرم افزار Cinema 4D، افزونه رندر Redshift و Adobe Photoshop است. همانطور که در بالا گفتم، طراحان بستههای نرمافزاری دیگر میتوانند از دیگر موتورهای رندر نیز استفاده کنند. شما فقط باید تکنیک را درک کنید و خوب خواهید بود.
سپاسگزاریم و بیایید شروع کنیم!
با عجله کردن ویدیوها به خودتان سخت نگیرید. این مراحل را دنبال کنید و ببینید که خودتان یک قطعه فوق العاده طراحی می کنید:
من بسیاری از منابعی را که در این کلاس استفاده شدهاند را در این صفحه قرار میدهم تا شما را راحت شروع کنید.
من همچنین دوست دارم با به اشتراک گذاشتن خروجی خود در اینجا ببینم چه چیزی به دست آورده اید.
هنرمند و طراح سه بعدی
من کارم را به عنوان یک طراح و مدرس CAD با Riverbank Technologies and Engineering Services Limited شروع کردم. من در بخش های مختلف حرکت کردم. با شروع به عنوان یک تکنسین پیش نویس CAD، به بخش معماری منتقل شدم و از آنجا به بخش M E منتقل شدم که در آن در جنبه های برق و لوله کشی تخصص داشتم. از آنجا به بخش فناوری اطلاعات منتقل شدم و بعداً به بخش طراحی داخلی منتقل شدم، جایی که سفر انتقالی من آغاز شد.
طراحی داخلی مرا در معرض برخی از اصول طراحی قرار داد که من را به انجام تحقیقات شخصی سوق داد که به من در جهت شروع حرفه طراحی گرافیکم اشاره کرد. پس از گذراندن دورههای آموزشی، به سراغ یادگیری طرحهای گرافیکی 3D Motion رفتم که باعث شد برندی به نام JOULECONCEPTS ایجاد کنم. این برند با یک کانال YouTube برای آموزش استفاده از ابزارهای سه بعدی به هنرمندان جوان به روشی ساده شروع به کار کرد.
بعداً شروع به طراحی رابط برنامه کردم، بدون اینکه بدانم نام آن چیست. من به دلیل درخواست از سمت جدیدی که در محل کارم به عنوان سرپرست تیم طراحی به آن ارتقا پیدا کردم، آن رشته را ترک کردم. من بر طراحیهای تیمهایم نظارت میکنم، بر آنها نظارت میکنم و اطمینان میدهم که طرحها با الزامات و استانداردها هماهنگ هستند. نقش رهبری به من کمک کرد تا مهارت های ارتباطی خود را بهبود بخشم، علاوه بر این به من در ایجاد همدلی در نحوه ارتباطم با سهامداران کمک کرد.
بعداً زمانی که نیاز به دانستن آن بود، به یادگیری کامل تجربه کاربری بازگشتم، زیرا درخواستهایی از شغل آزاد من برای حل چالشهای وبسایت و برنامه تلفن همراه وجود داشت. من یک دوره حرفه ای گذراندم و پروژه های زیادی با مشتریان انجام داده ام. در داخل و خارج از کشور. من اخیراً در یک شرکت مستقر در اسکاتلند به نام UJALI کارآموزی کردم، که در آنجا به طور کامل چهره وب سایت رسمی آنها را تغییر دادم، البته با کمک تیم تحقیقاتی آنها. با توجه به رضایت آنها از تخصص شغلی من، از من خواسته شد تا در پروژه ای که به زودی راه اندازی می شود کمک کنم.
وقتی از وظیفه رسمی خارج می شوم، عاشق بازی با بچه ها و رفتن به سینما هستم. من عاشق موسیقی و بازی های ویدیویی نیز هستم.
بیانیه شخصی من قطعاً،
است"یادگیری مستمر است. در واقع زندگی است. من معتقدم برای رشد، باید مشتاق یادگیری بود.
گرسنگی برای بیشتر!"
با تشکر و احترام
نمایش نظرات