آموزش اولین روز شما در بلندر

Your First Day in Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و چیزی ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: Blender 2.71. هنگام یادگیری یک بسته نرم افزاری جدید، گاهی اوقات خوب است که فقط با هر دو پا به داخل بپرید و چیزی ایجاد کنید. در این آموزش ما دقیقاً همین کار را انجام می دهیم زیرا یک موجود کوچک را از ابتدا ایجاد می کنیم. ما روش های کار با هندسه چند ضلعی را با استفاده از چندین ابزار مدل سازی بلندر پوشش خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که با استفاده از یک گردش کار با وضوح چندگانه، مش خود را شکل داده و مجسمه سازی کنیم. ما جزئیات با فرکانس بالا را با استفاده از الگوهای نویز اضافه می کنیم و یاد می گیریم که برخی از مواد ساده را به اشیاء خود اختصاص دهیم. برای پایان، چند نور اضافه می کنیم و یک رندر سریع ایجاد می کنیم. این آموزش گام به گام به گونه ای طراحی شده است که نگاهی سریع به Blender داشته باشد و به شما این امکان را می دهد تا احساس کار بر روی یک پروژه کوچک را داشته باشید، بدون اینکه در جزئیات رابط کاربری غافل شوید یا شما را با هر امکانی در جریان کار قرار دهید. پس از اتمام کار، می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا برای شما جذاب است یا خیر و به کدام حوزه‌ها علاقه بیشتری دارید. نرم‌افزار مورد نیاز: Blender 2.71.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

اولین روز شما در بلندر Your First Day in Blender

  • مسدود کردن در بدن Blocking in the Body

  • ایجاد سر مخلوق Creating the Creature's Head

  • ساختن درون دهان Building the Inside of the Mouth

  • اکسترود کردن بازوها Extruding out the Arms

  • ساختن ساقه چشم Building the Eye Stalks

  • افزودن چشم ها Adding the Eyes

  • تنظیم Symmetry Setting up Symmetry

  • اضافه کردن دندان ها Adding the Teeth

  • مجسمه سازی با وضوح چندگانه Multi-resolution Sculpting

  • استفاده از نویز برای افزودن جزئیات پوست Using Noise to Add Skin Detail

  • اضافه کردن مواد ساده Adding Simple Materials

  • ایجاد یک رندر Creating a Render

نمایش نظرات

آموزش اولین روز شما در بلندر
جزییات دوره
1h 18m
13
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
121
4.7 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.