نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما درک درستی از سیستم فیزیک 2D Unity و چگونگی پیاده سازی فیزیک در بازی های 2D platform خود خواهید فهمید. آیا تا به حال می خواهید یک platformer 2D بسازید اما نمی دانید چگونه با فیزیک مقابله کنید؟ در این دوره ، Unity 2D Physics Fundamentals ، شما دانش بنیادی درباره همه چیزهای فیزیک را در یک بستر 2D خواهید آموخت. ابتدا یاد می گیرید که چه عواملی باعث شفافیت و اجسام می شوند و اجسام را شفاف می کنند. در مرحله بعدی ، خواهید فهمید که چگونه جاذبه و جرم را برای متحرک سازی اشیا add اضافه کنید. در آخر ، نحوه افزودن اسکریپت ها برای ویرایش رفتار را کشف خواهید کرد. وقتی این دوره را به پایان رسانید ، دانش بنیادی از فیزیک 2 بعدی خواهید داشت که می توانید آن را برای مواردی غیر از platformer اعمال کنید. نرم افزار مورد نیاز: Unity 2018.3.11f یا بالاتر.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
برخورد کننده های دوبعدی
2D Colliders
-
مبانی رابط و برخورد
Interface Basics and Colliders
-
اصول برخورد
Collider Basics
-
مواد فیزیک
Physics Materials
Rigidbodies در رابطه با برخورد کنندگان
Rigidbodies in Relation to the Colliders
-
معرفی Rigidbody
Rigidbody Intro
-
ارتباط Rigidbody با برخورد
Rigidbody Relation to Collision
-
فشار دادن یک بلوک
Pushing a Block
-
تنظیمات پروژه فیزیک
Physics Project Settings
اتصالات
Joints
-
معرفی مفاصل
Joints Intro
-
توپ خرابکاری مفصل لولا
Hinge Joint Wrecking Ball
-
سکوی مشترک بهار
Spring Joint Platform
-
ترکیب این دو
Combining the Two
تأثیرگذار
Effectors
-
تأثیرگذارهای منطقه
Area Effectors
-
تأثیرگذارهای نقطه ای
Point Effectors
-
ترکیب این دو
Combining the Two
فیلمنامه نویسی
Scripting
-
مقدمه متن نویسی برخورد
Collision Scripting Intro
-
ویرایش خصوصیات از طریق کد
Editing Properties via Code
-
راه اندازی اسکریپت
Trigger Scripting
نمایش نظرات