آموزش ایجاد یک مأمور جنگجوی رومی در Massive Prime

Creating a Roman Warrior Agent in Massive Prime

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: در این آموزش ، ما می آموزیم که چگونه یک عامل جنگجوی رومی از نظر مش ، بافت ، اسکلت و عملکرد ایجاد کنیم. نرم افزار مورد نیاز: Massive 3.5، Maya 2012، MotionBuilder 2012، Photoshop CS5. همه را بزرگ کنید مقدمه و بررسی اجمالی پروژه دهه 52 ایجاد یک مأمور جنگجوی رومی در Massive Prime 2 ساعت 19 متر 43s علائم تجاری و نامهای تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک مأمور جنگجوی رومی در Massive Prime Creating a Roman Warrior Agent in Massive Prime

  • نکاتی درباره مش عامل Discussing Tips for Agent Meshes

  • اشاره به مش نکات ایجاد شده Pointing Out Mesh Creating Tips

  • آماده سازی یک فایل PSD برای ایجاد تغییرات متنوع Preparing a PSD File to Create Multiple Texture Variations

  • ایجاد ابزارهای نمایشی Creating Agent Props

  • صادرات مش های عامل به Massive Exporting Agent Meshes to Massive

  • ایجاد اسکلت عامل Creating the Agent Skeleton

  • ایجاد گره های Geo و Material Creating Geo and Material Nodes

  • صادرات اسکلت عامل به مایا Exporting the Agent Skeleton to Maya

  • صادرات وزن پوست به Massive Exporting the Skin Weight to Massive

  • ایجاد مش عامل و تغییرات مواد Creating Agent Mesh and Material Variations

  • وارد کردن پرونده Mocap به Motion Builder و ایجاد حالت T Importing the Mocap File to Motion Builder and Creating a T-pose

  • مشخص کردن پرونده Walk Mocap Characterizing the Walk Mocap File

  • دوباره داده های Walk Mocap را به اسکلت ما دوباره هدف قرار دهید و آنها را به عنوان اقدام خام صادر کنید Re-targeting Walk Mocap Data to Our Skeleton and Export It as Raw Action

  • تغییر نام و ذخیره عملکرد ما Renaming and Saving Our Action

  • تنظیم Walk Action Transform Adjusting Walk Action Transform

  • تعریف Walk Action Loop Defining Walk Action Loop

  • ایجاد کانال های Walk Walk Creating Walk Action Channels

  • تنظیم منحنی های انتقال و لانچ Adjusting Transition and Latch Curves

  • ایجاد کانال های IK Creating IK Channels

  • انجام تست های عملی Performing Practical Tests

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک مأمور جنگجوی رومی در Massive Prime
جزییات دوره
2h 20m
21
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
Basel AlMadi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Basel AlMadi Basel AlMadi

بازل المدی یک هنرمند CG و TD مستقر در سوریه است. وی در زمینه تقلب در شخصیت ، انیمیشن ، رندر ، آهنگسازی پاس های سه بعدی ، فیلم نامه Mel و ردیابی دوربین تخصص دارد. با این حال ، در پنج سال گذشته او مهارت های خود را بر روی شبیه سازی جمعیت متمرکز کرده است. بازل تقریباً در همه زمینه های صنعت CG برای بسیاری از شرکت ها در سوریه و دبی کار کرده است. او همچنین به عنوان یک هنرمند آزاد با تجربه ای به عنوان نویسنده ، کارگردان و تهیه کننده صفحه نمایش انیمیشن کار کرده است. او بسیار مشتاق صنعت CG است که به اعتقاد او ترکیب نهایی هنر ، علم و تجارت است.