نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این آموزش ، ما نگاهی مقدماتی به ZBrush ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی ، نقاشی و تصویر خواهیم انداخت. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5. در این آموزش ، نگاهی مقدماتی به ZBrush ، یک برنامه قدرتمند مجسمه سازی ، نقاشی و تصویرسازی خواهیم انداخت. ما با کاوش در رابط ZBrush شروع خواهیم کرد و روند آماده سازی هندسه برای مجسمه سازی را پوشش خواهیم داد تا بتوانید وارد شوید و شروع به ایجاد کنید. ما در مورد Pixols و گردش کار 2.5D منحصر به فرد صحبت خواهیم کرد و در مورد روشهای اساسی ایجاد و دستکاری هندسه روی بوم صحبت خواهیم کرد. با تقسیم مش و شروع استفاده از برس های مجسمه سازی برای افزودن جزئیات ، و همچنین تکنیک های رنگ آمیزی مدل های شما پوشش داده خواهد شد. ما همچنین موضوعاتی مانند پوشاندن ، چند گروه و چندین روش ابتکاری برای ساخت هندسه از جمله ZSpheres ، DynaMesh و ShadowBox را پوشش خواهیم داد. ما با هندسه ساده شروع خواهیم کرد و سپس به عنوان یک روش مبتنی بر پروژه بیشتر پیشرفت خواهیم کرد زیرا در حال پیکر تراشی ، نقاشی ، استفاده از FiberMesh ، نورپردازی و رندر و ایجاد نقشه هستیم. ZBrush یک برنامه بسیار قدرتمند است ، بنابراین ما فقط در زمان مشترک می توانیم سطح بسیاری از ابزارهای آن را کم و زیاد کنیم. با این وجود می توانید در مورد بسیاری از این موضوعات ، آموزش های دقیق تری در سایت پیدا کنید. نرم افزار مورد نیاز: ZBrush 4R5.
سرفصل ها و درس ها
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
-
مقدمه و بررسی اجمالی پروژه
Introduction and Project Overview
مقدمه ای بر ZBrush
Introduction to ZBrush
-
مبانی رابط
Basics of the Interface
-
شروع کار در ZBrush
Getting Started in ZBrush
-
درک بوم 2.5D
Understanding the 2.5D Canvas
-
مبانی ایجاد هندسه
Basics of Creating Geometry
-
کار با Files
Working with Files
-
تنظیم گزینه های نمایش
Setting Display Options
-
تنظیم تصاویر مرجع
Setting up Reference Images
-
تبدیل اشیا 3D سه بعدی
Transforming 3D Objects
-
تقسیم هندسه
Subdividing Geometry
-
مجسمه سازی اساسی
Basic Sculpting
-
نقاشی های اساسی
Basic Polypainting
-
کار با ماسک
Working with Masks
-
تغییر شکل هندسه
Deforming Geometry
-
کار با چند گروه
Working with Polygroups
-
افزودن مواد
Adding Materials
-
با استفاده از بافت
Using Textures
-
ایجاد مش: Zspheres
Mesh Creation: Zspheres
-
کار با Subtools
Working with Subtools
-
ایجاد مش: Shadowbox
Mesh Creation: Shadowbox
-
ایجاد مش: Dynamesh
Mesh Creation: Dynamesh
-
روشهای مش را وارد کنید
Insert Mesh Techniques
-
هندسه بازسازی کننده
Remeshing Geometry
-
جزئیات پروژه در مش
Projecting Detail into Meshes
-
مدل سازی سطح سخت
Hard Surface Modeling
-
با استفاده از حلقه های پنل
Using Panel Loops
-
ابزار توپولوژی
Topology Tools
-
مفاهیم مجسمه سازی پیشرفته
Advanced Sculpting Concepts
-
سر و صدای سطح
Surface Noise
-
مفاهیم پیشرفته پلی نقاشی
Advanced Polypainting Concepts
-
نور افکن
Spotlight
-
شخصیت های ژست دار
Posing Characters
-
استفاده از لایه های سه بعدی
Using 3D Layers
-
با استفاده از Fibermesh
Using Fibermesh
-
استفاده از اهداف Morph
Using Morph Targets
-
با استفاده از Micromesh
Using Micromesh
-
ایجاد Puddle با Dynamesh
Creating Puddle with Dynamesh
-
استخراج لجن روی کرم
Extracting Slime on the Worm
-
ارائه در ZBrush
Rendering in ZBrush
-
مبانی نورپردازی
Basics of Lighting
-
خروجی تصاویر از ZBrush
Outputting Images from ZBrush
-
ایجاد UV در ZBrush
Creating UVs in ZBrush
-
ایجاد و صادرات نقشه ها
Creating and Exporting Maps
-
یکپارچه سازی نرم افزار
Software Integration
نمایش نظرات