آموزش گردش کار مدلسازی سطح سخت در 3ds Max

Hard Surface Modeling Workflows in 3ds Max

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در طول این آموزش 3ds Max، ما به کاربرد کارآمد اصلاح کننده های مختلف موجود در 3ds Max و نحوه استفاده از آنها برای سرعت بخشیدن به روند کار مدل سازی سطوح سخت خواهیم پرداخت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012، V-Ray. در طول این آموزش 3ds Max، به کاربرد کارآمد اصلاح کننده های مختلف موجود در 3ds Max و نحوه استفاده از آنها برای سرعت بخشیدن به مدل سازی سطح سخت خواهیم پرداخت. جریان کار. در طول این درس‌ها، راه‌های عیب‌یابی توپولوژی مشکل را کشف می‌کنیم و یاد می‌گیریم که چگونه یک مدل سه‌بعدی را از یک تصویر مرجع چشم‌انداز بازتولید کنیم. در پایان این آموزش، گردش کار مدل سازی کارآمد در 3ds Max را یاد خواهید گرفت. نرم افزار مورد نیاز: 3ds Max 2012, V-Ray.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

گردش کار مدلسازی سطح سخت در 3ds Max Hard Surface Modeling Workflows in 3ds Max

  • بررسی تصویر مفهومی ما Reviewing Our Concept Image

  • راه اندازی محیط زیست ما Setting up Our Environment

  • شروع به شکل دادن به بدنه اصلی Starting to Shape the Main Body

  • زبر در نسبت ها Roughing in the Proportions

  • راه اندازی Placeholders برای Wings Setting up Placeholders for the Wings

  • ایجاد اشکال اولیه برای کابین خلبان Creating Basic Shapes for the Cockpit

  • توسعه یک منطقه کابین خلبان Developing of a Cockpit Area

  • چیدمان شکل کابین Laying out the Cabin Shape

  • کار با شکم هواپیما Working with the Belly of the Plane

  • تعریف مولفه ها Defining the Components

  • تنظیم اجزای جزئی Adjusting Minor Components

  • توسعه یک پنل زیر بدنه Development of an Underbody Panel

  • پالایش ناحیه پایین و ادغام عناصر Refining the Bottom Area and Merging Elements

  • مدل سازی موتور و توپی بال ها Modeling the Engine and Wings Hub

  • پالایش بدنه اصلی Refining of the Main Body

  • شکستن شکل بدنه اصلی به اجزای مجزا Breaking Down the Main Body Shape into Separate Components

  • ایجاد پانل های اضافی برای بدن Creating Additional Panels for the Body

  • عیب یابی برخی از مسائل توپولوژی Troubleshooting Some Topology Issues

  • ادامه توسعه بدنه اصلی Continuing to Develop the Main Body

  • تصحیح پنل بالا Correcting the Top Panel

  • شروع به اصلاح کابین Starting to Refine the Cabin

  • ادامه به اصلاح شکل کابین Continuing to Refine the Shape of the Cabin

  • جداسازی کابین به پانل ها Separating the Cabin into Panels

  • ایجاد عناصر جدید برای کابین Creating New Elements for the Cabin

  • اتصال تریم کابین به بدنه Fitting the Cabin Trim to the Body

  • کار با اجزای برتر کابین Working with the Top Components of the Cabin

  • بزرگ کردن سقف کابین Creasing the Roof of the Cabin

  • اتمام مدلسازی کابین Finishing the Cabin Modeling

  • رفع برخی از مشکلاتی که هنگام مدل سازی کابین به وجود آمد Fixing Some Issues That Arose While Modeling the Cabin

  • درب های لنگرگاه ساختمان Building Docking Doors

  • مدل سازی درب های جانبی برای بارانداز Modeling the Side Doors for the Loading Dock

  • بخش بندی بدنه شاتل Segmenting the Body of the Shuttle

  • ساختن مکانی برای موتور Building a Place for the Engine

  • ایجاد قسمت پایین شاتل Creating the Bottom of the Shuttle

  • تکمیل محفظه موتور Finalizing the Engine Compartment

  • شروع به ساخت موتور موشک Starting to Build the Rocket Engine

  • ساخت بخش اگزوز موتور Building the Engine Exhaust Section

  • ایجاد پایه برای بخش اگزوز Creating Mounts for the Exhaust Section

  • تکمیل محفظه موتور Finalizing the Engine Compartment

  • نهایی کردن اجزای پایین Finalizing the Bottom Components

  • نهایی کردن اجزای جانبی Finalizing the Side Components

  • ایجاد درج برای بال های کوچکتر Creating Inserts for the Smaller Wings

  • ایجاد باله جلویی Creating the Front Fin

  • ایجاد باله عقب Creating the Rear Fin

  • اتصال دو بال جانبی Connecting Two of the Side Wings

  • اصلاح اشیاء برای ایجاد باله دم Modifying Objects to Create the Tail Fin

  • بازیافت هندسه برای ایجاد بال های دم Recycling Geometry to Create Tail Wings

  • بررسی مدل نهایی و انجام چند اصلاح جزئی Reviewing the Final Model and Making a Few Minor Adjustments

  • درس پاداش: نمایش مدل ما Bonus Lesson: Showcasing Our Model

نمایش نظرات

آموزش گردش کار مدلسازی سطح سخت در 3ds Max
جزییات دوره
10h 9m
50
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Stanislav Poritskiy Stanislav Poritskiy

Stas Poritskiy یک هنرمند با استعداد CG است که به عنوان مدیر فنی در استودیوی Hemogoblin در پروژه "L5" کار می کند. از توانایی های وی می توان به طراحی سیستم های تحویل خط لوله که برای تولید هنرهای بازی و فیلم استفاده می شود ، ارائه تصاویر در سطح تجاری و جلوه های بصری استفاده کرد. در یک محیط تولید ، Stas از مایا ، 3D Studio Max ، Realflow ، MEL و C ++ استفاده می کند تا به درستی از تمام منابع موجود استفاده کند و تیم را دقیقاً هماهنگ کند تا خواسته های پروژه را برآورده کند. خارج از زندگی استودیویی ، استاس در آکادمی بین المللی طراحی و فناوری تدریس می کند ، و همچنین در پروژه های مستقل کار می کند.