آموزش 3ds Max و V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism

3ds Max and V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
تجسم معماری همه چیز در مورد ایجاد صحنه های فوتورئالیستی است. این بدان معناست که برای ساختن رندرهای قابل باور به ابزارهای خوبی نیاز دارید، به خصوص اگر می خواهید کار جدیدی بسازید. در این دوره، ورنا تاتیانا، کارشناس تجسم معماری به شما نشان می دهد که چگونه از یکی از بهترین ابزارهای موجود در بازار، Autodesk 3ds Max در V-Ray بیشترین بهره را ببرید.

مهارت هایی را که برای شروع باید بدانید بیاموزید. ساختن رندرهایی که واقعی هستند. تکنیک هایی را برای دستکاری ظاهر مواد و به دست آوردن نتایج پویا و ثابت کاوش کنید. Verena به شما می آموزد که چگونه مواد اولیه و پیشرفته، نقشه ها، سایر گره های پشتیبانی و پروژه های سفارشی را ویرایش کنید، بنابراین می توانید کاری ایجاد کنید که مشتریان خود را شگفت زده کند و هر نوع سطحی را شبیه به زندگی واقعی کند.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • آموزش جزئیات مواد در 3ds Max در V-Ray Learning about material details in 3ds Max in V-Ray

  • چه چیزی میخواهید بدانید What you need to know

  • درک کدگذاری رنگ Understanding color coding

1. پارامترهای اولیه مواد V-Ray 1. Basic V-Ray Material Parameters

  • پراکندگی و زبری Diffuse and roughness

  • درک بازتاب Understanding reflection

  • بازتاب های فرنل Fresnel reflections

  • حداکثر تنظیمات عمق Max depth settings

  • شکست مواد Material refraction

  • تنظیمات شکست پیچیدن Wraping refraction settings

  • استفاده از مه Using fog

2. پارامترهای متریال V-Ray پیشرفته 2. Advanced V-Ray Material Parameters

  • استفاده از شفافیت Using translucency

  • تنظیمات خود روشنایی Self-illumination settings

  • با استفاده از BRDF Using BRDF

  • کت Coat

  • شین Sheen

3. نقشه ها و سایر گره های پشتیبانی 3. Maps and Other Support Nodes

  • مواد دو طرفه Two-sided materials

  • تصحیح رنگ داخل 3ds Max Color correction inside of 3ds Max

  • نقشه های رویه ای مهم Important procedural maps

4. سایر مواد و مفاهیم 4. Other Materials and Concepts

  • درک انسداد محیطی Understanding ambient occlusion

  • ایجاد انسداد با استفاده از نقشه های خاکی Creating occlusion using dirt maps

  • درک نقشه UV Understanding UV mapping

  • رندر عناصر Render elements

5. ایجاد مواد برای پروژه 5. Creating Materials for the Project

  • نمای کلی پروژه Project overview

  • ایجاد مواد اولیه Creating basic materials

  • ساخت مواد خودنور Making self-illuminated materials

  • ایجاد مواد فلزی Creating metal materials

  • ایجاد یک ماده دو طرفه Creating a two-sided material

  • ایجاد مواد پارچه Creating fabric materials

  • ایجاد چرم Creating leather

نتیجه Conclusion

  • بسته شدن Wrap up

نمایش نظرات

آموزش 3ds Max و V-Ray: ArchViz Material Details for Photorealism
جزییات دوره
2h 7m
30
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
-
- از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Verena Tatiana Verena Tatiana

مدلسازی سه بعدی ، طراحی گرافیک ، تجسم معماری Verena Tatiana یک متخصص تجسم معماری با 7 سال تجربه تدریس است.

Verena در ساخت مدل های سه بعدی تخصص دارد. او در چندین ابزار طراحی از جمله مایا ، 3D Studio Max ، اتوکد ، ذهن ذهنی ، آرنولد ، Adobe Illustrator و Adobe Photoshop مهارت دارد. حرفه وی شامل زمان صرف برنامه ریزی و توسعه نمایشگاه ها و همچنین ایجاد طرح هایی برای یک استودیوی انیمیشن بوده است. وی به مدت پنج سال در مدرسه هنر ، بازی و انیمیشن SAGA مربی بود. در حال حاضر ، او به عنوان یک آزادکار در تجسم و طراحی گرافیک کار می کند.