آموزش مبانی UX: معماری اطلاعات

دانلود UX Foundations: Information Architecture

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: معماری اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا بفهمید کاربران شما در مورد جهان چگونه فکر می کنند و این درس ها را به محصول خود منتقل کنید. در این دوره، کریس نادر درک شما را از معماری اطلاعات ایجاد می کند و به شما می آموزد که چگونه تحقیقات مرتب سازی کارت را برای به دست آوردن اطلاعات در مورد تعاملات کاربر، تجزیه و تحلیل نتایج و ایجاد یک طرح معماری اطلاعات معتبر انجام دهید. طرح خود را به منوهای اصلاح شده، طبقه بندی محتوا و طرح بندی صفحه ترجمه کنید. در نهایت، موفقیت ساختار جدید خود را با مرتب‌سازی معکوس کارت و با نظارت بر بازخورد گزارش‌های سرور، جستجوهای سایت و تماس‌های میز راهنمایی آزمایش کنید.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • اطلاعات معماری Architecting information

  • با استفاده از فایل های تمرین Using the exercise files

1. معماری اطلاعات چیست؟ 1. What Is Information Architecture?

  • ایجاد معماری اطلاعات خوب Creating good information architecture

  • معماری اطلاعات چیست؟ What is information architecture?

2. تحقیق برای تعیین معماری اطلاعات 2. Research to Determine Information Architecture

  • چرا در معماری اطلاعات تحقیق می کنیم؟ Why do information architecture research?

  • مرتب سازی کارت برای تعیین معماری اطلاعات Card sorting to determine information architecture

3. ایجاد و اجرای مرتب سازی کارت کاغذی 3. Creating and Running a Paper Card Sort

  • ثبت پاسخ های شرکت کنندگان Recording participants’ answers

  • جذب شرکت کنندگان Recruiting participants

  • پیدا کردن اطلاعات برای استفاده در مرتب‌سازی کارت Finding the information to use in a card sort

  • اجرای جلسه Running the session

  • درست کردن کارت ها Making the cards

  • تصمیم گیری بر روی کارت ها Deciding what goes on the cards

4. تجزیه و تحلیل مرتب سازی کارت کاغذی 4. Analyzing a Paper Card Sort

  • تجزیه و تحلیل کره چشم داده های شما Eyeball analysis of your data

  • رسیدن از کارت به دانش Getting from cards to knowledge

5. اجرا و تجزیه و تحلیل یک مرتب سازی کارت مبتنی بر کامپیوتر 5. Running and Analyzing a Computer-Based Card Sort

  • با استفاده از ابزارهای تحلیل داخلی Using the built-in analysis tools

  • راه اندازی مرتب سازی کارت با استفاده از Optimal Workshop Setting up a card sort using Optimal Workshop

  • بررسی داده های شما Checking your data

  • دسترسی به کاربران راه دور با انواع آنلاین Accessing remote users with online sorts

  • بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند Reviewing what participants see

  • اجرای مرتب سازی کارت بهینه کارگاه آنلاین Running an online Optimal Workshop card sort

6. ایجاد یک معماری اطلاعات از تجزیه و تحلیل شما 6. Creating an Information Architecture from Your Analysis

  • ایجاد معماری اطلاعات انتزاعی Creating abstract information architecture

  • شروع با ساختار انتزاعی Starting with an abstract structure

  • مشکلاتی که ممکن است با آن روبرو شوید Problems you might face

  • تجزیه و تحلیل مرتب سازی کارت یک تکنیک دقیق نیست Card sort analysis isn't a precise technique

7. اعتبارسنجی معماری اطلاعات با مرتب سازی معکوس 7. Validating the Information Architecture with Reverse Sorting

  • ایجاد و اجرای مرتب سازی معکوس مبتنی بر کاغذ Creating and running a paper-based reverse sort

  • مطمئن شوید که ساختار سلسله مراتبی شما درست است Make sure your hierarchical structure is correct

  • تجزیه و تحلیل مرتب سازی معکوس مبتنی بر کاغذ Analyzing a paper-based reverse sort

  • تفسیر نتایج Interpreting the results

8. مرتب سازی معکوس مبتنی بر کامپیوتر 8. Computer-Based Reverse Sorting

  • استفاده از Optimal Workshop برای مرتب سازی معکوس Using Optimal Workshop for reverse sorting

  • اجرای مرتب سازی معکوس آنلاین با Optimal Workshop Running an online reverse sort with Optimal Workshop

  • بررسی مرتب‌سازی معکوس مبتنی بر رایانه Exploring computer-based reverse sorting

  • تجزیه و تحلیل یک مرتب سازی معکوس کارگاهی بهینه Analyzing an Optimal Workshop reverse sort

  • بررسی آنچه شرکت کنندگان می بینند Reviewing what participants see

9. از معماری اطلاعات تا ساختار ناوبری 9. From Information Architecture to Navigation Structure

  • رسیدن به ناوبری Getting to navigation

  • رفتن از معماری اطلاعات به چیدمان سایت Going from information architecture to site layout

  • ناوبری مبتنی بر محتوا Content-based navigation

  • عناصر صفحه استاندارد Standard page elements

10. آزمایش اینکه شما آن را درست انجام داده اید 10. Testing That You Got It Right

  • هیچ جایگزینی برای تست قابلیت استفاده وجود ندارد There's no substitute for usability testing

  • پس از پخش زنده گزارش های سرور خود را تماشا کنید Watch your server logs after you go live

نتیجه گیری Conclusion

  • به روند ادامه دهید Stick with the process

نمایش نظرات

آموزش مبانی UX: معماری اطلاعات
جزییات دوره
1h 59m
40
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
8
- از 5
دارد
دارد
دارد
Chris Nodder
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Chris Nodder Chris Nodder

پژوهشگر کاربر ، متخصص طراحی تعامل ، نویسنده Chris Nodder یک محقق کاربری ، شیطان UX ، متخصص طراحی تعامل و نویسنده کتاب Evil by Design است.

Chris یک کاربر کاربری و یک متخصص طراحی تعامل است. وی بنیانگذار Chris Nodder Consulting LLC است ، یک شرکت تجربه کاربری چابک که به سازمانهای بزرگ و شرکتهای نوپا کمک می کند تا محصولی را تولید کنند که کاربران عشق. وی پیش از این مدیر گروه Nielsen Norman و یک محقق ارشد کاربر در مایکروسافت بود. او دارای یک م.س. در تعامل رایانه ای انسان و یک B.S در روانشناسی.

کریس از گسترش کلمه طراحی کاربر محور لذت می برد. جدا از کار مربیگری مشتری های Fortune 500 ، او در کنفرانس های سراسر جهان موضوعات مربوط به تجربه کاربر را ارائه داده است. او درمورد QuestionableMethods.com در مورد روشهای تحقیق و تجربه کاربر چابک می نویسد و نویسنده Evil By Design ، کتابی که توصیف کننده روشهای اقناعی شرکتها برای جلب ماست. در وب سایت همراه آن ، evilbydesign.info شرکت کنید.