آیا کشیدن گوش برای شما دشوار است؟
اگر این کار را انجام دهید، اشکالی ندارد، زیرا همه ما این کار را می کنیم. چرا؟ پاسخ ساده است - ما کمتر از سایر ویژگیهای صورت با گوشها آشنا هستیم. ما فقط به اندازه چشم، بینی و دهان به آنها توجه نمی کنیم. بنابراین، وقتی زمان ترسیم آنها فرا میرسد، کمی روی سرمان احساس میکنیم.
شما روی این کلاس کلیک کردید زیرا متوجه شدید که در مورد کشیدن گوش هنوز تمرین بیشتری دارید. شما با حدس زدن آناتومی گوش و نحوه شکل گیری آن در هنگام نگاه کردن به آن از زوایای مختلف، تمام شده اید. شما یک رویکرد محکم میخواهید که به شما امکان میدهد آن را با اطمینان از جلو، کنار، بالا، پایین و هر نمای دیگری در میان بکشید.
و خوشحال خواهید شد که این کار را انجام دادید.
زیرا هدف من در طول این درس ها این است که به شما مثال هایی واضح و ساده ارائه دهم که دقیقاً چگونه گوش را از هر زاویه ای که فکر می کنید بکشید.
میتوانید از دانشی که از این کلاس کسب میکنید برای ترسیم عکسهای سر از هر نوعی استفاده کنید - مخصوصاً برای شخصیتهای کمیک، استوریبرد یا هنر مفهومی.
بنابراین، اگر برای مهارت در کشیدن گوش آماده هستید، دفترچه طراحی و مداد خود را آماده کنید - و بیایید شروع کنیم!
-کلیتون
بابت تکمیل کلاس تبریک می گویم.
اگر همراه با تظاهرات دنبال میکردید، ممکن است از قبل گوشهایتان درست در مقابلتان کشیده شده باشد - در این صورت، قبلاً تکلیف را انجام دادهاید. برای بازخورد آن را در بخش پروژه ها ارسال کنید.
اگر این کار را نکردهاید، نگران نباشید - زیرا اکنون شانس خود را خواهید داشت. برای این تکلیف، دفترچه طراحی یا برنامه طراحی دیجیتالی مورد علاقه خود را باز کنید و در طراحی مطالعات گوش خود تلاش کنید.
با نقطههای دید استاندارد شروع کنید، گوش را از جلو، کنار، پشت و سه ربع بکشید. سپس به سمت پرسپکتیوهای پویاتر، از بالا به پایین و پایین به بالا گوش بروید.
کشیدن گوش در پرسپکتیو میتواند مشکل باشد - اما تا زمانی که شکل اصلی و آناتومی گوش را در نمای جانبی تمرین کردهاید، فقط باید مقدار مناسبی از کوتاهکردن را اعمال کنید - با توجه به دیدگاهی که دارید کشیدن گوش روی.
سپس، اگر واقعاً احساس ماجراجویی میکنید، سعی کنید با استفاده از همان رویکردی که در سرتاسر کلاس در مورد آن صحبت کردیم، گوشهای خود را از نقطهنظرهایی که به آنها نپرداختهایم بکشید.
هنگامی که تکلیف خود را کامل کردید، آن را برای بازخورد در بخش پروژه ها ارسال کنید.
موفق باشید!
-کلیتون
تکنیک های پیشرفته طراحی پویا را بیاموزید اغلب از من می پرسند که چه مدت طراحی کرده ام. حقیقت این است که زمانی را به خاطر نمی آورم که نبودم. من مثل هر بچه مداد شمعی دیگری بودم، تنها تفاوتش این بود که هیچ وقت این اشتیاق برای سرمایه گذاری هنری را رها نکردم. هنوز به یاد دارم که دیوارها از بالا تا پایین با نوک نمدی یک کودک پنج ساله آتشین هنری پر میشد. کتابهای ریاضی پر از کارتون به جای اعداد، کتابهای انگلیسی پر از عکسهای بیشتر تا شعر. ادامه داشت و ادامه پیدا کرد و هرگز متوقف نشد. اولین عشق من کتاب های کمیک بود، دومین عشقم بازی های ویدیویی بود. با درک این موضوع که میخواهم در هر دو زمینه شغلی ایجاد کنم، بیشتر اواخر نوجوانیام را در مطالعه، تمرین و بهبود مستمر غوطهور کردم تا مهارتهایم را در زمینههای مختلف مهار کنم. این یک سفر طولانی و شدید بود، با آزمایشها و مصیبتهای زیادی در طول مسیر، که همگی به من کمک کرد تا مهارتهای گستردهام را به سطح امروزی برسانم. بعد از آن که خودم را وقف زنده کردن شخصیتها، دنیاها و داستانهای بازیهای ویدیویی و کتابهای کمیک کردم!
نمایش نظرات