آموزش مایا: سکوهای HumanIK

Maya: HumanIK Rigs

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: نحوه تنظیم سیستم تقلب HumanIK در Autodesk Maya را بیاموزید و شروع به ایجاد اسکلت های واقع گرایانه برای شخصیت های سه بعدی خود کنید. این دوره نحوه ساختن ساختار استخوان ، تنظیم اندازه آن و افزودن کنترل را نشان می دهد. پس از مشخص شدن اسکلت ، نویسنده آدام کرسپی نشان می دهد که چگونه دکل را متحرک سازی کرده و انیمیشن را روی شخصیت های دیگر هدف گیری مجدد کنید. این دوره همچنین شامل کاوش در انیمیشن غیرخطی با استفاده از Trax Editor و دستورالعمل های ارسال دکل به MotionBuilder برای نقشه برداری از داده های ضبط حرکت است.
موضوعات شامل:
  • برنامه ریزی گردش کار
  • ایجاد اسکلت
  • ایجاد کلیپ های انیمیشن در Trax Editor
  • انیمیشن پخت
  • ارسال دکل های کنترل به MotionBuilder

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • با استفاده از پرونده های تمرینی Using the exercise files

1. ایجاد و اندازه سازی دکل 1. Creating and Sizing the Rig

  • برنامه ریزی برای گردش کار HumanIK Planning for a HumanIK workflow

  • ایجاد اسکلت Creating the skeleton

  • تنظیم اندازه و اجزای آن Adjusting the size and components

  • ایجاد کنترل Creating controls

  • انتخاب با استفاده از رابط HumanIK Selecting using the HumanIK interface

2. انیمیشن کردن ریگ در مایا 2. Animating the Rig in Maya

  • کنترل کلید Keying controls

  • بارگیری مجدد انیمیشن بین شخصیت ها Retargeting animation between characters

  • پخت انیمیشن برای هدف قرار دادن شخصیت ها Baking animation to target characters

  • ایجاد کلیپ های انیمیشن در ویرایشگر Trax Creating animation clips in the Trax Editor

  • ویرایش انیمیشن در ویرایشگر Trax Editing animation in the Trax Editor

3. انتقال بین مایا و MotionBuilder 3. Transferring between Maya and MotionBuilder

  • ارسال دکل های کنترل به MotionBuilder Sending control rigs to MotionBuilder

  • به روزرسانی انیمیشن Updating animation

نتیجه Conclusion

  • مراحل بعدی Next steps

نمایش نظرات

آموزش مایا: سکوهای HumanIK
جزییات دوره
57m 54s
15
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
34,666
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Adam Crespi
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Adam Crespi Adam Crespi

آدام کرپسی یک مربی و مربی مشهور در برنامه های سه بعدی برای تصاویر مبتنی بر رایانه است. وی از سال 2000 به تدریس در سطح دانشگاه پرداخته و از سال 1993 نیز در زمینه طراحی تجسم و انیمیشن مشغول به کار بوده است. وی در انستیتوی هنر کالیفرنیا - اورنج کانتی و انستیتوی فناوری دیجی پن تدریس کرده است ، و هم اکنون تدریس در موسسه هنر سیاتل آدام در کنفرانس ها و مدارس متعددی از جمله دانشگاه اتودسک ، دانشگاه ایالتی مونتانا ، دانشگاه اوکلاهما و SIGGRAPH سخنرانی کرده است. آدم همچنین یک ارزیابی کننده صدور گواهینامه Autodesk و یک مربی مجوز Autodesk در 3ds Max است. آدام دارای لیسانس معماری از دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و فوق لیسانس آموزش و پرورش از دانشگاه آگروسی است. وی نوشت: دستیابی به نامرئی: تجسم معماری در 3ds Max (انتشارات Fairchild) و کتاب کار Autodesk برای تجسم طراحی برای مسابقه دهقانان خورشیدی. او همچنین در طراحی امتحانات و مواد آموزشی Autodesk کمک کرده است. در حالی که او به هیچ یک از ده ها برنامه کاربردی که به آن مسلط نیست ، تا به ابرو نمی خورد ، آدم از پخت نان ، دوچرخه کوهستان ، گشت و گذار و تعقیب سه دختر و دو حیوان خانگی خود لذت می برد.