آموزش با Unity و Blender یک بازی Tower Defense بسازید

Build a Tower Defence Game with Unity and Blender

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: با یادگیری برنامه نویسی و خلق هنر، مکانیک بازی دفاع برج را از طریق ایجاد سطح بازی کاوش کنید. برای ایجاد کاراکترهای مستقل که در محیط سه بعدی حرکت می کنند، با مسیریابی کار کنید. ترجمه Tower Defense Game Mechanics به کد سی شارپ در یونیتی از Blender برای ایجاد آبجکت های بازی سه بعدی ماژولار برای استفاده در طراحی سطح طراحی و توسعه مدل های متحرک سه بعدی قابل جابجایی با کد سی شارپ در یونیتی استفاده کنید. و وحدت. هیچ تجربه قبلی با بلندر لازم نیست.

آیا تا به حال خواسته اید بازی رایانه ای خود را از ابتدا بسازید؟ آیا شما یک برنامه نویس هستید که می خواهید دارایی های هنری سه بعدی خود را نیز ایجاد کنید؟ پس این دوره برای شما مناسب است. در آن، شما هم در زمینه کدنویسی و هم جنبه هنری توسعه بازی را یاد می گیرید و مهارت های لازم برای یک توسعه دهنده بازی مستقل را به شما می دهد.

مستقیماً در بیش از 20 ساعت محتوای عملی شیرجه بزنید.

این دوره از طریق بررسی مکانیک بازی، تمرین‌های کدنویسی در سی شارپ با موتور بازی Unity و ایجاد دارایی‌های هنری سه بعدی در Blender، نگاهی جامع به ایجاد سطح بازی Tower Defense دارد.

از طریق بررسی این ژانر ساده اما جذاب بازی‌های غیررسمی، این دوره به 2 بخش تقسیم می‌شود که می‌توان آنها را جداگانه یا با هم طی کرد:

در بخش A، نحوه برنامه نویسی و کار با:

را بیاموزید
  • مسیریابی

  • انیمیشن شخصیت

  • توسعه و برنامه نویسی رابط کاربری

  • سیستم‌های اقتصادی از جمله زندگی بازیکنان و هزینه‌های انباشته پول

  • جلوه‌های ویژه از جمله جلوه‌های صوتی، سیستم‌های ذرات، و انفجار

  • برج‌های تشخیص خودکار دشمن

در قسمت B، نحوه طراحی و کار با:

را بیاموزید
  • بلندر

  • دارایی‌های هنری سه بعدی مدولار برای طراحی سطح بازی

  • تکسچرهای تولید شده رویه

  • یک شخصیت بازی چند قسمتی با شبکه‌های فرعی که می‌توان آن را به طور مستقل با کد در Unity کنترل کرد

در این دوره، پنی و مایک تمام مهارت‌های ارزشمندی را که برای طراحی، برنامه‌نویسی و مدل‌سازی بازی Tower Defense خود از ابتدا نیاز دارید، آموزش می‌دهند. شما از 40 سال دانش ترکیبی آنها در مورد Unity و Blender از طریق توضیحات دقیق و کارگاه های عملی یاد خواهید گرفت.

آنچه دانش آموزان در مورد دوره های دیگر پنی و مایک می گویند:

  • به‌عنوان یک توسعه‌دهنده بازی با بیش از 3 سال تجربه، می‌خواهم بگویم که چیزهای زیادی یاد گرفته‌ام و همچنین آنچه را که قبلاً قبل از دوره می‌دانستم بهبود بخشیده‌ام.

  • این دوره طلای مطلق است! من یک معلم مهندسی نرم افزار و همچنین یک توسعه دهنده بازی انفرادی هستم، و از بین تمام دوره هایی که در Udemy گذرانده ام، این دوره مفیدترین و جذاب ترین دوره بوده است.

  • من دوره های بسیار خوبی را در این سایت گذرانده ام، این باید از نظر حجم، وضوح و دقت بهترین باشد. در این دوره شما: 1) چندین روش تولید رویه ای را یاد می گیرید 2) برخی از عملکردهای جالب Blender را یاد می گیرید 3) یاد می گیرید که چگونه یک الگوریتم مسیریابی بسازید که من فقط انتظار شماره 1 را داشتم) اما با دیدن اینکه چقدر چیزهای اضافی در اینجا وجود دارد، قطعاً می آیم. به عقب برگردید تا عمیق‌تر بروید و به فرو رفتن برخی از چیزهای پیچیده‌تر کمک کنید. نمی‌توان به اندازه کافی توصیه کرد. اکنون این دوره را انجام دهید!


سرفصل ها و درس ها

A01/B01 مقدمه A01/B01 Introduction

  • معرفی Introduction

  • به انجمن اجتماعی H3D بپیوندید Join the H3D Social Community

  • سوالات متداول FAQs

  • مکانیک بازی دفاع برج Tower Defence Game Mechanics

قسمت A.02 ساخت دنیای دفاع از برج Part A.02 Building A Tower Defence World

  • معرفی سریع مش های ناوبری A Quick Introduction to Navigation Meshes

  • ایجاد یک نماینده Navmesh Creating a Navmesh Agent

  • عوامل تخم ریزی Spawning Agents

  • زمان و محدودیت ها Timing and Limits

بخش A.03 توسعه مکانیک قرار دادن برج Part A.03 Developing Tower Placement Mechanics

  • قابلیت برنامه نویسی برجک Drop Programming Turret Drop Functionality

  • برنامه نویسی قابلیت کشیدن برجک Programming Turret Drag Functionality

  • کنترل قرار دادن برجک Controlling Turret Placement

  • بهینه سازی برای مدل های برجک Tweaking for Turret Models

بخش A.04 ایجاد یک رابط کاربری Part A.04 Creating a User Interface

  • اضافه کردن دکمه برای انتخاب نوع برجک Adding Buttons to Select Turret Type

  • نمونه برداری از برجک از یک دکمه Instantiating a Turret from a Button

  • توسعه منوی ارتقاء برجک Developing a Turret Upgrade Menu

  • فعال کردن و بستن منوی ارتقا Activating and Closing the Upgrade Menu

  • چالش: نوع جدیدی از برجک را اضافه کنید Challenge: Add a new type of turret

بخش A.05 هوش مصنوعی برج دفاعی Part A.05 Tower Defence Artificial Intelligences

  • هدف قرار دادن دشمنان Aiming at the Enemies

  • هدف گیری افقی برج Tower Horizontal Targeting

  • هدف گیری عمودی برج Tower Vertical Targeting

  • بازنشانی برجک ها به موقعیت های اصلی Resetting Turrets to Original Positions

قسمت A.06 ساخت دشمنان تخریب پذیر Part A.06 Building Destructible Enemies

  • استفاده از اشیاء قابل اسکریپت برای نگهداری داده های دشمن Using Scriptable Objects to Hold Enemy Data

  • نمایش نوار سلامت Displaying a Healthbar

  • کاهش سلامت دشمن Reducing Enemy Health

  • بهبود دقت تیراندازی Improving Shooting Accuracy

قسمت A.07 سفارشی سازی با اشیاء قابل اسکریپت Part A.07 Customising with Scriptable Objects

  • سفارشی کردن ویژگی های برجک Customising Turret Properties

  • برنامه نویسی با Turret Properties Programming with Turret Properties

  • تعریف انواع برجک انفرادی Defining Individual Turret Types

  • تعریف انواع خزش فردی Defining Individual Creep Types

  • کار دستی با برخورد دهنده ها Manually Working with Colliders

قسمت A.08 صداها و جلوه های بصری Part A.08 Sounds and Visual Effects

  • ساختن محیط زیست Building the Environment

  • قرار دادن پلتفرم ها Placing Platforms

  • صداهای تیراندازی زیبا Finessing Shooting Sounds

  • شعله های سیستم ذرات Particle System Flames

  • روشن و خاموش کردن سیستم های ذرات Switching Particle Systems on and off.

  • افزودن افکت های تیراندازی برای برج های دو تفنگ Adding Shooting Effects for Two-Gun Towers

  • انفجارهای مرگ دشمن قسمت 1 Enemy Death Explosions Part 1

  • انفجارهای مرگ دشمن قسمت 2 Enemy Death Explosions Part 2

  • انفجارهای مرگ دشمن قسمت 3 Enemy Death Explosions Part 3

قسمت A.09 Tower Defense Mechanics بازی Part A.09 Tower Defence Game Mechanics

  • امواج قسمت 1 Waves Part 1

  • امواج قسمت 2 Waves Part 2

  • طرح UI برای اطلاعات بازی UI Layout for Game Information

  • نمایش تعداد امواج Displaying Wave Counts

  • پول درآوردن Making Money

  • شمارش زندگی ها Counting Lives

  • تغییر مقیاس زمانی بازی Changing the Game Timescale

  • خرج کردن پول در برج ها Spending Money on Towers

  • ارتقا و حذف برج ها Upgrading and Removing Towers

  • بازی تمام شد Game Over

قسمت 2 B.02 جهت گیری Part 2 B.02 Orientation

  • بررسی اجمالی پروژه Project Overview

  • مواد مرجع Reference Material

  • گردش کار ما Our Workflow

  • رویکردهای چندگانه Multiple Approaches

  • آیا شما گیر کرده اید؟ Are You Stuck?

  • کار خود را به اشتراک بگذارید Share Your Work

  • منابع دوره Course Resources

  • کمک کنید، من یک آشفتگی کامل ایجاد کرده ام! Help, I Have Made a Complete Mess!

قسمت B.03 جدید به Blender؟ از اینجا شروع کنید! Part B.03 New To Blender? Start Here!

  • تنظیمات پیشنهادی Recommended Preferences

  • ویرایشگرها و فضاهای کاری Editors and Workspaces

  • زمینه اهمیت دارد Context Matters

  • نمای سه بعدی The 3D Viewport

  • حالت پیاده روی Walk Mode

  • حالت های ویرایشگر سه بعدی 3D Editor Modes

  • بلندر میانبر سنگین است! Blender Is Shortcut Heavy!

  • F3 برای جستجو F3 to Search

  • اضافه کردن اشیا Adding Objects

  • تبدیل اجسام Transforming Objects

  • مبدا و مکان نما سه بعدی Origins & 3D Cursor

  • ضربه زدن Snapping

  • تکثیر. مضاعف شدن Duplication

  • واحدها و وارد کردن مقادیر Units and Entering Values

  • ویرایش داده های مش Editing Mesh Data

  • Objects VS Object Data Objects VS Object Data

  • اکسترود کردن Extruding

  • نامگذاری Naming

  • انتخاب حلقه ها Selecting Loops

  • پر و درج می شود Fills and Insets

  • جدا کنید و بپیوندید Separate and Join

  • فرزندپروری Parenting

  • مجموعه ها Collections

  • اریب Bevels

  • آینه کاری Mirroring

  • افزودن جزئیات بیشتر Adding More Details

  • داده های مرتبط Linked Data

  • سایه نما درگاه Viewport Shading

  • ماده چیست What is a Material

  • خواص مواد Material Properties

  • نمای کلی فضای کاری سایه Shading Workspace Overview

  • اضافه کردن شکاف های مواد Adding Material Slots

  • ببینید دوربین چه می بیند See What the Camera Sees

  • موتورهای رندر Render Engines

  • اضافه کردن نور به صحنه Adding Lights To A Scene

  • پیکربندی تنظیمات رندر Configuring Render Settings

قسمت 2 B.04 ایجاد خط لوله ما Part 2 B.04 Establishing Our Pipeline

  • بخش مقدمه Section Introduction

  • ریشه ها مهم هستند Origins Are Important

  • اعمال تبدیل Applying Transforms

  • گرید اسنپ Grid Snapping

  • مدل بلوک محیط Block Model The Environment

  • نمایش و پنهان کردن محلی Local View & Hiding

  • استفاده از مجموعه ها Using Collections

  • بلوک مدلسازی برجک Block Modelling A Turret

  • پیوند مجدد موارد تکراری Re-Linking Duplicates

  • افزودن مواد Adding Materials

  • Unity Opening .blend files Unity Opening .blend Files

  • صادرات FBX FBX Exporting

  • اشتباهات اتفاق می افتد Mistakes Happen

قسمت 2 B.05 مدل های مدولار Part 2 B.05 Modular Models

  • ماژولار چیست؟ What is Modular

  • تقارن و آینه Symmetrise And Mirrors

  • Mirror Tools Addon Mirror Tools Addon

  • چه قطعات و پدر و مادر What Parts and Parenting

  • صادر کردن اشیاء والدین 1 Exporting Parented Objects 1

  • صادرات اشیاء والدین 2 Exporting Parented Objects 2

  • ساخت یک پایه استاندارد Making a Standard Base

  • ساخت هسته استاندارد Making a Standard Core

  • پیوستن به اشیاء Joining Objects

  • Snapping و Pivot Points Snapping and Pivot Points

  • موقعیت های مقیاس بندی Scaling Positions

  • تکراری در مقابل آرایه دایره ای Duplicates Vs Circular Array

  • یک درایور ساده A Simple Driver

  • اتمام Gatling پایه Finishing The Basic Gatling

  • بیایید صادرات و آزمایش کنیم Let’s Export and Test

  • رئوس اریب Bevelling Vertices

  • صورت تقاطع Face Intersect

  • اصلاح کننده بولی The Boolean Modifier

  • اتمام پرتاب موشک Finishing the Rocket Launcher

  • چیزهای رایج برای از دست دادن Common Things To Miss

  • ساخت پرتاب کننده شعله Making The Flamer Thrower

  • استفاده از منحنی ها برای لوله ها Using Curves for Pipes

  • افزودن جزئیات Adding Details

  • افزودن اجزای جزئیات Adding Detail Components

  • تست مدل نهایی Testing The Final Model

قسمت 2 B.06 مواد رویه ای Part 2 B.06 Procedural Materials

  • چرا مواد رویه ای Why Procedural Materials

  • نمای کلی فضای کاری سایه Shading Workspace Overview

  • چیدمان فضای کاری جدید New Workspace Layout

  • خط لوله رندر ما را راه اندازی کنید Setup Our Render Pipeline

  • گره ها، سوکت ها و نودل ها Nodes, Sockets and Noodles

  • بازی با ماسک Playing With Masks

  • ایجاد یک ماسک لبه اصلی Creating a Basic Edge Mask

  • ایجاد گره گروهی Creating A Group Node

  • افزودن جزئیات به Edge Mask Adding Detail to the Edge Mask

  • تست ماسک دقیق ما Testing Our Detailed Mask

  • گره انسداد محیطی The Ambient Occlusion Node

  • استفاده از بافت ها Using Textures

  • گره دست انداز The Bump Node

  • استفاده از بافت های رویه ای ما Using Our Procedural Textures

  • مواد را به همه برجک ها اضافه کنید Add Materials To All Turrets

قسمت 2 B.07 آماده شدن بازی و صادرات Part 2 B.07 Getting Game Ready and Export

  • ایجاد یک بافت تصویر جدید Creating a New Image Texture

  • باز کردن هوشمند UV Smart UV Unwrapping

  • باز کردن چند شی Multiple Object Unwrap

  • تنظیمات پخت Baking Settings

  • رندر پاس و پخت رنگ پایه Render Passes & Baking the Base Colour

  • پخت نقشه معمولی Baking the Normal Map

  • انسداد محیطی پخت Baking Ambient Occlusion

  • پخت نقشه فلزی Baking a Metallic Map

  • ترکیب یک فلز - بافت صاف Compositing a Metal - Smoothness Texture

نمایش نظرات

آموزش با Unity و Blender یک بازی Tower Defense بسازید
جزییات دوره
22 hours
155
Udemy (یودمی) Udemy (یودمی)
(آخرین آپدیت)
816
4.5 از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Penny de Byl Penny de Byl

استاد برنده جایزه بین المللی و نویسنده پرفروش سلام ، من دکتر پنی دی بایل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی ، SAE ، انستیتوی سرگرمی استرالیا و ویکی گودت مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Penny @Holistic3D.com Penny @Holistic3D.com

هیجان علمی ، نویسنده و توسعه بازی سلام ، من دکتر پنی د بیل هستم. من کاملاً سازنده بسیاری از مسائل مربوط به کمبود رایانه و دانشگاهی هستم و علاقه واقعی به تدریس دارم. من بیش از 25 سال است که در دانشگاه ها در استرالیا و اروپا در سطح استاد کامل در مورد توسعه بازی ها ، برنامه نویسی ، گرافیک رایانه ای ، انیمیشن و طراحی وب به دیگران آموزش می دهم. من همچنین برای یونیتی و SAE مشورت کرده ام. بهترین کتابهای درسی من از جمله توسعه بازی جامع با وحدت در بیش از 100 موسسه در سراسر جهان استفاده می شود. فارغ التحصیلان من در شرکت هایی مانند اپل ، Ubisoft ، LinkedIn و Deloitte Digital کار می کنند. من دارای مدرک ممتاز گرافیک رایانه و دکترا هستم. در هوش مصنوعی برای شخصیت های بازی در طول زندگی حرفه ای من جوایز زیادی را برای تعالی تدریس در سطح ایالتی ، ملی و بین المللی از جمله جایزه تعالی تدریس و آموزش استرالیا و مسابقه برنامه درسی بازی موبایل یونیت برنده شده ام. رویکرد من در زمینه آموزش علوم کامپیوتر و زمینه های مرتبط مبتنی بر پروژه است که به شما کارگاه های عملی می دهم و می توانید بلافاصله دندان های خود را در آن قرار دهید.

Michael Bridges Michael Bridges

معلم فناوری