آموزش کلاس کارشناسی ارشد کسب و کار موسیقی: به عنوان یک موسیقیدان امرار معاش کنید

Music Business Masterclass: Make a Living as a Musician

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:

وقتی به عنوان یک گیتاریست جوان شروع به ساختن موسیقی کردم، دنیا مکان بسیار متفاوتی بود. برای اینکه در جریان روندها، اصول تجاری و مسائل حقوقی باشم، مجبور شدم در تجارت موسیقی متخصص شوم.

اکنون من کسب و کار موسیقی را در یک دانشگاه تدریس می‌کنم - در واقع کل برنامه مدرک کسب و کار موسیقی را اجرا می‌کنم - و هر روز دانش‌آموزان را در این زمینه راهنمایی می‌کنم.

در این دوره، دانش و استراتژی‌های خودی را به دست خواهید آورد که فراتر از آن چیزی است که در یک جستجوی ساده در گوگل یافت می‌شود. جیسون آلن، خالق بیش از 100 کلاس پرفروش و دارای بالاترین امتیاز، تخصص و تجربه واقعی خود را برای راهنمایی شما در پیچیدگی های تجارت موسیقی به ارمغان می آورد.

این کلاس مطالب زیادی دارد. من تمام ترم دانشگاهم را در این کلاس گذاشته ام، پس دست و پنجه نرم کنید!

این دوره برای کسانی که می خواهند با موسیقی امرار معاش کنند طراحی شده است، موضوعات ضروری مانند حق چاپ، علامت تجاری، حق امتیاز اجرا، مجوز، کالا، فرصت های همگام سازی و موارد دیگر را پوشش می دهد. در پایان دوره، درک روشنی از مراحل لازم برای اطمینان از دریافت پاداش مناسب برای کارتان خواهید داشت.


این کلاس شامل:

است
  • حق نسخه‌برداری:  قوانین، حقوق، و نحوه کسب درآمد از حق نسخه‌برداری خود (که قبلاً دارید)

  • همکاری: وقتی با هم گروه، تهیه‌کنندگان، همکاران و دیگر سازندگان موسیقی می‌نویسید، چه کسی مالک چه چیزی است.

  • انتشار: دنیای مخفی انتشار، و چرا باید به آن اهمیت دهید (آسان است!)

  • همگام‌سازی مجوز:  قرار دادن موسیقی خود در فیلم، تلویزیون، بازی‌های ویدیویی و موارد دیگر

  • ثبت قراردادها:  نحوه کار آنها، نحوه یافتن آنها و چه مواردی باید محتاط بود

  • توافق‌نامه‌های تولیدکننده  بیت‌های فروش:  این یک مسئله پیچیده حق نسخه‌برداری است - من شما را در اینجا راهنمایی می‌کنم.

  • توزیع دیجیتال: پخش موسیقی خود به جهان و باز کردن درها برای مرحله بعدی حرفه شما.

  • و خیلی چیزهای دیگر!

در تجارت موسیقی برای خود نامی دست و پا کنید و اشتیاق خود را به یک سرمایه گذاری سودآور تبدیل کنید. این برنامه درسی همهجانبه اصول کسب و کار موسیقی را پوشش می دهد و به شما این امکان را می دهد تا به عنوان یک هنرمند مستقل موسیقی یا حرفه ای صنعت، یک حرفه پایدار ایجاد کنید. این فرصت را از دست ندهید تا از موسیقی خود کسب درآمد کنید، شبکه خود را گسترش دهید و حرفه موسیقی خود را به ارتفاعات جدید سوق دهید.

جیسون آلن، مربی مشهور و مربی بیش از 1 میلیون دانش آموز، متعهد به موفقیت شماست. به عنوان یک شرکت کننده فعال در دوره، او شخصاً به 100٪ سؤالات ارسال شده پاسخ می دهد و اطمینان حاصل می کند که راهنمایی و پشتیبانی لازم را دریافت می کنید.

این فرصت را برای شروع حرفه موسیقی خود از دست ندهید.

روی دکمه ثبت نام کلیک کنید و به مهمانی در داخل بپیوندید!


سرفصل ها و درس ها

درس ها Lessons

  • مدت، اصطلاح Term

  • راه اندازی Sound Exchange Setting up Sound Exchange

  • کار برای استخدام چیست؟ What is work For hire?

  • چه نوع حق امتیازی؟ What kind of royalties?

  • بعدش چی پیش میاد؟ What comes next?

  • برچسب های ضبط: تبلیغات Record Labels: Promotion

  • حقوقی که به دست می آوریم Rights We Get

  • توزیع DIY: انجام آن به تنهایی DIY distribution: going it alone

  • جورج مارتین افسانه ای The legendary George Martin

  • 1998: قانون حق چاپ هزاره دیجیتال 1998: Digital Millennium Copyright Act

  • فرض مالکیت برابر (شامل متن آهنگ) Presumption of equal ownership (Including song lyrics)

  • نحوه دریافت حق چاپ How to get a copyright

  • حقوق تجارت: ساخت تی شرت، برچسب، پچ و موارد دیگر Merchandising rights: Making t-shirts, stickers, patches, and more

  • همگام سازی معاملات Sync deals

  • دو روش برای گرفتن پروانه مکانیک Two methods for getting a mechanical license

  • معرفی Introduction

  • گزینه های قرارداد Contract options

  • حق چاپ در قانون اساسی Copyright in the Constitution

  • برچسب ها به مقابله می پردازند - انقلاب دیجیتال صنعت موسیقی The labels fight back - music industry digital revolution

  • مالکیت معنوی Intellectual Property

  • نوازنده پیانو The player piano

  • نحوه پرداخت شما توسط PRO How you get paid by the PRO

  • راز SoundExchange The secret of SoundExchange

  • توزیع به تنهایی معامله می کند Distribution alone deals

  • سلب مسئولیت: منطقه ای بودن Disclaimer: Regionality

  • تاریخچه PRO The history of the PRO

  • 2003: SoundExchange به یک شرکت اختصاص یافت 2003: SoundExchange spun off into own company

  • فروش بیت: چگونه بیت ها را بفروشیم و بیت ها را کجا بفروشیم Selling Beats: How to sell beats, and where to sell beats

  • آهنگ های اضافی Additional Songs

  • چرا "360"؟ Why "360"?

  • "برش ناشر" The "publisher cut"

  • جبران Recoupment

  • برچسب های ضبط: توزیع Record Labels: Distribute

  • 1992: قانون ضبط صوتی خانگی 1992: Audio Home Recording Act

  • مختلط آهنگ عشق The Love Song Medley

  • چگونه یک گروه کپی رایت را تقسیم می کند How a band divides copyright

  • 1995: اجرای دیجیتالی درست در قانون ضبط صدا 1995: Digital Performance Right in Sound Recording Act

  • کار برای استخدام مدت حق چاپ Work for hire copyright term

  • تمام حقوق! All the rights!

  • آیا هنرمندان هنوز به یک برچسب ضبط نیاز دارند؟ Do artists still need a record label?

  • حق چاپ، مجوز، و معاملات ثبت Copyright, licensing, and record deals

  • استفاده های آموزشی Educational Use

  • برچسب ها: سرمایه Record Labels: Capital

  • چگونه به یک PRO ملحق شویم و به کدام یک بپیوندیم How to join a PRO, and which one to join

  • کاری که حرفه ای ها انجام می دهند What the PROs do

  • آخرین سنگر "بزرگان" The last stronghold of "the majors"

  • تاثیر اشتراک گذاری فایل The effect of file sharing

  • آژانس هری فاکس The Harry Fox Agency

  • شرکت های محبوب: Distrokid، Symphonic Distribution Popular Companies: Distrokid, Symphonic Distribution

  • دروازه بانان The GateKeepers

  • "ضبط اصلی" چیست؟ What is a "master recording"?

  • علائم تجاری Trademarks

  • نویسندگان و ناشران Writers and publishers

  • نوازندگان به عنوان ناشر Musicians as publishers

  • حق نشر محافظت نمی کند Copyright Does not Protect

  • راه هایی که حقوق می گیریم The ways we get paid

  • پرونده ای برای همه حقوق A case for all the rights

  • 5 نقش یک شرکت ضبط سنتی The 5 roles of a traditional record company

  • اساس حق امتیاز The royalty basis

  • انتشار: دیگر فقط برای کتاب نیست! Publishing: Not just for books anymore!

  • همکاری و کپی رایت Collaboration and copyright

  • کار با ناشر Working with a publisher

  • سلب مسئولیت: من وکیل نیستم. Disclaimer: I am not a lawyer.

  • فروش در محل On-site sales

  • تیلور سویفت Taylor Swift

  • معامله رکورد میلیون دلاری The "million dollar record deal"

  • حقوق نمایشی Dramatic rights

  • شرکت های تجاری Merch companies

  • سخنرانی پاداش Bonus Lecture

  • Record Labels: Discovery Record Labels: Discovery

  • «معاملات توسعه» با یک تهیه کننده "Development deals" with a producer

  • 2000: RIAA SoundExchange را ایجاد کرد 2000: RIAA creates SoundExchange

  • استفاده منصفانه ... مشکل است. Fair Use is... tricky.

  • نرخ حق امتیازی که از شرکت ضبط دریافت خواهید کرد The royalty rate you will get from the record label

  • گروه ادای احترام فرانک زاپا The Frank Zappa Tribute Band

  • ساخت 10 آلبوم به معنای انتشار 10 آلبوم نیست Making 10 albums doesn't mean releasing 10 albums

  • مشارکت توزیع لیبل مستقل Independent label distribution partnerships

  • نگاهی به اظهارات حق امتیاز من A look at my royalty statements

  • داخل حساب شخصی من Inside my personal account

  • بازپرداخت Payback

  • اصطلاح چیست؟ What is a Term?

  • برچسب های ضبط: تولید Record Labels: Produce

  • دامنه عمومی Public Domain

  • هیربال و باندهای ادای احترام Hairball and Tribute Bands

  • بازگشت به فیلم های صامت Back to silent movies

  • ناشران مشترک Co-Publishers

  • آنچه برای شروع نیاز دارید What you need to get started

  • باشه قیمتش چنده Ok, what does it cost?

  • نحوه پرداخت PRO How the PRO gets paid

  • تاریخچه کپی رایت History of Copyright

  • تهیه کننده The Producer

نمایش نظرات

آموزش کلاس کارشناسی ارشد کسب و کار موسیقی: به عنوان یک موسیقیدان امرار معاش کنید
جزییات دوره
6h 23m
91
Skillshare (اسکیل شیر) Skillshare (اسکیل شیر)
(آخرین آپدیت)
6
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Jason Allen
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Jason Allen Jason Allen

دکترا، مربی معتبر Ableton

ج. آنتونی آلن کلاه آهنگساز، تهیه کننده، ترانه سرا، مهندس، طراح صدا، دی جی، هنرمند ریمیکس، هنرمند چند رسانه ای، مجری، مخترع، و کارآفرین را بر سر داشته است. آلن یک خالق همه کاره است که تجربه پروژه های متنوع او از آثار نوشته شده برای ارکستر مینه سوتا تا قطعات ساخته شده برای فیلم، تلویزیون و رادیو را شامل می شود. آلن که یک مبتکر در زمینه عملکرد الکترونیکی است، روی مجموعه ای از کنترلرهای "دستکشی" اجرا می کند که توسط خودش طراحی، ساخته و برنامه ریزی شده است. وقتی آلن به عنوان یک هنرمند انفرادی کار نمی کند، یک همکار سریال است. وسیله اصلی همکاری او گروه Ballet Mech است که آلن یکی از سه تهیه کننده آن است.

در سال 2014، آلن یک نیمه نهایی برای بهترین مربی موسیقی سال بنیاد گرمی بود.

ج. آنتونی آلن در دانشگاه آگسبورگ در مینیاپولیس، مینه‌سوتا تدریس می‌کند و یک مدرس معتبر Ableton Live است. وی دارای مدرک دکتری در آهنگسازی، 2 مدرک کارشناسی ارشد در آهنگسازی و موسیقی الکترونیک و مدرک لیسانس در اجرای گیتار است. دکتر آلن در طول سفرهای آکادمیک خود جوایز متعددی را دریافت کرده است.

آلن متولد و بزرگ شده در میشیگان، با انواع مختلفی از رسانه های تعاملی از جمله صوتی، تصویری، نصب و رقص کار کرده است. کار آقای آلن در سراسر جهان تجربه شده است و به آن "مطالعه در صدا و حرکت شوم" (خورشید بالتیمور)، "توهم زا شنیداری" (رادیو عمومی مینه سوتا) و "استفاده زیبا و جذاب از فن آوری. ” (Cogapp: وبلاگ هنر و علم). در سال 2003 آلن به تیم جشنواره موسیقی و هنر الکترونیک اسپارک پیوست و تا سال 2009 دستیار کارگردان و تهیه کننده اصلی بود.