آموزش مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox

Sculpting Human Ears in Mudbox

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: گوش ها از نظر مدل انسان بسیار مهم هستند. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014. گوش ها برای ظاهر یک مدل انسانی بسیار مهم هستند. اما بعضی اوقات می توان با عجله ما این قسمتهای حیاتی سر را برطرف کرد تا روی قسمتهای مهم ، جالب یا جالب مدل کار کنیم. بعضی از افراد همچنین ممکن است از ایجاد گوش واقع گرایانه پرهیز کنند زیرا وقت خود را برای بررسی ساختارهای بازی صرف نکرده اند. در این آموزش Mudbox ، ما ساختارهای پایه گوش را مرور خواهیم کرد - عناصری که گوش را شبیه گوش می کنند. سپس ما در Mudbox چند روش آسان و سریع را برای جلوگیری از ساختاری که می توان ظاهری کاملاً مشخص داشت ، ارائه خواهیم داد. ما یاد خواهیم گرفت که گوش را دوباره جمع کنیم و سپس از انواع ابزار مجسمه سازی برای خاتمه دادن به گوش استفاده کنیم. در پایان ، شما درک بهتری از ساختار گوش خواهید داشت و در ایجاد و مجسمه سازی گوش برای شخصیت های انسانی خود بسیار راحت تر خواهید بود. نرم افزار مورد نیاز: Mudbox 2014.

سرفصل ها و درس ها

مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • مقدمه و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox Sculpting Human Ears in Mudbox

  • آناتومی گوش The Anatomy of the Ear

  • تنظیم هواپیماهای تصویر Setting up Image Planes

  • شکل دادن به پایه گوش Shaping the Ear Base

  • مجسمه سازی ساختارهای اصلی گوش Sculpting the Main Ear Structures

  • از گوش دوباره استفاده کنید Retopologizing the Ear

  • اتمام مجسمه سازی گوش Finishing the Ear Sculpt

نمایش نظرات

نظری ارسال نشده است.

آموزش مجسمه سازی گوش های انسان در Mudbox
خرید اشتراک و دانلود خرید تکی و دانلود | 160,000 تومان (5 روز مهلت دانلود) زمان تقریبی آماده سازی لینک دانلود این دوره آموزشی حدود 5 تا 24 ساعت می باشد.
جزییات دوره
0h 46m
7
Pluralsight (پلورال سایت) pluralsight-small
24 تیر 1392 (آخرین آپدیت رو دریافت می‌کنید، حتی اگر این تاریخ بروز نباشد.)
-
از 5
دارد
دارد
دارد

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.