لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Figma for UX Design (2021)
Figma for UX Design (2021)
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
آیا از Figma برای بررسی و همکاری استفاده میکنید، از آن برای طراحی تعامل استفاده میکنید یا فقط نیاز به معرفی سریع این ابزار دارید؟ در این دوره، مدرس Eric Nordquist مراحل ایجاد پروژه ها را در Figma می دهد، سپس به شما نحوه استفاده از نمونه سازی، همکاری با طراحان دیگر و صادرات فایل های خود را نشان می دهد. اریک با معرفی Figma شروع می کند و تفاوت های نسخه آنلاین و دسکتاپ و همچنین نحوه طراحی یک فایل را توضیح می دهد. سپس تمام مراحل اصلی ایجاد یک پروژه مانند ایجاد قسمت hero، اعمال Auto Layout، استفاده از ماسک ها و موارد دیگر را پوشش می دهد. اریک نمونه سازی اولیه و نحوه استفاده از تعاملات و Smart Animate را توضیح می دهد. پس از بررسی نحوه استفاده از Figma برای کار با طراحان دیگر، او نکات مفیدی را در مورد نحوه صادرات فایل های شما به پایان می رساند.
سرفصل ها و درس ها
معرفی
Introduction
انتظارات
Expectations
مهاجرت به فیگما
Migrating to Figma
1. جهت گیری خود در Figma
1. Orienting Yourself within Figma
نمای کلی فایل طراحی
Overview of a design file
ایجاد اولین پروژه شما
Creating your first project
2. ایجاد پروژه
2. Project Creation
ایجاد سبک های پروژه
Creating project styles
استفاده از طرح بندی خودکار
Applying Auto Layout
ایجاد بخش قهرمان
Creating the hero section
استفاده از ماسک
Using masks
ایجاد یک دکمه واکنش گرا
Creating a responsive button
3. نمونه سازی، همکاری، و صادرات
3. Prototyping, Collaborating, and Exporting
نمونه سازی با Smart Animate
Prototyping with Smart Animate
در حال صادرات فایل ها
Exporting files
همکاری با ذینفعان
Collaborating with stakeholders
همکاری با طراحان دیگر
Working with other designers
Eric Nordquist یک روانشناس کاربردی با بیش از 15 سال تجربه UX است که محصولات فناوری را به بازار عرضه می کند.
زمان اریک در 500 شرکت فورچون به او آموخت که چگونه محصولات سازمانی و مصرفی را به موقع ارائه کند. اریک تیم های تحقیقاتی و طراحی در دل، جنرال موتورز، بوئینگ و رکسپیس را رهبری کرد. او آزمایش کاربر را در SA Technologies روی نمونههای اولیه واسط ماشین Warfighter انجام داد، به رشد تیم UX Dell کمک کرد که از سه عضو تیم به بیش از 150 نفر افزایش یافت، و در شراکت دل با Google هنگام معرفی کرومبوکهای خود مؤثر بود. بازار. در سالهای اخیر، اریک به دانشگاه وارد شده است و اکنون به عنوان دانشیار بالینی، و همچنین شریک در یک شرکت تحقیقاتی و طراحی UX در آستین، تگزاس، خدمت میکند.
نمایش نظرات