دوره به روز آوریل 2021.
*** در حال حاضر دارای طراح مواد ***
یک بخش کاملاً جدید، متشکل از 12 آموزش جدید Substance Designer، به دوره Substance Painter اضافه شده است. این بخش نحوه استفاده از Designer را به شما آموزش می دهد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه مواد خود را از Substance Designer به Substance Painter ببرید و در نتیجه به Unity صادر کنید، جایی که ما بافت های کف خود را با مواد بافتی که در Substance Designer ایجاد می کنیم جایگزین می کنیم.
*******************************************
*** اکنون شامل کیمیاگر مواد است ***
یک بخش کاملا جدید شامل 5 آموزش جدید کیمیاگر مواد به دوره نقاش مواد اضافه شده است. این بخش نحوه استفاده از کیمیاگر را به شما آموزش می دهد. همچنین به شما نشان می دهد که چگونه مواد خود را از Alchemist به Substance Painter ببرید و در نتیجه آن را به Unity صادر کنید.
*******************************************
کاری که قرار است در نقاش مواد انجام دهید:
ایجاد بافت برای بازی های ویدیویی به خودی خود یک هنر است. صرفاً بیرون کشیدن دارایی ها از یک فروشگاه آنلاین و رها کردن آنها در یک موتور بازی خارج از قفسه در صنعت رقابتی امروز کافی نیست. شما به مهارتهای هنری اساسی نیاز دارید، و اگر میخواهید در میان دیگران متمایز شوید، باید هنر خود را خلق کنید و مهارتهای خود را به مشتریان/کارفرمایان بالقوه ارائه دهید.
با 30 سال تجربه توسعه بازی در هنر و طراحی، به شما نشان خواهم داد که چگونه بافت های آماده بازی خود را از ابتدا ایجاد کنید. شما با اصول اولیه Substance Painter شروع خواهید کرد و به بافت سازی یک محیط بازی سه بعدی خیره کننده ارائه شده در Unity خواهید رفت. من تمام مدلها را برای دوره ارائه میکنم تا هر گونه اضطراب ناشی از مدلسازی داراییها را ابتدا از بین ببرم تا بتوانید صرفاً بر روی ایجاد بافت تمرکز کنید. شما از دارایی های کتابخانه استفاده نخواهید کرد.
طراحی/داستان/احساس:
ایجاد هنر بازی های ویدیویی در قلب این دوره قرار دارد، اما ایجاد تصاویر بصری فقط مربوط به هنر نیست، بلکه در مورد ایده ها و طرح هایی است که این هنر را ایجاد می کند. داستانی که می توانید از طریق تفسیر بصری بگویید و احساساتی که صحنه شما می تواند از طریق بافت و نور القا کند، نیز کلید ایجاد یک صحنه موفق است. من به شما تکنیک هایی را نشان می دهم که چگونه می توانید این را در کار بافت، نورپردازی و چیدمان صحنه خود منتقل کنید.
موارد فنی:
ما در Substance Painter تکسچرهای PBR (Physically Based Rendering) ایجاد می کنیم و آنها را در Unity می اندازیم و صحنه را با استفاده از بافت هایی که ایجاد کرده اید می سازیم. سپس شما را از طریق نورپردازی در یونیتی راهنمایی میکنم و به شما درک کاملی از نحوه عملکرد و نحوه تنظیم آن میدهم، و به شما نشان میدهم که چگونه عکسهای نمونه کار خیرهکننده را از Unity و Substance Painter ایجاد کنید.
این دوره برای هر کسی که به طور جدی مایل به دنبال کردن حرفه ای به عنوان هنرمند بافت/محیط در صنعت بازی است عالی است و مایل است روند بافت یک صحنه را با مواد و تکنیک های مختلف دنبال کند.
برای سطوح مبتدی تا متوسط مناسب است. هنرمندان پیشرفتهتر ممکن است متوجه شوند که شما در برخی مناطق از زمینهای قدیمی عبور میکنید، اما هنوز هم میتواند یک دوره آموزشی ارزشمند باشد. با گذشت زمان، دوره بهروزرسانیهای منظم را دریافت میکند و با تکنیکها و استانداردهای صنعت روند خود را ادامه میدهد. محتوای جدید نیز در آینده اضافه خواهد شد.
این یک دوره آموزشی مدلسازی یا انیمیشن شخصیت نیست. اینها رشته های بسیار خاصی در صنعت بازی هستند و در اینجا ما در درجه اول بر روی ایجاد بافت با جزئیات بسیار برای محیط ها تمرکز می کنیم.
توسعه دهنده بازی، کارگردان خلاق و نویسنده
نمایش نظرات