آموزش Grasshopper: نکات ، ترفندها و تکنیک ها

Grasshopper: Tips, Tricks, and Techniques

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: از زمان تاسیس ، افزونه Grasshopper برای Rhino 3D به طور مداوم در بین طراحان محبوبیت پیدا کرده است. این ویرایشگر الگوریتم گرافیکی دارای قابلیت هایی است که روند ایجاد مدل های پیچیده سه بعدی را خسته کننده و کارآمدتر می کند. در این مجموعه ، مربی والتر زسک به شما نشان می دهد که چگونه حتی با این پلاگین قدرتمند هوشمندانه کار کنید. تکنیک هایی را بدست آورید که به شما کمک کند چالش های رایج در Grasshopper را برطرف کنید و از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرید. هر هفته برای دریافت نکته جدید تنظیم کنید.

توجه: از آنجا که این مجموعه در حال انجام است ، بینندگان گواهی پایان کار دریافت نمی کنند.

سرفصل ها و درس ها

جدید این هفته New This Week

  • FlexHopper: ذرات FlexHopper: Particles

مقدمه Introduction

  • نکات ، ترفندها و تکنیک های Grasshopper Tips, tricks, and techniques for Grasshopper

قسمت های قبلی Previous Episodes

  • Leveraging NURBS: نمونه گیری Leveraging NURBS: Sampling

  • اهرمی کردن NURBS: فضای UVW Leveraging NURBS: UVW space

  • اهرمی کردن NURBS: مجدد اندازه گیری Leveraging NURBS: Reparameterization

  • اهرمی کردن NURBS: حل در هواپیما Leveraging NURBS: Solving on plane

  • Leveraging NURBS: به عنوان توابع ریاضی منحنی می شود Leveraging NURBS: Curves as math functions

  • Leveraging NURBS: سطوح یک درجه Leveraging NURBS: One-degree surfaces

  • استفاده از NURBS: NURBS یا مش؟ قسمت 1 Leveraging NURBS: NURBS or meshes? Part 1

  • استفاده از NURBS: NURBS یا مش؟ قسمت 2 Leveraging NURBS: NURBS or meshes? Part 2

  • اهرمی کردن NURBS: BREP چیست؟ Leveraging NURBS: What is BREP?

  • استفاده از NURBS: گزینه های جایگزین برای Boolean ، قسمت 1 Leveraging NURBS: Alternatives to Boolean, part 1

  • Leveraging NURBS: گزینه های جایگزین برای Boolean ، قسمت 2 Leveraging NURBS: Alternatives to Boolean, part 2

  • استفاده از NURBS: گزینه های جایگزین برای Boolean ، قسمت 3 Leveraging NURBS: Alternatives to Boolean, Part 3

  • Leveraging NURBS: استخراج هواپیما از منحنی ها Leveraging NURBS: Extracting planes from curves

  • Leveraging NURBS: استخراج هواپیما از سطح Leveraging NURBS: Extracting planes from surfaces

  • درک جهت دهی افست Understanding offset directionality

  • جبران منحنی های متغیر به طور مداوم Offsetting variable curves consistently

  • چند ضلعی ها را جبران می کند Offsetting polygons

  • فاصله برابر در امتداد منحنی برای پیوندها Equal spacing along a curve for linkages

  • ابزار صفحه بندی و نمونه گیری NURBS Paneling tools and NURBS sampling

  • شکستن ابزار پنل زدن Breaking down the paneling tools

  • صفحه سه بعدی قابل ساخت Buildable 3D paneling

  • درک مطلب ثبت نام در Grasshopper Understanding unrolling in Grasshopper

  • در حال نوشتن برنامه لغو خودکار Scripting your own unroller

  • باز شدن از ابتدا ، قسمت 1 Unfolding from scratch, part 1

  • باز شدن از ابتدا ، قسمت 2 Unfolding from scratch, part 2

  • چرا درختان داده؟ Why data trees?

  • درختان داده های عمدی Intentional data trees

  • نصب افزونه ها Installing plugins

  • ساخت: اصول پیچک Fabrication: Ivy fundamentals

  • ساخت: پیچک برای چندین قسمت Fabrication: Ivy for a multiple parts

  • ساخت: پیچک برای ساختن Fabrication: Ivy for fabrication

  • OpenNest OpenNest

  • پنکیک Pancake

  • انسان: تنظیم داده ها Human: Setting data

  • انسان: گرفتن داده Human: Getting data

  • شقایق: مبانی Anemone: Basics

  • شقایق: بدنه محدب Anemone: Convex hull

  • شقایق: محدب سفارشی Anenome: Custom convex

  • داخل شبکیه Intralattice

  • Metahopper Metahopper

  • کرومودوریس Chromodoris

  • برخورد با شاخه های خالی Dealing with empty branches

  • درختان داده به عنوان لیست Data trees as lists

  • تکرار به جای درختان داده Iteration instead of data trees

  • ورودی ها را مرتب می کند Sorting inputs

  • هندسه به درخت داده مرتب شده است Sorted geometry to data tree

  • درختان داده و برنامه نویسی Data trees and scripting

  • درختان داده به عنوان شاخص اصلی و شناسه Data trees as a master index and ID

  • مقدمه برداری Vector intro

  • مقدمه هواپیما Plane intro

  • ریاضیات وکتور ، قسمت 1 Vector math, part 1

  • ریاضیات وکتور ، قسمت 2 Vector math, part 2

  • فعالیت در سیستم های مختلف دکارتی Operating in different cartesian systems

  • سیستم های NURBS که در فضاهای پیچیده کار می کنند Operating in twisted spaces, NURBS systems

  • نصب کلاغ Installing Crow

  • تنظیم داده های آموزش در کلاغ Setting up training data in Crow

  • شبکه عصبی را در کلاغ آماده کنید Prep the neural network in Crow

  • شبکه را برای طبقه بندی قسمتهای صورت اعمال کنید Apply the network to classify face parts

  • با استفاده از طبقه بندی Using classification

  • Wallacei را نصب کنید Installing Wallacei

  • تنظیم Wallacei Setting up Wallacei

  • اهداف والاسی Wallacei goals

  • تنظیم گل والاسی Wallacei goal tuning

  • خروجی والاسی Wallacei output

  • مشبک بافنده Weaverbird meshing

  • مش + و ویرایش مش Mesh+ and mesh editing

  • NGon: متقابل NGon: Reciprocal

  • NGon: متقابل 3D NGon: Reciprocal 3D

  • AXOLOTL: مطابق AXOLOTL: Conformal

  • Opossum: کنترل Opossum: Control

  • AXOLOTL: شاخه ای صاف AXOLOTL: Smooth branching

نمایش نظرات

آموزش Grasshopper: نکات ، ترفندها و تکنیک ها
جزییات دوره
5h 12m
73
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
9,832
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Walter Zesk
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Walter Zesk Walter Zesk

طراح ، پروفسور و موسس آزمایشگاه Conform

والتر زسک استاد کالج طراحی مهندسی JWU و بنیانگذار آزمایشگاه Conform است.

تحقیقات و کارهای حرفه ای او مرز بین طراحی و مهندسی را در بر می گیرد و عمدتا بر استفاده از فناوری های نوظهور برای توسعه سیستم های پارامتری محصولات متمرکز است.

به عنوان دانشجوی کارشناسی ارشد ، او در اختراع یک سیستم پارامتری کیریگامی همکاری کرد که در خط تولید Seeyond ، که اکنون متعلق به 3form است ، توسعه یافت. والتر به عنوان بنیانگذار آزمایشگاه سازگار ، مشاوره ای در زمینه اتوماسیون طراحی و فناوری های تولید مستقیم ارائه می دهد.

قبل از پیوستن به دانشگاه جانسون ولز در سال 2015 ، او در مدرسه طراحی رود آیلند (RISD) و کالج معماری بوستون تدریس می کرد.