آموزش Houdini to Unity: خط تولید پیشرفته

Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Houdini و Unity دو ابزار استاندارد صنعت برای Visual FX و توسعه بازی هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه آنها را ترکیب کنید و یک خط لوله حرفه ای ایجاد کنید تا سریعتر از همیشه دارایی های بازی خود را تولید کنید. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 4 ثانیه رئوس مطالب دوره و راه اندازی پروژه 19 متر 16 ساله بازی تنظیم هنر 27m 35s برنامه نویسی Unity Mini 56 متر 35s پروژه Houdini و HDA را شروع کنید 40 متر 33s عبارات و کدگذاری Houdini 1 ساعت و 3 دقیقه 49 ثانیه اسکریپت نویسی Houdini Pre و Post Render 57 متر 7 ثانیه کدگذاری پردازش پرونده اصلی Unity 36m 58s تست نهایی و تنظیمات 57m 28s دکمه های Bulk Render را ایجاد کنید 22m 40s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

رئوس مطالب دوره و راه اندازی پروژه Course Outline and Project Setup

  • بررسی اجمالی دوره سطح بالا High Level Course Overview

  • کنوانسیون های مهم نامگذاری Important Naming Conventions

  • راه اندازی پروژه Unity Unity Project Setup

  • راه اندازی پروژه Houdini Houdini Project Setup

بازی تنظیم هنر Game Art Setup

  • جنبه های بازی Aspects of the Game

  • Prefab کشتی را ایجاد کنید Create Ship Prefab

  • Warp Art Effect ایجاد کنید Create Warp Art Effect

  • Warp Prefab ایجاد کنید Create Warp Prefab

  • Explosion Art و Prefab ایجاد کنید Create Explosion Art and Prefab

  • Projectile Art و Prefab ایجاد کنید Create Projectile Art and Prefab

  • Enemy Art و Prefab را ایجاد کنید Create Enemy Art and Prefab

  • پیشوندهای Target و Cursor را ایجاد کنید Create Target and Cursor Prefabs

برنامه نویسی Unity Mini Coding Unity Mini-game

  • پوشش اهداف Covering the Goals

  • اشکال زدایی در Visual Studio Debugging in Visual Studio

  • نوشتارهای خرد را ایجاد کنید Create Stub Scripts

  • اجزای کشتی را اضافه کنید Add Ship Components

  • کامپوننت PlayerControls را رمزگذاری کنید Code the PlayerControls Component

  • کامپوننت LookAt2d را کد کنید Code the LookAt2d Component

  • کامپوننت FollowMouse را کد کنید Code the FollowMouse Component

  • کامپوننت GenericFX را کد کنید Code the GenericFX Component

  • کامپوننت DropCollider را کد کنید Code the DropCollider Component

  • شروع به کدگذاری مapلفه WeaponSystem کنید Start Coding the WeaponSystem Component

  • کامپوننت WeaponSystem را تمام کنید Finish the WeaponSystem Component

  • کامپوننت ExplosionSpawner را کدگذاری کنید Code the ExplosionSpawner Component

پروژه Houdini و HDA را شروع کنید Start Houdini Project and HDA

  • پوشش اهداف کلی Covering Overall Goals

  • کانالهای جهانی هودینی ایجاد کنید Create Houdini Global Channels

  • کانالهای جهانی را پر کنید Populate the Global Channels

  • شبکه های فرعی COP و HDA را شروع کنید Start the COP and HDA Subnetworks

  • شبکه COP_FX را راه اندازی کنید Start the COP_FX Network

  • شروع به ایجاد HDA کنید Start to Create the HDA

  • GEO ، نور و دوربین را اضافه کنید Add GEO, Light, and Camera

  • ورودی های HDA را تغییر دهید Modify the Inputs of the HDA

  • شبکه های ROP و COP را اضافه کنید Add ROP and COP Networks

  • رابط کاربری HDA خود را ایجاد کنید Build out the UI of Your HDA

  • بررسی ماژول و آنچه در آینده است Module Review and What's Coming

عبارات و کدگذاری Houdini Houdini Expressions and Coding

  • اهداف ماژول Module Goals

  • HScript و Python Primer HScript and Python Primer

  • پایتون ادامه داد Python Continued

  • دوربین را با پایتون کنترل کنید Control the Camera with Python

  • هندسه را با پایتون جدا کنید Isolate Geometry with Python

  • با پایتون کنترل های پویا ایجاد کنید Create Dynamic Controls with Python

  • ROP های مرجع با HScript Reference ROPs with HScript

  • HDA را با عبارات HScript پر کنید Populate HDA with HScript Expressions

  • کانالهای ROP را با عبارات پر کنید Populate ROP Channels with Expressions

  • عبارات ROP ادامه دارد ROP Expressions Continued

  • بررسی ماژول Module Review

اسکریپت نویسی Houdini Pre و Post Render Houdini Pre and Post Render Scripting

  • اهداف ماژول Module Goals

  • ساخت نام پرونده با پایتون Build Filename with Python

  • برای ساخت افکت Warp از Compositor استفاده کنید Use Compositor to Build Warp Effect

  • برای بارگیری مجدد تصاویر از پایتون استفاده کنید Use Python to Reload Images

  • Global Params را با پایتون به روز کنید Update Gloabl Params with Python

  • انیمیشن های Keyframe Stretch COP Stretch COP Keyframe Animations

  • روش کشش را شبه کد کنید Pseudocode the Stretch Method

  • روش کشش را کدگذاری کنید Code the Stretch Method

  • عملکرد StretchKeys () را کامل کنید Complete the StretchKeys() Function

  • اسکریپتهای پاکسازی پرونده File Cleanup Scripts

  • اسکریپتهای پاکسازی پرونده را امتحان کنید Test File Cleanup Scripts

  • بررسی ماژول Module Review

کدگذاری پردازش پرونده اصلی Unity Coding the Unity Main File Processing

  • اهداف ماژول Module Goals

  • Unity رویدادهای پس از پردازش Unity Post-processing Events

  • کد شبه را اضافه کنید Add the Pseudocode

  • روش Helper را ایجاد کنید Create the Helper Method

  • روش Callback را کدگذاری کنید Code the Callback Method

  • کدگذاری روش اصلی پردازش را شروع کنید Begin Coding the Main Processing Method

  • ادامه کدگذاری روش اصلی پردازش Continue Coding the Main Processing Method

  • کدگذاری Keyframes Coding the Keyframes

  • کدگذاری کنترلر و ایالات Coding the Controller and States

  • برنامه نویسی انتقال Coding the Transitions

  • افزودن م Customلفه های سفارشی مخصوص کلاس Adding Class-specific Custom Components

  • در حال آزمایش کد شما Testing Your Code

  • بررسی ماژول Module Review

تست نهایی و تنظیمات Final Testing and Adjustments

  • اهداف ماژول Module Goals

  • جایگزینی کشتی اصلی Replacing the Main Ship

  • جایگزین کردن مکان نما Replacing the Cursor

  • جایگزینی انفجار Replacing the Explosion

  • جایگزینی هدف Replacing the Target

  • جایگزینی هدف ادامه داشت Replacing the Target Continued

  • جایگزینی پرتابه Replacing the Projectile

  • جایگزینی دشمن Replacing the Enemy

  • کدگذاری جلوه Warp شما Coding Your Warp Effect

  • تست بازی و بررسی ماژول Play-testing and Module Review

دکمه های Bulk Render را ایجاد کنید Create Bulk Render Buttons

  • اهداف ماژول Module Goals

  • تنظیمات و ابزارهای قفسه Adjustments and Shelf Tools

  • ایجاد شبه کد انبوه Create Bulk Render Pseudocode

  • روش اصلی را کدگذاری کنید Code the Main Method

  • روش یاور دوم را رمزگذاری کنید Code the Second Helper Method

  • روش اصلی Render و Comp را کدگذاری کنید Code the Main Render and Comp Method

  • درحال آزمایش ویژگی رندر انبوه Testing the Bulk Render Feature

  • بررسی ماژول و افکار نهایی Module Review and Final Thoughts

نمایش نظرات

آموزش Houdini to Unity: خط تولید پیشرفته
جزییات دوره
6h 23m
90
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar