آموزش Houdini to Unity: خط تولید پیشرفته

Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره: Houdini و Unity دو ابزار استاندارد صنعت برای Visual FX و توسعه بازی هستند. این دوره به شما می آموزد که چگونه آنها را ترکیب کنید و یک خط لوله حرفه ای ایجاد کنید تا سریعتر از همیشه دارایی های بازی خود را تولید کنید. همه را بزرگ کنید بررسی اجمالی دوره 1 متر و 4 ثانیه رئوس مطالب دوره و راه اندازی پروژه 19 متر 16 ساله بازی تنظیم هنر 27m 35s برنامه نویسی Unity Mini 56 متر 35s پروژه Houdini و HDA را شروع کنید 40 متر 33s عبارات و کدگذاری Houdini 1 ساعت و 3 دقیقه 49 ثانیه اسکریپت نویسی Houdini Pre و Post Render 57 متر 7 ثانیه کدگذاری پردازش پرونده اصلی Unity 36m 58s تست نهایی و تنظیمات 57m 28s دکمه های Bulk Render را ایجاد کنید 22m 40s علائم تجاری و نام تجاری اشخاص ثالث ذکر شده در این دوره متعلق به صاحبان مربوطه می باشند و Pluralsight وابسته یا تأیید شده توسط این احزاب نیست.

سرفصل ها و درس ها

بررسی اجمالی دوره Course Overview

  • بررسی اجمالی دوره Course Overview

رئوس مطالب دوره و راه اندازی پروژه Course Outline and Project Setup

  • بررسی اجمالی دوره سطح بالا High Level Course Overview

  • کنوانسیون های مهم نامگذاری Important Naming Conventions

  • راه اندازی پروژه Unity Unity Project Setup

  • راه اندازی پروژه Houdini Houdini Project Setup

بازی تنظیم هنر Game Art Setup

  • جنبه های بازی Aspects of the Game

  • Prefab کشتی را ایجاد کنید Create Ship Prefab

  • Warp Art Effect ایجاد کنید Create Warp Art Effect

  • Warp Prefab ایجاد کنید Create Warp Prefab

  • Explosion Art و Prefab ایجاد کنید Create Explosion Art and Prefab

  • Projectile Art و Prefab ایجاد کنید Create Projectile Art and Prefab

  • Enemy Art و Prefab را ایجاد کنید Create Enemy Art and Prefab

  • پیشوندهای Target و Cursor را ایجاد کنید Create Target and Cursor Prefabs

برنامه نویسی Unity Mini Coding Unity Mini-game

  • پوشش اهداف Covering the Goals

  • اشکال زدایی در Visual Studio Debugging in Visual Studio

  • نوشتارهای خرد را ایجاد کنید Create Stub Scripts

  • اجزای کشتی را اضافه کنید Add Ship Components

  • کامپوننت PlayerControls را رمزگذاری کنید Code the PlayerControls Component

  • کامپوننت LookAt2d را کد کنید Code the LookAt2d Component

  • کامپوننت FollowMouse را کد کنید Code the FollowMouse Component

  • کامپوننت GenericFX را کد کنید Code the GenericFX Component

  • کامپوننت DropCollider را کد کنید Code the DropCollider Component

  • شروع به کدگذاری مapلفه WeaponSystem کنید Start Coding the WeaponSystem Component

  • کامپوننت WeaponSystem را تمام کنید Finish the WeaponSystem Component

  • کامپوننت ExplosionSpawner را کدگذاری کنید Code the ExplosionSpawner Component

پروژه Houdini و HDA را شروع کنید Start Houdini Project and HDA

  • پوشش اهداف کلی Covering Overall Goals

  • کانالهای جهانی هودینی ایجاد کنید Create Houdini Global Channels

  • کانالهای جهانی را پر کنید Populate the Global Channels

  • شبکه های فرعی COP و HDA را شروع کنید Start the COP and HDA Subnetworks

  • شبکه COP_FX را راه اندازی کنید Start the COP_FX Network

  • شروع به ایجاد HDA کنید Start to Create the HDA

  • GEO ، نور و دوربین را اضافه کنید Add GEO, Light, and Camera

  • ورودی های HDA را تغییر دهید Modify the Inputs of the HDA

  • شبکه های ROP و COP را اضافه کنید Add ROP and COP Networks

  • رابط کاربری HDA خود را ایجاد کنید Build out the UI of Your HDA

  • بررسی ماژول و آنچه در آینده است Module Review and What's Coming

عبارات و کدگذاری Houdini Houdini Expressions and Coding

  • اهداف ماژول Module Goals

  • HScript و Python Primer HScript and Python Primer

  • پایتون ادامه داد Python Continued

  • دوربین را با پایتون کنترل کنید Control the Camera with Python

  • هندسه را با پایتون جدا کنید Isolate Geometry with Python

  • با پایتون کنترل های پویا ایجاد کنید Create Dynamic Controls with Python

  • ROP های مرجع با HScript Reference ROPs with HScript

  • HDA را با عبارات HScript پر کنید Populate HDA with HScript Expressions

  • کانالهای ROP را با عبارات پر کنید Populate ROP Channels with Expressions

  • عبارات ROP ادامه دارد ROP Expressions Continued

  • بررسی ماژول Module Review

اسکریپت نویسی Houdini Pre و Post Render Houdini Pre and Post Render Scripting

  • اهداف ماژول Module Goals

  • ساخت نام پرونده با پایتون Build Filename with Python

  • برای ساخت افکت Warp از Compositor استفاده کنید Use Compositor to Build Warp Effect

  • برای بارگیری مجدد تصاویر از پایتون استفاده کنید Use Python to Reload Images

  • Global Params را با پایتون به روز کنید Update Gloabl Params with Python

  • انیمیشن های Keyframe Stretch COP Stretch COP Keyframe Animations

  • روش کشش را شبه کد کنید Pseudocode the Stretch Method

  • روش کشش را کدگذاری کنید Code the Stretch Method

  • عملکرد StretchKeys () را کامل کنید Complete the StretchKeys() Function

  • اسکریپتهای پاکسازی پرونده File Cleanup Scripts

  • اسکریپتهای پاکسازی پرونده را امتحان کنید Test File Cleanup Scripts

  • بررسی ماژول Module Review

کدگذاری پردازش پرونده اصلی Unity Coding the Unity Main File Processing

  • اهداف ماژول Module Goals

  • Unity رویدادهای پس از پردازش Unity Post-processing Events

  • کد شبه را اضافه کنید Add the Pseudocode

  • روش Helper را ایجاد کنید Create the Helper Method

  • روش Callback را کدگذاری کنید Code the Callback Method

  • کدگذاری روش اصلی پردازش را شروع کنید Begin Coding the Main Processing Method

  • ادامه کدگذاری روش اصلی پردازش Continue Coding the Main Processing Method

  • کدگذاری Keyframes Coding the Keyframes

  • کدگذاری کنترلر و ایالات Coding the Controller and States

  • برنامه نویسی انتقال Coding the Transitions

  • افزودن م Customلفه های سفارشی مخصوص کلاس Adding Class-specific Custom Components

  • در حال آزمایش کد شما Testing Your Code

  • بررسی ماژول Module Review

تست نهایی و تنظیمات Final Testing and Adjustments

  • اهداف ماژول Module Goals

  • جایگزینی کشتی اصلی Replacing the Main Ship

  • جایگزین کردن مکان نما Replacing the Cursor

  • جایگزینی انفجار Replacing the Explosion

  • جایگزینی هدف Replacing the Target

  • جایگزینی هدف ادامه داشت Replacing the Target Continued

  • جایگزینی پرتابه Replacing the Projectile

  • جایگزینی دشمن Replacing the Enemy

  • کدگذاری جلوه Warp شما Coding Your Warp Effect

  • تست بازی و بررسی ماژول Play-testing and Module Review

دکمه های Bulk Render را ایجاد کنید Create Bulk Render Buttons

  • اهداف ماژول Module Goals

  • تنظیمات و ابزارهای قفسه Adjustments and Shelf Tools

  • ایجاد شبه کد انبوه Create Bulk Render Pseudocode

  • روش اصلی را کدگذاری کنید Code the Main Method

  • روش یاور دوم را رمزگذاری کنید Code the Second Helper Method

  • روش اصلی Render و Comp را کدگذاری کنید Code the Main Render and Comp Method

  • درحال آزمایش ویژگی رندر انبوه Testing the Bulk Render Feature

  • بررسی ماژول و افکار نهایی Module Review and Final Thoughts

نمایش نظرات

Pluralsight (پلورال سایت)

Pluralsight یکی از پرطرفدارترین پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که به میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهند و به روز رسانی کنند. این پلتفرم دوره‌های آموزشی در زمینه‌های فناوری اطلاعات، توسعه نرم‌افزار، طراحی وب، مدیریت پروژه، و موضوعات مختلف دیگر را ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های برجسته Pluralsight، محتوای بروز و با کیفیت آموزشی آن است. این پلتفرم با همکاری با توسعه‌دهندگان و کارشناسان معتبر، دوره‌هایی را ارائه می‌دهد که با توجه به تغییرات روزافزون در صنعت فناوری، کاربران را در جریان آخرین مفاهیم و تکنولوژی‌ها نگه می‌دارد. این امر به کاربران این اطمینان را می‌دهد که دوره‌هایی که در Pluralsight می‌پذیرند، با جدیدترین دانش‌ها و تجارب به روز شده‌اند.

آموزش Houdini to Unity: خط تولید پیشرفته
جزییات دوره
6h 23m
90
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
-
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar