لطفا جهت اطلاع از آخرین دوره ها و اخبار سایت در
کانال تلگرام
عضو شوید.
آموزش Cinema 4D: تکنیک های X-Particles و Redshift
Cinema 4D: X-Particles and Redshift Techniques
نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره:
مشاهده روشهای متوسط و پیشرفته مورد استفاده برای ساخت صحنه با استفاده از گردش کار Redshift برای X-Particles. مربی Ryan McCauley یک پروژه کامل را به نمایش می گذارد و صحنه ای را با استفاده از امیترها ، xpInfectio و Explosia FX می سازد. وی نحوه ارائه صحنه با استفاده از عناصر داده X-Particles با گره های داده کاربر در Redshift را نشان می دهد. رایان همچنین با استفاده از حافظه پنهان و VDB برای وارد کردن شبیه سازی ذرات ، از طریق راه های سرعت بخشیدن به گردش کار و lookdev ، امکان پخش سریعتر را فراهم می کند که دسترسی به داده های رندر لازم را حفظ می کند. بیشتر این روش ها به سیستم های ذره ای دیگر از جمله ذرات C4D داخلی ، ذرات تفکر و شبیه سازی های Houdini منتقل می شوند.
موضوعات شامل:
استفاده از X-Particles برای تولید ذرات li>
ارائه ذرات با برچسب RS Object
تغییر ظاهر ذرات با xpInfectio
ارائه xpTrails
استفاده از Explosia برای افزودن جلوه های جالب li>
ارائه Explosia FX با استفاده از Redshift
وارد کردن داده های Explosia FX
استفاده از ذرات برای انتشار مواد منفجره li>
وارد کردن ، صادر کردن و استفاده از VDB ها li>
تکنیک های ذخیره سازی li>
نقشه های راس C4D
سرفصل ها و درس ها
مقدمه
Introduction
با X-Particles و Redshift هم سطح شوید
Level up with X-Particles and Redshift
آنچه باید بدانید
What you should know
نکات گردش کار
Workflow tips
1. تنظیمات اولیه ذرات
1. Initial Particle Setups
پیاده روی صحنه
Scene walk-through
تنظیم سطح را دنبال کنید
Follow Surface setup
اهمیت گروه ها
The importance of groups
برخورد ذرات
Particle collisions
عبور ذرات
Passing particles
ذرات اتمی
Atomic particles
دنباله ها
Trails
محدودیت ذرات
Particle constraints
بستگی به عفونت
Incubating to infection
2. داده های کاربر در Redshift
2. User Data in Redshift
تصمیم گیری و ذخیره داده ها
Data decisions and caching
گره داده های کاربر
User Data nodes
استفاده از داده های رنگی برای هدایت سایه بانها
Using color data to drive shaders
پیاده سازی مسیرها و خطوط ارسالی
Rendering trails and splines
با استفاده از داده های مقیاس
Using scalar data
یک سایه بان برای حکمرانی بر همه گروه ها
One shader to rule all groups
3. انفجار FX
3. Explosia FX
ایجاد سیم های دود با Explosia
Creating smoke sims with Explosia
سیم کارتهای ذخیره
Caching sims
وارد کردن VDB به Redshift
Importing VDBs to Redshift
ساخت سایه بانهای VDB
Building VDB shaders
ارائه مقادیر
Rendering volumes
4- مواد اتمی
4. Atom Materials
سایه بان پایه Atom
Base Atom shader
ایجاد یک نقشه نقشه vertex
Building a vertex map setup
جابجایی رانندگی با نقشه های vertex
Driving displacement with vertex maps
استفاده از نقشه های vertex برای رانندگی سایه بانها
Using vertex maps to drive shaders
نکات و ترفندهای گردش کار نقشه Vertex
Vertex map workflow tips and tricks
5. ارائه نهایی
5. Final Rendering
مونتاژ صحنه نهایی
Final scene assembly
محیط و دوربین
Environment and cameras
Redshift post FX
Redshift post FX
نمونه گیری زمان ارائه
Render time sampling
تنظیمات ارائه نهایی و EXR ها
Final render settings and EXRs
نتیجه
Conclusion
با X-Particles و Redshift بیشتر کاوش کنید
Explore further with X-Particles and Redshift
مهارت های ارتباطی بصری و شیوه طراحی رایان در زندگی قبلی وی به عنوان یک نوازنده کار شکل گرفته است. با 15 سال تجربه در عرصه های تجاری ، شرکتی و رویدادهای زنده ، او با یادگیری مداوم نرم افزارها و تکنیک های جدید به پیشرفت در صنعت خود ادامه داده است. رایان همیشه برای یک داستان خوب ، دوست دارد بتواند از انیمیشن و ویرایش برای زنده کردن جلوه های بصری استفاده کند.
نمایش نظرات