آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی

Sculpting a Game Environment

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: بیاموزید که چگونه هنرمندان بازی با انواع نرم افزارها برای ایجاد دارایی های مورد استفاده در بازی های دنیای واقعی کار می کنند ، در حالی که شما یک محیط منحصر به فرد خود را مجسمه می کنید. مایک پورتر 20 ساله باسابقه صنعت بازی است و در Microsoft و Super X Studios حضور دارد ، و در آنجا مشغول کار بر روی خصوصیاتی مانند Counter-Strike: Condition Zero و Halo 3 به روند توسعه او نگاهی بیندازید ، زیرا او شما را در روند طراحی در فتوشاپ ، مدل سازی و مجسمه سازی در ZBrush و ارائه دارایی برای قرار دادن در یک موتور بازی مانند Unreal راهنمایی می کند. نتیجه نهایی یک برش عمودی ساده از یک محیط بازی است ، اما هدف نهایی این است که به هنرمندان جدید و میانی بازی نشان دهیم که چگونه مفاهیم در طول زمان تکامل می یابند ، از چه دامهایی جلوگیری می کنند و چگونه می توان تکنیک های جدید را در یک گردش کار موجود ادغام کرد.
موضوعات شامل:
  • جمع آوری منابع
  • ایجاد قلم مو و طرح های کوچک در فتوشاپ
  • کار با ZBrush ZModeler
  • جزئیات کف ، دیوارها ، پله ها و جزئیات سطح
  • روشنایی
  • ارائه صحنه خود

سرفصل ها و درس ها

مقدمه Introduction

  • خوش آمدی Welcome

  • الزامات و توصیه ها Requirements and recommendations

1. مجموعه مرجع مفهوم 1. Concept Reference Collection

  • درباره منابع About references

  • جمع آوری منابع Collecting references

2. مفهوم خشن فتوشاپ 2. Photoshop Rough Concept

  • ایجاد سند فتوشاپ Creating a Photoshop document

  • یک برس جدید ایجاد کنید Create a new brush

  • ایجاد ریز عکسها Creating thumbnails

  • کار با چشم انداز Working with perspective

  • انتخاب مفهوم Concept choice

3. توسعه مفهوم ZBrush 3. ZBrush Concept Development

  • تنظیم یک سند ZBrush برای پروژه خود Setting up a ZBrush document for your project

  • همکاری با ZModeler Working with ZModeler

  • جزئیات کف Detailing the floor

  • جزئیات دیوارها Detailing the walls

  • ایجاد پله ها Creating the stairs

  • ایجاد قطعات لهجه Creating the accent pieces

  • ایجاد مجسمه سازی سر Creating head sculpt

  • ایجاد جزئیات سطح Creating surface detail

  • نهایی کردن مفهوم Finalizing the concept

4. نهایی کردن صحنه شما 4. Finalizing Your Scene

  • صحنه خود را روشن کنید Lighting your scene

  • کار با BPR Working with BPR

  • ارائه نهایی Final Render

نتیجه Conclusion

  • خلاصه Summary

نمایش نظرات

آموزش مجسمه سازی یک محیط بازی
جزییات دوره
2h 24m
22
Linkedin (لینکدین) Linkedin (لینکدین)
(آخرین آپدیت)
23,135
- از 5
ندارد
دارد
دارد
Mike Porter
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Mike Porter Mike Porter

مایک پورتر مدیرعامل Skilltree NZ است. مایک 20 سال توسعه بازی ، 6 سال آموزش عالی و بیش از 20 سال تجربه مدیریت را به عنوان مدیرعامل به ارمغان می آورد. Skilltree ارائه دهنده ی یادگیری مبتنی بر پروژه است ، و متخصص در محتوای Steam است. هدف آنها ارائه تجربیات معنی دار برای دانشجویان از طریق مربیگری ، کاربرد عملی تئوری و اندازه کلاسهای کوچک است. پیش از این ، مایک به عنوان رهبر برنامه در مدرسه طراحی مدیا کار می کرد ، و در صنعت بازی های ویدئویی از جمله موقعیت های هنری محیط در مایکروسافت و یک طراح سطح در Ritual Entertainment ، چندین موقعیت مختلف را در اختیار داشت. مایک علاقه زیادی به بازی ها ، فیلم ها ، آرایش جلوه های ویژه و جلوه های دیجیتالی و عملی فیلم ها دارد. او همچنین یک هنرمند سنتی است که از نقاشی و مجسمه سازی لذت می برد.