نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
در این دوره ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه با استفاده از 3D Studio Max 2017 ، Substance Painter 2 و Unity 5 یک پایه زیبا و آماده برای توسعه بازی های مدرن ایجاد کنید. نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5 ایجاد بهترین مدل prop برای توسعه بازی های ویدیویی می تواند یک کار پیچیده برای درک کامل آن باشد. تعداد زیادی شمارش ، باز کردن ، پخت ، بافت و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که همه باید به درستی تنظیم شوند ، در غیر این صورت قطعه نهایی بازی شما دارای اشکال است. این دوره ، Game Prop Texturing Fundamentals ، به شما کمک می کند آن مفاهیم مختلف دشوار را حل و درک کنید. شما خواهید آموخت که چگونه یک مدل کم و ساده پلی ساده ایجاد کنید و چه نوع شمارش چند ضلعی یا مثلثی داشته باشید. شما همچنین یاد خواهید گرفت که چگونه در Substance Painter جزئیات را از مدل high poly خود کاملاً باز کنید و بپزید. سرانجام ، شما با استفاده از بسیاری از روشهای رویه ای برای ایجاد یک بازی بازی ، تکسچرهایی را در داخل Substance Painter ایجاد خواهید کرد که می توانید آن را در Unity 5 وارد کنید. در پایان این دوره ، شما می توانید لوازم جانبی مفصلی را که برای محیط های بازی آماده هستند ایجاد کنید. . نرم افزار مورد نیاز: zbrush 4r7، Substance Painter 2، 3Ds Max 2017، Unity 5.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
ساخت مدل Low Poly
Building the Low Poly Model
-
کاهش High Poly
Reducing the High Poly
-
ردیف مدل پایه با High Poly
Lining up Base Model with High Poly
-
پالایش مدل Low Poly
Refining the Low Poly Model
-
تمیز کردن بالا
Cleaning up the Top
-
تمیز کردن فضای داخلی
Cleaning up the Interior
-
از مش طل استفاده کنید
Retopologizing the Gold mesh
باز کردن مدل
Unwrapping the Model
-
آماده شدن برای باز کردن بسته بندی
Preparing for Unwrapping
-
باز کردن بسته بندی بهترین روش ها
Unwrapping Best Practices
-
در حال باز کردن بسته شدن
Finishing Unwrapping
-
بسته بندی یک بسته بندی
Packing an Unwrap
مقدمه ای بر نقاش مواد و پخت
Introduction to Substance Painter and Baking
-
آماده شدن برای پخت
Preparing to Bake
-
نامگذاری برای پخت
Naming for Baking
-
پخت در ماده نقاش
Baking in Substance Painter
-
ارائه در Substance Painter
Presenting in Substance Painter
-
شناخت PBR و Substance Painter
Understanding PBR and Substance Painter
بافت در داخل ماده نقاش
Texturing Inside Substance Painter
-
ماسک ها ، لایه ها و بافت های رویه ای
Masks, Layers, and Procedural Textures
-
ژنراتور برای حفره ها و لبه ها
Generators for Cavities and Edges
-
مدل سازی گوهر و افزودن مواد گسیل کننده
Modeling the Gem and Adding Emissive Materials
-
افزودن بافت های عکاسی
Adding Photographic Textures
-
مدل سازی طلا
modeling the Gold
-
پالایش طلا و سنگ
Refining the Gold and Stone
-
تکمیل بافت
Finishing the Texture
قرار دادن دارایی به وحدت
Putting the Asset into Unity
-
مقدمه ای برای وحدت و صادرات بافت
Intro to Unity and Exporting Textures
-
تنظیم مواد و مش در وحدت
Setting up Materials and Meshes in Unity
نمایش نظرات