نکته:
آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیویی برای نمایش وجود ندارد.
توضیحات دوره:
با 12 اصل انیمیشن پایه محکمی برای ایجاد انیمیشن عالی بدست آورید. این دوره با مطالعه اصول با استفاده از انیمیشن دیجیتالی فریم به فریم و سنتی با استفاده از Adobe's Animate CC به شما کمک می کند. نرم افزار مورد نیاز: متحرک ... به ایجاد انیمیشن دو بعدی عالی علاقه دارید ، اما نمی دانید از کجا یا چگونه شروع کنید؟ این دوره ، Animate CC Animations Techniques ، شما را با یک پایه محکم در اصول سنتی انیمیشن شروع می کند. در ابتدا ، شما چندین تمرین انیمیشن را از یک توپ تندرست ساده ، به یک انیمیشن پیچیده شامل مکانیک بدن ، به یک عکس متحرک متحرک چهره خواهید داشت. در مرحله بعدی ، با گذراندن این تمرینات ، 12 اصل انیمیشن و نحوه کار آنها با یکدیگر برای ایجاد انیمیشن جذاب را بررسی خواهید کرد. سرانجام ، شما در مورد کمانها و گلدانها یاد خواهید گرفت ، و نحوه انیمیشن یک شخصیت اصلی را از ابتدا تا انتها بررسی خواهید کرد. با پایان این دوره ، شما یک پایه محکم برای ایجاد انیمیشن های خود خواهید داشت. نرم افزار مورد نیاز: Animate CC.
سرفصل ها و درس ها
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
-
بررسی اجمالی دوره
Course Overview
توپ بدنام بدنام
The Infamous Bouncing Ball
-
مبانی انیمیشن در Animate CC
The Basics of Animating in Animate CC
-
مسدود کردن در Keyframes
Blocking in Keyframes
-
افزودن Slow-in و Slow-out
Adding Slow-in and Slow-out
-
اضافه کردن کشش کدو
Adding Squash Stretch
-
متحرک سازی مجدد توپ تندرست قسمت 1
Re-animating the Bouncing Ball Part 1
-
متحرک سازی مجدد توپ تندرست قسمت 2
Re-animating the Bouncing Ball Part 2
بازگشت توپ تندرست
Return of the Bouncing Ball
-
اضافه کردن ویژگی های شخصیت به توپ تندرست قسمت 1
Adding Character Features to the Bouncing Ball Part 1
-
اضافه کردن ویژگی های شخصیت به توپ تندرست قسمت 2
Adding Character Features to the Bouncing Ball Part 2
-
اضافه کردن ویژگی های شخصیت به توپ تندرست قسمت 3
Adding Character Features to the Bouncing Ball Part 3
-
افزودن دم قسمت 1
Adding a Tail Part 1
-
افزودن دم قسمت 2
Adding a Tail Part 2
-
اصلاح زمانبندی قسمت 1
Modifying the Timing Part 1
-
اصلاح زمان بندی قسمت 2
Modifying the Timing Part 2
-
احیای دم
Reanimating the Tail
-
قوس
Arcs
اصول طراحی انیمیشن
The Design Principles of Animation
-
نقاشی جامد
Solid Drawing
-
درخواست
Appeal
-
طراحی یک شخصیت با اصول
Designing a Character with Principles
-
صحنه سازی
Staging
کمان و شکارچی
Arcs and Antics
-
تنظیم کلیدهای اصلی
Setting the Primary Keyframes
-
اضافه کردن Inbetweens
Adding the Inbetweens
-
پیش بینی
Anticipation
-
پالایش زمان و فاصله
Refining Timing and Spacing
-
افزودن چهره
Adding the Face
-
افزودن دامن
Adding a Skirt
-
اضافه کردن مو
Adding Hair
-
بازخوانی و تغییر
Recap and Variation
متحرک سازی چهره با اصول
Animating a Face with Principles
-
تنظیم کلیدهای اصلی
Setting the Primary Keyframes
-
زمان بندی کلیدهای اصلی
Timing the Primary Keyframes
-
پر کردن Inbetweens
Filling out the Inbetweens
-
جزئیات صورت مستقیم جلو
Detailing the Face Straight Ahead
-
جزئیات ژست چهره برای ژست گرفتن قسمت 1
Detailing the Face Pose to Pose Part 1
-
جزئیات ژست چهره برای ژست گرفتن قسمت 2
Detailing the Face Pose to Pose Part 2
-
پالایش و همپوشانی قسمت 1
Refining and Overlap Part 1
-
پالایش و همپوشانی قسمت 2
Refining and Overlap Part 2
نمایش نظرات