آموزش ایجاد یک بنیاد جامد در MARI

Establishing a Solid Foundation in MARI

نکته: آخرین آپدیت رو دریافت میکنید حتی اگر این محتوا بروز نباشد.
نمونه ویدیوها:
توضیحات دوره: در این مجموعه از درس ها، اصول کار در MARI، اپلیکیشن قدرتمند نقاشی بافت را می آموزیم. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر. در این مجموعه از درس ها، اصول کار در MARI، یک اپلیکیشن قدرتمند نقاشی بافت را می آموزیم. ایجاد بافت برای مدل های ما گاهی اوقات می تواند دشوار باشد، اما اغلب برای زنده کردن آن مدل ها در پروژه های ما بسیار مهم است. MARI به دلیل ضرورت در صنعت فیلم زاده شده است، راه حل فوق العاده ای برای رنگ آمیزی بافت ها است و به ما این امکان را می دهد که با اجسام بزرگ با چندین نقشه بافت کار کنیم. در این سری از درس‌ها، ما شما را از جنبه‌های مختلف MARI آشنا می‌کنیم تا بلافاصله شروع به ایجاد بافت برای مدل‌های خود کنید. ما با صحبت در مورد نحوه کار با پروژه های MARI شروع خواهیم کرد. ما به رابط MARI عادت خواهیم کرد و به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه می توانید آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. از آنجا، ما در مورد موضوعات حیاتی مانند کار با بافر رنگ و نحوه عملکرد MARI با چندین تکه UV صحبت خواهیم کرد. ما ابزارهایی را که می‌توانید برای نقاشی روی مدل‌های خود استفاده کنید، از جمله سفارشی کردن برس‌ها و ویژگی‌های ابزار را بررسی خواهیم کرد. ما موضوع نقاشی پروجکشن را پوشش خواهیم داد و به برخی از تنظیمات پروجکشن که به شما امکان می دهد نتایج بهتری دریافت کنید نگاه خواهیم کرد. ما همچنین به شبیه سازی و نقاشی از طریق تصاویر عکاسی موجود نگاه خواهیم کرد تا به شما در ایجاد نقشه های بافت عالی کمک کنیم. ما از تصاویر عکاسی برای نقاشی استفاده خواهیم کرد و جزئیات واقعی را به سرعت به مدل اضافه می کنیم. ما کانال‌ها و سایه‌زن‌ها و کار با چندین شی، استفاده از فیلترها برای اصلاح بافت‌ها و موارد دیگر را بررسی خواهیم کرد. در پایان، می توانید از MARI برای رنگ آمیزی بافت های عالی برای مدل های خود استفاده کنید. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و شاید نسبتاً تازه کار با سه بعدی هستید. همچنین می‌توانید راهنمای مبتدیان MARI را مرور کنید، که به شما یک نمای کلی از عملکرد MARI و برخی از چیزهایی که هنگام استفاده از آن انتظار دارید ارائه می‌دهد. نرم افزار مورد نیاز: MARI 1.2v1 و بالاتر.

سرفصل ها و درس ها

معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

  • معرفی و بررسی اجمالی پروژه Introduction and Project Overview

ایجاد یک بنیاد جامد در MARI Establishing a Solid Foundation in MARI

  • کار با پروژه ها Working with Projects

  • نمای کلی رابط Interface Overview

  • پیمایش بوم Navigating the Canvas

  • سفارشی کردن رابط کاربری Customizing Your Interface

  • استفاده از پالت History View Using the History View Palette

  • روش های انتخاب در MARI Selection Methods in MARI

  • کار با Paint Buffer Working with the Paint Buffer

  • کنترل تنظیمات پروجکشن Controlling Projection Settings

  • با استفاده از ابزار Paint Using the Paint Tool

  • سفارشی کردن برس های خود Customizing Your Brushes

  • اصلاح ویژگی های ابزار Modifying Tool Properties

  • روش های پاک کردن در MARI Erasing Methods in MARI

  • نقاشی از طریق تصاویر Painting Through Images

  • اصلاح بافر رنگ Modifying the Paint Buffer

  • روش های پوشش Masking Methods

  • کار با پچ ها در MARI Working with Patches in MARI

  • آشنایی با کانال ها در MARI Understanding Channels in MARI

  • کار با MARI Shaders Working with MARI Shaders

  • استفاده از یک گردش کار بافت مبتنی بر لایه در MARI Using a Layer-based Texturing Workflow in MARI

  • ادغام کانال ها Merging Channels

  • جزئیات شبیه سازی Cloning Detail

  • با استفاده از Towbrush Using the Towbrush

  • استفاده از فیلترها برای اصلاح وصله ها Using Filters to Modify Patches

  • کار با چندین شی در MARI Working with Multiple Objects in MARI

  • استفاده از MARI با برنامه های ویرایش تصویر Using MARI with Image Editing Applications

  • متحرک سازی بافت ها در MARI Animating Textures in MARI

  • صادرات بافت Exporting Textures

  • آرشیو کردن پروژه های MARI Archiving MARI Projects

نمایش نظرات

آموزش ایجاد یک بنیاد جامد در MARI
جزییات دوره
3h 17m
29
Pluralsight (پلورال سایت) Pluralsight (پلورال سایت)
(آخرین آپدیت)
از 5
دارد
دارد
دارد
جهت دریافت آخرین اخبار و آپدیت ها در کانال تلگرام عضو شوید.

Google Chrome Browser

Internet Download Manager

Pot Player

Winrar

Justin Marshall Justin Marshall

جاستین به عنوان نویسنده اصلی مدل سازی در Pluralsight رونق می گیرد. جاستین پس از تماشای فیلم هایی مانند پارک ژوراسیک ، داستان اسباب بازی و پرتگاه ، با بزرگ شدن علاقه زیادی به صنعت گرافیک رایانه پیدا کرد. جاه طلبی او باعث می شود در فیلم های Sony Monster House و Surf's Up در Sony Imageworks در لس آنجلس کار کند. جاستین همچنین مقالات ، آموزش ها و تصاویر بی شماری داشته است که در 3D World و 3D Artist منتشر شده است. به عنوان یک نویسنده ، جاستین از همکاری با نویسندگان همکارش لذت می برد ، خصوصاً در پروژه هایی مانند سری توسعه بازی موبایل Unity. جاستین به شکل گیری مشاغل بسیاری از هنرمندان دیجیتال کمک کرده است و حتی کسانی که به آنها کمک کرده است عنوان "استاد جاستین" را از آن خود کرده اند. به دوجو او خوش آمدید.